Mila (deel twee)
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Mila (deel twee)
Goed hoor, en ze ziet er super goed uit!
Mooie foto's ...en wat ziet ze er goed uit zeg!
Echt heel erg fijn dat ze eindelijk weer lekker gaat
Ik hoop echt dat dit ze zo blijft gaan.
Weten jullie wat een tegenstrijdigheid is. Een fret te hebben met een hele zachte vacht en heerlijk is om te kroelen en daarentegen dezelfde fret die tijdens het kroelen in je oren zit te blazen.
De wintervachtjes van Mila zijn zo heerlijk om naar te kijken.
Volgens Hanneke is een blazende fret niet goed en nu? Ik kan moeilijk Mila gaan scheiden van mezelf.
Weten jullie wat een tegenstrijdigheid is. Een fret te hebben met een hele zachte vacht en heerlijk is om te kroelen en daarentegen dezelfde fret die tijdens het kroelen in je oren zit te blazen.
De wintervachtjes van Mila zijn zo heerlijk om naar te kijken.
Volgens Hanneke is een blazende fret niet goed en nu? Ik kan moeilijk Mila gaan scheiden van mezelf.
Het is een echte haat-liefde verhouding
Super foto's en fijn dat ze weer aan de muis is !!
Weinig mis met blazen. Als dat niet goed zou zijn, waren alle Yippertjes op 4 jaar dood neergevallen. Gelukkig is dat écht niet het geval .
Ik snap de redenatie, maar karakter kan een grote uitzondering zijn
Ik snap de redenatie, maar karakter kan een grote uitzondering zijn
Jou Mila is de grootste uitzondering op alle frettenregels.
Mila is een fret met karakter
Het was nodig voor een grote schoonmaak van Mila's verblijf. Door het goede weer kon ik eerst haar ren schoonspuiten. Ik wilde gelijk een boomstam buiten leggen, maar jeetje er zaten nog grote uitstekels aan van het uitzagen en ook van binnen vond ik niet echt fret proof en het zag eruit of mila's pootjes zo opengehaald konden worden.
Ik was begonnen met schuren om alles glad te krijgen, maar ik ben ermee gestopt. Wat een werk zeg en mijn rug zei ook dit is geen goed idee. Dus nog geen boomstam voor Mila. Ik kan me niet herinneren dat de vorige boomstam er zo uitzag van binnen toen ik het gekocht had. De andere boomstam zag er ook zo uit.
Daarna binnen bij Mila alles van kant en schoon gemaakt. Mila heb ik niet gezien. Die vond me al te veel en toen alles verschoven werd, is ze maar in haar slaapbox gaan liggen en ik heb haar niet meer gezien.
Nu alles aan het wassen voor Mila.
Als ik weer puf heb ga ik kijken wat Mila van haar nieuwe speeltje vindt.
Ik was begonnen met schuren om alles glad te krijgen, maar ik ben ermee gestopt. Wat een werk zeg en mijn rug zei ook dit is geen goed idee. Dus nog geen boomstam voor Mila. Ik kan me niet herinneren dat de vorige boomstam er zo uitzag van binnen toen ik het gekocht had. De andere boomstam zag er ook zo uit.
Daarna binnen bij Mila alles van kant en schoon gemaakt. Mila heb ik niet gezien. Die vond me al te veel en toen alles verschoven werd, is ze maar in haar slaapbox gaan liggen en ik heb haar niet meer gezien.
Nu alles aan het wassen voor Mila.
Als ik weer puf heb ga ik kijken wat Mila van haar nieuwe speeltje vindt.
Ze zijn dit keer zeker heel slordig afgeleverd die boomstammen. Hier ook hele grote splinters aan de binnenkant van de gezaagde gaten. Misschien omdat ze over gemaakt moesten worden, geen idee. Maar heb je geen grove vijl om die splinters te verwijderen?
Oh, splinters... ouch! Je zou toch mogen verwachten dat je voor dat geld wel een afgewerkte, veilige boomstam krijgt. Arme Mila mist haar boomstam al zo, maar als je jezelf ermee in de kreukels werkt is dat niet goed. Ze heeft al een nieuw speeltje om even mee te spelen terwijl ze wacht op haar boomstam
Ik zeg snijden; scherp mes of een stanleymes en dan is het zo weg. Of niks doen want in de natuur wordt het ook niet weg gehaald
In de natuur worden er ook geen gaten geboord in holle boomstammen.
Ha, ha Marjan dat wilde ik ook al antwoorden.
Jawel hoor...
Dat is nog netter dan de boomstam van mij.
Wij hebben hem hier ook aardig bij moeten werken deze keer...