Balkon/dakterras-fretten in A'dam gezocht voor de krant
Re: Balkon/dakterras-fretten in A'dam gezocht voor de krant
daar wil ik zelfs mee knuffelen. Woon jammer genoeg niet in de buurt
Ja foto' s hoef je niet eens meer te maken, alleen de tekst . Kick maakt prachtige foto's.
Dank je wel maar dit waren de foto's van Marjan
Hahaha, ach met een goede camera gaat het bijna vanzelf.
Marjan ook, maar meestal zit jij erachter . Goede camera wil zeker helpen! Ik moet ook vlug sparen voor een spiegelreflex, maar vrees dat dat nog wel even kan duren.
Het interview is achter de rug, hoop niet dat we de oren van haar hoofd hebben gepraat.
Baila was eg knuffelig en lag te kroelen op schoot en Shaes heeft zich uit lopen sloven in de tuin. We krijgen nog te horen wanneer het stuk wordt geplaatst en dan zullen we het hier ook wel even vermelden.
Kirsten, bedankt voor je aandacht, voor ons en voor de frettenmeiden.
Baila was eg knuffelig en lag te kroelen op schoot en Shaes heeft zich uit lopen sloven in de tuin. We krijgen nog te horen wanneer het stuk wordt geplaatst en dan zullen we het hier ook wel even vermelden.
Kirsten, bedankt voor je aandacht, voor ons en voor de frettenmeiden.
Ook ik vond het heel leuk om te doen en Baila en Shae waren voorbeeldig. En je bent altijd welkom als je nog eens wil knuffen of je vriend overtuigen
Fijn dat alles goed verlopen is
Oh dat is lekker snel gegaan! Spannuuuuund
En maandag komt de fotografe van Het Parool voor de foto('s). Dat zal van Baila en mijzelf zijn. Marjan is niet zo van de foto's
Leuk!
Nog even en jullie zijn BN'ers
Nog even en jullie zijn BN'ers
Wat leuk mag ik alvast een handtekening van S en B
Morgen wel lachen he Kick naar het vogeltje..... maar dat gaat helemaal goed komen met B en S erbij !
Succes met de pics !
Succes met de pics !
Succes met de fotograaf vandaag
Dank!
Om 10 uur komt die dame en hopelijk houden we het droog. Ik zal Baila's haar ook even kammen
Om 10 uur komt die dame en hopelijk houden we het droog. Ik zal Baila's haar ook even kammen
Succes, hopelijk houd je er leuke foto's aan over.
Kick en de fotograaf van het Parool waaien op dit moment uit hun verschoning in de frettentuin.
Ik ben maar binnen gebleven want ik ben nog herstellende en heb geen zin in weer een snotterweek.
Ben benieuwd hoe Baila het doet op de foto.
Ik ben maar binnen gebleven want ik ben nog herstellende en heb geen zin in weer een snotterweek.
Ben benieuwd hoe Baila het doet op de foto.
Nou, jammer van die wind inderdaad. Maar Baila hield zich keurig en ze heeft aardig wat foto's kunnen maken en er zaten hele bruikbare bij.
Ze was ook heel enthousiast over zoals wij het hier allemaal doen met de tuin enzo dus het was wel gezellig zo
Ze was ook heel enthousiast over zoals wij het hier allemaal doen met de tuin enzo dus het was wel gezellig zo
We hebben de tekst al gekregen van Kirsten maar dat houden we uiteraard nog even voor onszelf.
De fotografe stuurt ons ook na publicatie wat foto's toe die we hier mogen gebruiken (met bronvermelding). We zijn echt reuze benieuwd
De fotografe stuurt ons ook na publicatie wat foto's toe die we hier mogen gebruiken (met bronvermelding). We zijn echt reuze benieuwd