BiBi, deel 2
Re: BiBi, deel 2
Ja dat denk ik ook en zo'n jaap zal haar buikje ook wel gevoelig maken denk ik
Lijkt me ook. Maar toch altijd weer verbazingwekkend hoe snel dieren herstellen na zo'n operatie...
Dat denk ik ook, die zal zich aardig beroerd hebben gevoeld al die tijd. En rust is goed om te herstellen.
De zwarte kat van mijn ouders doet het ook altijd, slapen in de carrier. Vreemd gedrag, maar goed, het zal wel?
Vind het al heel wat dat ze al rondloopt enzo, ik zou na zo'n avontuur in mijn hangmat kruipen en denken; forget it people!
Maar BiBi is een kanjer natuurlijk.
Vind het al heel wat dat ze al rondloopt enzo, ik zou na zo'n avontuur in mijn hangmat kruipen en denken; forget it people!
Maar BiBi is een kanjer natuurlijk.
Sta er ook altijd van te kijken hoe snel ze opknappen van zo'n operatie. Beterschap BiBi.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ze doet het goed hoor, en idd verbazingwekkend wat ze allemaal alweer uitvreet
Ik laat haar gewoon lekker haar gangetje gaan, ze lijkt geen pijn in haar buikje te hebben maar het moet toch gevoelig zijn. (kan ik me wel herinneren van mijn eigen buikoperaties)
Het is een taaie hoor!
Ik laat haar gewoon lekker haar gangetje gaan, ze lijkt geen pijn in haar buikje te hebben maar het moet toch gevoelig zijn. (kan ik me wel herinneren van mijn eigen buikoperaties)
Het is een taaie hoor!
Een echte fret dus.
- yvonne
Potdikkie ze bezorgd me echt nog eens een hartverzakking
Zit ik vanmorgen aan de telefoon, zie ik ineens dat ze ergens op zit te kauwen, terwijl ik alles, echt alles van zijn plek gehad en gecontroleerd heb. Hoe kan dat? Ik vlieg overeind, wil haar grijpen maar ja dat pikte ze natuurlijk niet. Uiteindelijk had ik haar, zie ik dat er een rubber dopje van een speeltje af is. Die had ik dus even gemist, 4 rubber dopjes aan de onderkant. PANIEK! BiBi heeft een rubber dopje opgegeten......wat nu?
Laxeerpasta! Ja denkt Bieb, lekker Dat het vrouwtje in paniek is boeit haar niet.
Nog een keer overal kijken, onder de FN...ja! Dopje!
Poehhhheeee.....30 jaar ouder in1 minuut
Dus als jullie me zondag niet herkennen dan komt dat door rimpels en grijs haar
*meteen alle dopjes eraf en weg ermee!*
Zit ik vanmorgen aan de telefoon, zie ik ineens dat ze ergens op zit te kauwen, terwijl ik alles, echt alles van zijn plek gehad en gecontroleerd heb. Hoe kan dat? Ik vlieg overeind, wil haar grijpen maar ja dat pikte ze natuurlijk niet. Uiteindelijk had ik haar, zie ik dat er een rubber dopje van een speeltje af is. Die had ik dus even gemist, 4 rubber dopjes aan de onderkant. PANIEK! BiBi heeft een rubber dopje opgegeten......wat nu?
Laxeerpasta! Ja denkt Bieb, lekker Dat het vrouwtje in paniek is boeit haar niet.
Nog een keer overal kijken, onder de FN...ja! Dopje!
Poehhhheeee.....30 jaar ouder in1 minuut
Dus als jullie me zondag niet herkennen dan komt dat door rimpels en grijs haar
*meteen alle dopjes eraf en weg ermee!*
Oooh....ze kunnen soms zo iets in hun kop hebben hè! Het lijkt wel of ze op zoek gaan naar dingen die niet goed voor ze zijn
Gelukkig kun je weer rustig ademhalen nu
Gelukkig kun je weer rustig ademhalen nu
Je hebt nog een dag de tijd voor een kleurspoelinkje.
Maar inderdaad, fretten zijn meesters in het creëren van grijze haren en het verkorten van je levensduur.
Maar inderdaad, fretten zijn meesters in het creëren van grijze haren en het verkorten van je levensduur.
Poe! Maar wees ook blij dat je het door had (dus niet alleen de schrik )
Boefje die Bibi
Boefje die Bibi
BiBi toch! Fretten worden onze dood, dat is duidelijk. Ik zou me ook helemaal gek gemaakt hebben hoor! Ben blij dat je de dopjes hebt, maar pffff
Bibi vindt het wel leuk om je zo te laten schrikken. Ze heeft wel zwarte humor hoor, dat moet ze maar snel veranderen in witte humor. Niet meer doen BiBi.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Mijn hemel wat een doerak!
Je blijft schrikken en je blijft steeds dingen vinden waarvan je dacht dat het
fret proof was.
Het éne is er net uit en ze begint aan het volgende... Foei!
Je blijft schrikken en je blijft steeds dingen vinden waarvan je dacht dat het
fret proof was.
Het éne is er net uit en ze begint aan het volgende... Foei!
- yvonne
Nou Helen, je weet het nu voor als ze weer komt logeren, eerst de (heksen)bezem erdoor!
Daarna muilkorf om
Daarna muilkorf om