Liva, deel 2
Re: Liva, deel 2
Vorig jaar op deze dag woog ze maar 583gram...
Liva zegt overigens dat het komt omdat ik haar heb gewogen, vóór ik haar nageltjes had geknipt..
Liva zegt overigens dat het komt omdat ik haar heb gewogen, vóór ik haar nageltjes had geknipt..
Zo zeg, wat een verschil.
FATTY! Gaat goed, Liva. Jij komt de hongerwinter wel door zo.
Dat gaat lekker met Liva, toppie !!
En Liva is ook alvast begonnen met de rui:
En ze heeft zoo'n hekel aan geborsteld worden....
Straks ziet ze er niet uit op de Frettendag...
En ze heeft zoo'n hekel aan geborsteld worden....
Straks ziet ze er niet uit op de Frettendag...
Dat is een aardige pluk zeg!
Dat is een handig dingetje!
Ja Marjan, dat is het zeker!
Ik had eerst allerlei borsteltjes en kammetjes, maar de meeste zijn zo scherp of werken niet..
Dit is gewoon een handschoen met rubberachtige nopjes en je aait er dus een soort mee. Niet dat Liva dit nu super vind, maar beter als al het andere dat ik gebruikt heb..
Alleen wel uitkijken met stelende fretten.. Zodra ik hem loslaat gaat 'ie er vandoor...
Ik had eerst allerlei borsteltjes en kammetjes, maar de meeste zijn zo scherp of werken niet..
Dit is gewoon een handschoen met rubberachtige nopjes en je aait er dus een soort mee. Niet dat Liva dit nu super vind, maar beter als al het andere dat ik gebruikt heb..
Alleen wel uitkijken met stelende fretten.. Zodra ik hem loslaat gaat 'ie er vandoor...
Wandelende handschoen?
Volgens mij zitten er wel een aantal grammen in die handschoen nu zeg, jeetje! Halve vacht weg.
Volgens mij zitten er wel een aantal grammen in die handschoen nu zeg, jeetje! Halve vacht weg.
Gelukkig legt ze hem alleen onder de bank en doet er verder niets mee.. Het is meer alsof ze hem wil verstoppen zodat ik hem niet meer kan gebruiken...Marjan schreef:Ja, rubber he.
Als ze hetzelfde gaat doen als vorig jaar, is dit pas een heel klein beginnetje hoor..Amaris schreef:Halve vacht weg.
Bibi ook van winter- naar zomervacht... Ze was echt een zielige, kale fret!
Liva is ook onderweg naar dit typetje Maar een voordeel; des te beter zie je de winterspekjes.
Liva is ook onderweg naar dit typetje Maar een voordeel; des te beter zie je de winterspekjes.
Hier zijn ze nog niet eens begonnen volgens mij
Bij mij ook niet, Bibi hoopt nog op een nazomer volgens mij
Liva is misschien wel een koukleum, snel die wintervacht in bij de eerste tekenen van kou
Liva is misschien wel een koukleum, snel die wintervacht in bij de eerste tekenen van kou
Dat is al een aardig tapijtje wat er vanaf komt
Hé, horen de batterijtjes niet minder te worden als het kouder wordt, in plaats van meer??
Het is knettergek!!
Het is knettergek!!
Vast een nieuw type batterij; de Livacel
Haha, ik zou meteen patent aanvragen op die Livacel.