Frettendag 2015
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Frettendag 2015
Ik sta 's middags bij de bring and buy stand, en in de ochtend kan ik vliegende kiep zijn, dus kom maar op met die spullen!
*gaat zelf ook op zoek naar spullen die ze kan verkopen*
*gaat zelf ook op zoek naar spullen die ze kan verkopen*
Misschien ten overvloede maar mocht er hulp nodig zijn, dan heb ik nog wel een paar handjes en benen die kunnen rennen en vliegen Zelfde idee als vorig jaar zeg maar
Altijd goed om te weten.
De tweede gratis Fretties-slaapzak zit eraan te komen mensen! Dus heb je je nog niet aangemeld voor de frettendag, doe dat dan snel en maak kans op zo'n comfortabele slaapzak.
Mette schreef:Ohja.. ik vergeet steeds dat ik moet afwachten met aanmelden voor deze acties . Gaat weer aan me voorbij dan!
Oké dan, jullie hebben zielig genoeg gedaan. We hebben besloten dat de allereerste inschrijving óók een gratis slaapzak krijgt. En die persoon is...................................................................Amaris schreef:Bij mij ook Mette, we vissen met ons enthousiasme weer achter het net! Marjan, volgende keer een actie voor ons vroege vogels die al dagen voor de computer zitten wachten voor het aanmeldingformulier!
Yvonne!
Dus jij kan ook een gratis slaapzak ophalen bij de Fretties-stand Yvonne.
Gefeliciteerd Yvonne
Haha, toppie hoor!
Leuk Yvonne
Leuk Yvonne
Gefeliciteerd Yvonne
Gefeliciteerd Yvonne!
Wat zal BiBi blij zijn
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa helemaal terecht!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Gefeliciteerd Yvonne!
Heeft dat arme kind eindelijk weer iets om in te slapen
Heeft dat arme kind eindelijk weer iets om in te slapen
- yvonne
Oh wat super leuk vind ik dit! BiBi is ook helemaal door het dolle, een slaapzak van tante Marjan
Het is mijn geluksweek geloof ik, normaal win ik nooit iets en nu deze week al een vis kookboek en een slaapzak.
Dank jullie wel!
Het is mijn geluksweek geloof ik, normaal win ik nooit iets en nu deze week al een vis kookboek en een slaapzak.
Dank jullie wel!
Hahaha, graag gedaan!
- yvonne
Even een vraagje, wat mag er allemaal verkocht worden in de bring and buy stand?
Ik heb nog 2 carriers staan en een zooitje drinkflessen, speeltunnels, pluche slaapzakken (niet van jou Marjan, die krijgen ze niet!) een grote mand enz. Mag ik dat daar allemaal proberen te verkopen?
Ik zet het ook nog even op Facebook in een paar groepen want ik wil er wel van af
(wat een spullen kan een mens verzamelen zeg!)
Ik heb nog 2 carriers staan en een zooitje drinkflessen, speeltunnels, pluche slaapzakken (niet van jou Marjan, die krijgen ze niet!) een grote mand enz. Mag ik dat daar allemaal proberen te verkopen?
Ik zet het ook nog even op Facebook in een paar groepen want ik wil er wel van af
(wat een spullen kan een mens verzamelen zeg!)
Ja hoor, dat mag allemaal mee. We hebben geen limiet gesteld aan de hoeveelheid spullen. Alleen bij erg veel aanbod zullen we denk ik wel een beetje moeten schipperen met de ruimte waar de spullen neer gezet kunnen worden. Dus in het ergste geval kan misschien niet gelijk alles tentoongesteld worden.
Maar we hebben komende zaterdag weer een vergadering dus daar zullen we alle laatste puntjes op de i gaan zetten en zal dit ook wel ter sprake komen.
Maar we hebben komende zaterdag weer een vergadering dus daar zullen we alle laatste puntjes op de i gaan zetten en zal dit ook wel ter sprake komen.
Als we teveel spullen hebben voor de kraam gaan we gewoon verder achter in de kofferbakken van auto's.
Doen ze in Engeland ook !
En Yvonne gefeliciteerd met je gewonnen prijs. leuk !!!
Doen ze in Engeland ook !
En Yvonne gefeliciteerd met je gewonnen prijs. leuk !!!