Zoals jullie weten heb ik een jonge fret. Hij heeft enorm veel energie en is ontzettend nieuwsgierig. Het probleem is dat hij zich tijdens het loslopen gaat vervelen. Hij mag momenteel alleen in de keuken spelen omdat hij onzindelijk is en daar tegels liggen. Ik heb al heel erg veel speelgoed voor hem en ik probeer het zoveel mogelijk af te wisselen. Als ik iets nieuws voor hem koop is het ongeveer een dag interessant en daarna al niet meer
 . Met goed weer mag hij ook buiten in de ren spelen en hij gaat ook vaak mee wandelen. Wat hebben jullie in de losloopruimte aan speelgoed liggen? Hieronder een lijstje met speelgoed wat ik al heb:
 . Met goed weer mag hij ook buiten in de ren spelen en hij gaat ook vaak mee wandelen. Wat hebben jullie in de losloopruimte aan speelgoed liggen? Hieronder een lijstje met speelgoed wat ik al heb:- Buizen
- Balletjes
- Hengels
- Spijkerbroek
- Plastic tassen
- Kartonnen dozen
- In de buitenren: zandbak, waterbak
- Voedselbal

. Als er iets nog niet bij staat hoor ik het graag.
 . Als er iets nog niet bij staat hoor ik het graag.
 Dus je zal zelf tussen alles buizen, tassen, spijkerbroeken enzovoort op de grond moeten gaan zitten en samen met hem spelen.
  Dus je zal zelf tussen alles buizen, tassen, spijkerbroeken enzovoort op de grond moeten gaan zitten en samen met hem spelen.

. Dan gaat hij blazen en zielig onder mijn stoel liggen.
. Dan gaat hij blazen en zielig onder mijn stoel liggen.  !
 !