Frettendag 2015
Re: Frettendag 2015
Zit er wel aan te denken om een meter van de gele buis mee te nemen maar zou niet weten waar ik hem neer moet leggen. Doorzichtige buis hebben ze al
Ja, maar in de doorzichtige buis zie ik altijd fretten kwispelen! Ik heb de hoop dat Bibi dat ook ooit leert
En wat is beter dan alleen een gele buis? Nog meer buizen! En een boomstam en hangmatten en balletjeskussen en en en!
Trea, die gele buis vindt zijn eigen plekje wel, gewoon meenemen en door het huis slepen, komt allemaal goed
En wat is beter dan alleen een gele buis? Nog meer buizen! En een boomstam en hangmatten en balletjeskussen en en en!
Trea, die gele buis vindt zijn eigen plekje wel, gewoon meenemen en door het huis slepen, komt allemaal goed
Het is 2 meter gele buis.trea schreef:Zit er wel aan te denken om een meter van de gele buis mee te nemen maar zou niet weten waar ik hem neer moet leggen. Doorzichtige buis hebben ze al
2 gele buizenAmaris schreef:En wat is beter dan alleen een gele buis? Nog meer buizen! En een boomstam en hangmatten en balletjeskussen en en en!
Dan houd het voor mij al op met de gele buis
Trea als je een meter wilt dan zaag ik een meter voor je, maar dan moet ik wel zeker weten dat je de 1 meter mooie gele buis koopt.
Hahaha, Minka jij bent echt heel erg!
Volgens mijn informatie sta jij juist achter die tafel.Amaris schreef:Er zal een zeker persoon vanaf seconde 1 aan die tafel staan voor die buis.
Ik ben de 50 meter buis al in stukken aan het zagen. Ik heb al 3 buizen van 2 meter. Het is wel een onding om te zagen.
Kijk uit voor je vingers dit keer!
Ik heb mijn vingers net geteld en tot nu toe zijn het er nog tien.
Nou, dan hebben de mensen zeker geen schijn van kans! Die buis is van mij :twisted:Marjan schreef:Volgens mijn informatie sta jij juist achter die tafel.Amaris schreef:Er zal een zeker persoon vanaf seconde 1 aan die tafel staan voor die buis.
(is het nu officieel dan? had me wel opgegeven als vrijwilliger voor zoiets maar zou later nog meer horen)
En twee gele buizen... dan moet ik even kijken waar ik dat zou moeten laten haha! Zit al met een boomstam in mijn maag, die volgens mij niet echt een mooie plek kan krijgen.
Kan me voorstellen dat het vreselijke gevallen zijn om te zagen!
Ik begreep van Chaimel van wel dus bij deze.
En die boomstam kun je toch gewoon in je tuin kwijt? Hier ligt 'ie ook al jaren buiten in de frettentuin. Is juist een mooi plekje voor Bibi om voor buurmannen te schuilen.
En mooi zo Minka! Vooral blijven tellen!
En die boomstam kun je toch gewoon in je tuin kwijt? Hier ligt 'ie ook al jaren buiten in de frettentuin. Is juist een mooi plekje voor Bibi om voor buurmannen te schuilen.
En mooi zo Minka! Vooral blijven tellen!
Liva zegt dat je echt veeeel beter 2 gele buizen kunt nemen, en dan zo'n tussenstuk ertussen!Amaris schreef: En twee gele buizen...
Haha, die vermaakt zich wel ermee zo te zien.
Tuurlijk zijn twee buizen beter dan een! Eentje voor binnen en een voor buiten....past altijd onder een stoel, bank, tafel, kast of langs de wand
Twee buizen dus? Mag mijn spaargeld wel even gaan tellen... Liva's buikje in die buis is wel über schattig!
Wat betreft de boomstam. Bibi vindt het buiten beetje te spannend, dus vraag me nu dus af of ik beter binnen meer frettigheid kan kweken of buiten in de hoop dat ze haar angst overwint. Mijn spaargeld trekt het niet om beide te doen vrees ik hehe. Moeilijk, moeilijk!
Wat betreft de boomstam. Bibi vindt het buiten beetje te spannend, dus vraag me nu dus af of ik beter binnen meer frettigheid kan kweken of buiten in de hoop dat ze haar angst overwint. Mijn spaargeld trekt het niet om beide te doen vrees ik hehe. Moeilijk, moeilijk!
Top ik neem dan 1 meter . De doorzichtige buis is al veel langer dus een kortere is geen probleem voor ze
- Frettenvraagbaak
Tijdens de frettendag zal er een wedstrijd gehouden worden “versier een houten fret”. De drie beste creaties winnen daarmee een leuke prijs.
Het materiaal bestaande uit een houten fret, verschillende versier attributen zoals o.a. stofjes, lijm, plakletters, potloden, stiften, pastelkrijt en dergelijke wordt gratis aangeboden.
Per persoon mag één fret worden versierd en alle fretten worden uiteindelijk door een onafhankelijke jury beoordeeld op creativiteit, originaliteit en afwerking.
Uiteraard mogen de fretten aan het einde van de dag met de maker mee naar huis worden genomen.
Hier enkele voorbeelden wat je zoal kunt maken en het materiaal waarmee gewerkt kan worden:
Kale houten fret:
Materialen:
Voorbeelden:
Het materiaal bestaande uit een houten fret, verschillende versier attributen zoals o.a. stofjes, lijm, plakletters, potloden, stiften, pastelkrijt en dergelijke wordt gratis aangeboden.
Per persoon mag één fret worden versierd en alle fretten worden uiteindelijk door een onafhankelijke jury beoordeeld op creativiteit, originaliteit en afwerking.
Uiteraard mogen de fretten aan het einde van de dag met de maker mee naar huis worden genomen.
Hier enkele voorbeelden wat je zoal kunt maken en het materiaal waarmee gewerkt kan worden:
Kale houten fret:
Materialen:
Voorbeelden:
Way leuk!
Nou jullie weten vast waar ik te vinden ben
Nou jullie weten vast waar ik te vinden ben
Ik mag hopen aan de "versier een houten fret" tafel.
Ik zit naast Nadine