Zomer- en wintertijd
Zomer- en wintertijd
De zomertijd is weer ingegaan en jullie mogen in je profiel de zomertijd even op JA zetten.
Klik linksboven op Gebruikerspaneel en kies de derde tab Foruminstellingen. Onderin zie je de Zomertijd instelling; zet deze op Ja en klik onderaan op Bevestig.
Klik linksboven op Gebruikerspaneel en kies de derde tab Foruminstellingen. Onderin zie je de Zomertijd instelling; zet deze op Ja en klik onderaan op Bevestig.
Re: Zomer- en wintertijd
En de wintertijd is helaas ingegaan luitjes! Dus even je profiel aanpassen
Ga ik nu doen
Zo luitjes, de zomertijd is weer aangebroken dus hupsakee, met z'n allen je profiel aanpassen
(Gebruikerspaneel -> Foruminstellingen en daar Zomertijd aanzetten)
(Gebruikerspaneel -> Foruminstellingen en daar Zomertijd aanzetten)
En jullie mogen de zomertijd weer uitschakelen in je Gebruikerspaneel (Foruminstellingen)
Gedaan!
Het is weer zover luitjes! Allemaal even naar je Gebruikerspaneel en dan de tab Foruminstellingen en de Zomertijd op Ja zetten
Denken jullie eraan om de zomertijd-instelling weer uit te zetten?
En hij mag weer aan
Oef...tuurlijk!
Goed dat je me helpt herinneren
Goed dat je me helpt herinneren
hij stond nog aan bij mij. Nooit gemerkt dat hij niet goed stond afgelopen half jaar
Dat is wel erg.
Het is weer zo ver luitjes! Even naar je Gebruikerspaneel -> Foruminstellingen en dan 'Zomertijd in gebruik' op Nee zetten
Geregeld
En daar istie weer; de zomertijd!
Allemaal even naar je Gebruikerspaneel -> Foruminstellingen en dan de Zomertijd op Ja zetten
Allemaal even naar je Gebruikerspaneel -> Foruminstellingen en dan de Zomertijd op Ja zetten
De wintertijd is weer ingegaan dus we weten wat we moeten doen hè?
Hihihi....was het in eerste instantie natuurlijk weer vergeten
Het is weer zover