BiBi, deel 2

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Minka
Aantal fretten: 0

Re: BiBi, deel 2

Bericht door Minka »

Dat hoop ik ook. Ik duim voor BiBi.
yvonne
Aantal fretten: 1

Bericht door yvonne »

Hanneke heeft me net gebeld. Het gaat redelijk met BiBi, ze kan zichzelf nog niet goed op temperatuur houden, zelfs niet met een warmtelamp. Dus ze mag nog niet naar huis :(
Vanmiddag belt ze weer en dan hoor ik of ik haar alsnog mag komen halen of dat ze nog even moet blijven. Het is even een tegenvaller maar ik heb liever dat ze nog even blijft totdat alles goed is. Geen risico nemen. Hanneke zei dat BiBi er toch wel een behoorlijke tik van heeft gekregen.

Ik heb niet veel geslapen vannacht. Ben vroeg opgestaan en heb de FN uit de volière gehaald, schoongemaakt en binnen gezet. Alles is nu fris en schoon en als mijn muppet naar huis mag staat alles klaar voor haar.
De wasmachine draait op volle toeren en nu ga ik de volière nog schoonmaken. Ik ben een raar mens, maar in stressvolle situaties helpt het mij altijd om vooral praktisch bezig te zijn.
Straks toch maar even lunchen met mijn collega, dat geeft ook een beetje afleiding.
Marjan

Bericht door Marjan »

Oh dus het blijft nog even spannend. Maar ze kan maar beter nog even onder Hanneke's vleugels blijven nu, die zit er bovenop moet je maar denken. De duimen draaien hier nog even door voor haar.
Pippa2015
Aantal fretten: 2

Bericht door Pippa2015 »

Ik ben hier nu al een tijdje mee aan het lezen, en was benieuwd wat het zou geweest zijn. Blij dat BiBi al beter is, nu juist de temperatuur nog!! Hopelijk kan ze vandaag al naar huis, maar idd, geen risico's nemen. Beter een beetje te lang daar dan te vroeg weer mee naar huis e! En je bent zeker dat ze daar in goeie handen is.
Ik duim zowiezo zoals iedereen mee.
Karen

Bericht door Karen »

Ze heeft het moeilijk die arme BiBi....en voor jou is het ook spannend en slopend Yvonne.
Ik hoop van harte dat Hanneke vanmiddag met goed nieuws komt!
Ik duim nog verder en haar kaarsje brandt nog. Sterkte !
ray

Bericht door ray »

Wat zal het spannend zijn en ook slopend voor je.
Hopelijk komt Hanneke vanmiddag met goed nieuws.
Duimen blijven draaien voor BiBi
Kick

Bericht door Kick »

Ik duim ook mee! Go Bibi, go!!!
Minka

Bericht door Minka »

Ik blijf ook duimen op goede onwikkelingen voor BiBi.
Amaris

Bericht door Amaris »

Het is een vechter, die BiBi van jou. Hopelijk snel het verlossende bericht dat je haar mag gaan halen.
Marjan

Bericht door Marjan »

Heb je alweer wat van Hanneke gehoord?
Kick

Bericht door Kick »

Ben ook wel benieuwd...
yvonne

Bericht door yvonne »

Ja sorry, ik was er even niet. Ik was even met mijn moeder weg om mijn gedachten te verzetten.

BiBi mag helaas nog niet naar huis, nu was haar temp weer te hoog :(
Hanneke maakt zich niet heel erg veel zorgen (gelukkig) maar wil haar liever toch nog even houden.
Ze eet nog niet en krijgt allerlei medicatie per injectie en vocht natuurlijk.

Morgen tussen 9 en 10 uur belt ze mij weer en als het slechter gaat dan belt ze eerder.

Ik vind het helemaal niks dat ik haar niet thuis heb, ik weet dat ze bij Hanneke goed verzorgd word maar ik zou liever zelf voor haar zorgen. Ik kan niets anders doen dan kaarsjes branden en hopen dat het morgen beter gaat met mijn muppet :cry:
Marjan

Bericht door Marjan »

Doe je goed hoor, je gedachten even verzetten. Maar het blijft dus nog even afwachten wanneer je haar weer thuis hebt. En ik begrijp helemaal dat je haar zelf weer wil verzorgen en om je heen wilt hebben. Maar in het geval van koorts nu weer is het wel zo handig wanneer er ab intraveneus kan worden ingegeven. Dat is directer en minder belastend voor haar maag.
Ik hoop met je mee dat je haar morgen weer in je armen kunt sluiten.
Kick

Bericht door Kick »

Begrijpelijk dat je haar thuis wil hebben maar nu zit ze beter bij Hanneke. Maar ik hoop dat je Bibi weer snel tegen je aan hebt en haar geur weer kunt opsnuiven (lekker je neus in die vacht duwen en ah..... Heerlijk!!!)
Amaris

Bericht door Amaris »

Het wil maar niet lukken nog, maar inderdaad is ze bij Hanneke in goede handen. Heb er alle vertrouwen in dat je morgen goed nieuws te horen krijgt en je kleine meid snel weer thuis hebt om te knuffelen en verzorgen.
Karen

Bericht door Karen »

Ik sluit me helemaaal aan bij mijn voorgangers. Ik hoop van harte dat je morgen het groene licht krijgt om je lieve meiske op te halen. Voor nu wens ik je sterkte...zoiets gaat niet in je koude kleren zitten.
ray

Bericht door ray »

Snap heel goed dat je haar liever thuis hebt, ook al weet je dat Hanneke goed voor haar zorgt. Hoop dat je morgen goed nieuws krijgt en ze naar huis mag. Duimen blijven draaien voor BiBi!
yvonne

Bericht door yvonne »

Helaas mag BiBi nog niet naar huis. Ik kopieer even wat ik net op Facebook gezet heb.

Ze heeft erg veel last van haar maagje, misselijk en zwarte ontlasting. Ze eet nog niet zelf, Hanneke voert haar nu kleine beetjes waltham. Ze krijgt natuurlijk ook per injectie allerlei medicijnen en vocht. En Ed knuffelt met haar.
Ze is niet heel erg gestrest gelukkig, ze laat zich makkelijk behandelen en is heel lief. Het zal waarschijnlijk maandag worden dat ze naar huis mag.
Minka

Bericht door Minka »

Kom op kleine Bibi je kunt het. Heel veel sterkte Yvonne.
Kick

Bericht door Kick »

Ze wordt in elk geval vertroetelt. Maar toch moet ze het zelf doen die kleine mup... Go Bibi, go!!!
Gesloten