BiBi, deel 2
Re: BiBi, deel 2
Ik las op FB dat BIBI vandaag ziek was Yvonne, heb je Hanneke al kunnen bereiken ?
Oh bah, wat vervelend nu weer.
Ik las het ook... Ik ben benieuwd hoe het gaat met Bibi.
Mijn duimen draaien heel hard Yvonne!
Als het goed is, is ze nu onderweg naar Hanneke.
Yvonne zal het verhaal later zelf wel opschrijven, maar BiBi was even erg slecht.
Hier draaien de duimen ook volop!
Sterkte Yvonne
Yvonne zal het verhaal later zelf wel opschrijven, maar BiBi was even erg slecht.
Hier draaien de duimen ook volop!
Sterkte Yvonne
Verdorie, ik duim ook voor haar!
Duimen draaien ook hier Yvonne!
O nee
Er zal toch niks ergs aan de hand zijn...
Op Facebook schrijft ze dat het mogelijk een acute verstopping is...
Als ik het zo hoor en lees allemaal is een obductie toch wel heel waarschijnlijk. Bibi heeft laxeermiddelen en vocht toegediend gekregen en hopelijk komt hetgeen wat haar parten speelt er op normale wijze uit. Geen nieuws is goed nieuws nog maar even.
Hier draaien de duimen door voor Bibi in ieder geval.
Hier draaien de duimen door voor Bibi in ieder geval.
Nou liever geen obductie Marjan ....obstructie is in dit geval toch nog beter
Vanochtend was BiBi ineens erg ziek en braakte. Ze had ook zware onder temperatuur. Hanneke was vanmiddag pas bereikbaar, dus er is geprobeerd om haar temperatuur omhoog te krijgen om haar in leven te houden. Dat is wel gelukt.
Het lijkt er op dat er iets in de darmen van BiBi zit dat een verstopping veroorzaakt. Ze is bij Hanneke opgenomen en die heeft in eerste instantie gelaxeerd. Als het nodig is, wordt ze alsnog geopereerd.
Mijn duimen draaien nog stevig door voor BiBi. Ik heb ook al even niets gehoord, dus ik hoop ook op geen bericht is goed bericht...
Vanochtend was BiBi ineens erg ziek en braakte. Ze had ook zware onder temperatuur. Hanneke was vanmiddag pas bereikbaar, dus er is geprobeerd om haar temperatuur omhoog te krijgen om haar in leven te houden. Dat is wel gelukt.
Het lijkt er op dat er iets in de darmen van BiBi zit dat een verstopping veroorzaakt. Ze is bij Hanneke opgenomen en die heeft in eerste instantie gelaxeerd. Als het nodig is, wordt ze alsnog geopereerd.
Mijn duimen draaien nog stevig door voor BiBi. Ik heb ook al even niets gehoord, dus ik hoop ook op geen bericht is goed bericht...
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hanneke is haar nu aan het opereren. Haar temp blijft te laag en ze doet het gewoon NIET goed dus Hanneke wilde zo de nacht niet in. Zij wil ook weten wat er aan de hand is. Ze moest even assistentie regelen en dan zou ze rond 20.30 uur beginnen met de OK.
Kaarsje brand en mijn duimen draaien. Nu afwachten tot Hanneke me weer belt.
Bedankt allemaal voor jullie steun en lieve berichtjes hier, op de app en Facebook. Zo ontzettend fijn dat jullie zo mee leven! Dikke kus voor jullie allemaal.
Kaarsje brand en mijn duimen draaien. Nu afwachten tot Hanneke me weer belt.
Bedankt allemaal voor jullie steun en lieve berichtjes hier, op de app en Facebook. Zo ontzettend fijn dat jullie zo mee leven! Dikke kus voor jullie allemaal.
We duimen door Yvonne!
Zet hem op BiBi!
Zet hem op BiBi!
Wat zenuwslopend is dit Yvonne maar ik ben best opgelucht dat ze open gaat eerlijk gezegd. Er zit haar volgens mij heel wat dwars. Mijn duimen draaien voor een goede afloop!
mijn duimen draaien ook.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
BiBi's operatie is klaar. Er zat iets in haar dunne darm en dat is (via de maag) verwijderd. Waarschijnlijk was het een stukje gedroogde kip wat BiBi iets te gulzig opgegeten heeft. Nu hopen dat ze de nacht goed doorkomt en geen sepsis heeft opgelopen. Dus we duimen nog even door. Hanneke belt mij morgen rond half 10 als alles goed gaat en anders eerder (dat hopen we maar niet dan)
Poe, gelukkig toch iets gevonden! En fijn dat Hanneke toch tot opereren is overgegaan want je moet er niet aan denken hoe slecht het dan had kunnen aflopen...
Nu duimen op goed nieuws morgen. Ook het wachten nu is weer zenuwslopend
Nu duimen op goed nieuws morgen. Ook het wachten nu is weer zenuwslopend
Poeh, wat een spanning zeg, gelukkig is BIBI nu in goede handen.
Ik duim hard mee hoor, dat ze snel mag opknappen !
Ik duim hard mee hoor, dat ze snel mag opknappen !
Ik hoop dat ze de nacht goed is door gekomen en dat Hanneke met goed nieuws komt zo. Heb je wel een beetje geslapen?