Prinses Baila

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Karen

Re: Prinses Baila

Bericht door Karen »

Aaaah....schattig als ze mee helpen. Alleen ben ik altijd wat kwijt na hun hulp. Die van mij moeten dus duidelijk wat bijgeschaaft worden in hun africhting :mrgreen:

Dat hoesten is toch hardnekkig bij haar.
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Hopelijk gaat het hoesten toch verder verminderen.
Marjan

Bericht door Marjan »

Komende maandag gaat onze mooie prinses naar Hanneke. In de eerste plaats voor haar jaarlijkse enting maar afgelopen maandag heeft ze ook haar linker achterpootje bezeert en daar trekt ze nu nog steeds af en toe mee dus dat mag Hanneke ook gelijk even nakijken.
Minka

Bericht door Minka »

O spannend, hopelijk trekt dat pootje snel bij, dan hoeft Hanneke daar in ieder geval niet te knijpen. Hoe gaat het met het hoesten?
Nadine
Aantal fretten: 99

Bericht door Nadine »

Hopelijk komt ze helemaal goed door de keuring heen :)
Marjan

Bericht door Marjan »

Grappig dat je dat vraagt Minka, ze hoest eigenlijk nog regelmatig helaas. Maar het valt mij op dat ze met name hoest wanneer ze zich nerveus maakt. Dus wanneer ze naar buiten wil en dat niet kan, of ze een snoepje wil maar het niet krijgt of zich gewoon niet echt lekker in haar velletje voelt zoals nu denk ik met haar pootje.
Ook is ze nog steeds behoorlijk aan het verharen en denk ik dat ze last heeft daarvan op momenten dat ze zich wast en dat doet ze eigenlijk best vaak. Dus ik geef haar nog steeds regelmatig anti haarbalpasta en dan lijkt het ook weer even wat minder daarna.

Toch ziet ze er nu prachtig uit, heeft ze een hele mooie dikke glanzende en zachte vacht, eet en poept ze goed en is ze ook vrolijk en knuffelig dus af en toe heel dubbel eigenlijk.
Dus ik ben wel blij dat Hanneke tijdens een vaccinatie een fret ook gelijk even helemaal goed nakijkt en bevoelt. Dan weten we gelijk waar we aan toe zijn daarna. :)
Minka

Bericht door Minka »

Jammer dat ze nog hoest en de verharing kan meespelen natuurlijk. Wel apart dat ze het ook doet als ze niet haar zin krijgt, krijgt ze daarna wel haar zin of iets lekkers?

Als ze niet lekker in haar pelsje zit en hoest, dat is natuurlijk niet goed. Daar kan ze niets aan doen.

Hopelijk is het pootje voor maandag genezen en valt het maandag alles mee voor jullie prinsesje. Hopelijk knijpt Hanneke niet te hard in haar lijfje.

Ze is en blijft een klein om op te eten beertje. Zo schattig. :hart:
Marjan

Bericht door Marjan »

Minka schreef:Wel apart dat ze het ook doet als ze niet haar zin krijgt, krijgt ze daarna wel haar zin of iets lekkers?
Bij mij niet, bij Kick wel. 8-)

Maar dit is bekend gedrag van haar hoor, bij Chaimel deed ze dat ook al. Bijvoorbeeld tijdens een ritje in de auto, wat ze schijnbaar niet leuk vindt of waar ze onrustig van wordt, levert gelijk een hoestbui op.
Ze is en blijft een super lieve allemansvriend en op te vreten knuffel beertje maar wel eentje met toch wel een eigen willetje op sommige momenten. :clown:
yvonne
Aantal fretten: 1

Bericht door yvonne »

Wat apart he, van dat hoesten. Maar het doet me denken aan een vriendinnetje dat ik had op de lagere school, zij begon op een gegeven moment te hoesten en bleef dat doen. Allerlei medische onderzoeken gehad en niets te vinden, bleek dat het kwam door spanningen. Dus misschien kan dat wel een oorzaak zijn :?:
In elk geval, succes met haar maandag en ik hoop dat ze goedgekeurd wordt!
ray

Bericht door ray »

Hopelijk gaat het allemaal meevallen en trekt haar pootje weer bij.
Marjan

Bericht door Marjan »

Dat is ook mijn idee Yvonne, al denk ik dat het bij haar wel een lichamelijke oorzaak heeft die wordt verergert wanneer ze zich een beetje druk maakt. Ik had zelf als kind chronische bronchitis en dat stak ook de kop op wanneer ik moe of nerveus was dus ik voel haar wel aan. :clown:
Helen
Aantal fretten: 2
Contacteer:

Bericht door Helen »

Succes maandag met Baila!

Misschien heeft ze door dat als je hoest je gewoon iets lekkers krijgt :-p
Serieus nu, dat hoesten is iets waar jij het als mens al benauwd van krijgt, laat staan hoe zij
zich voelen. Pluk heeft ook behoorlijk gehoest afgelopen tijd maar de oorzaak zat hem
meer in al dat vocht in zijn lijf en zijn hartje.

Ik hoop dat ze maandag ondanks alles toch een groen vinkje achter haar naam krijgt van
Hanneke :-)
Marjan

Bericht door Marjan »

Baila is weer goed gekeurd. :D Omdat de vorige keer haar albumine te laag was wilde Hanneke dat nu toch even controleren en dat was nu prima in orde.
Het kuchen komt toch door irritatie van haar keel door het middenoor maar gelukkig is ze verder niet extreem gevoelig op haar oren.
Ze is geent en kan er voorlopg weer even tegenaan. :D
Mette

Bericht door Mette »

Fijn! :juich:
Amaris

Bericht door Amaris »

Niks over haar pootje?
Goed nieuws dat haar waarden nu goed waren, toppie Baila!
Kick

Bericht door Kick »

Ze heeft een wat dikker knietje aan die kant maar Hanneke denkt dat het uiteindelijk vanzelf overgaat. En ze ligt nu helemaal uitgeteld in haar slaapzakje :hart:
Karen

Bericht door Karen »

:juich:
Dat zijn super berichten! :D
Marjan

Bericht door Marjan »

Ze heeft toch problemen met haar kniebanden maar Hanneke gaf ook al gelijk aan dat ze een fret op leeftijd daar toch niet zo snel meer aan zou opereren. En daar ben ik ook wel blij mee want zo'n operatie hebben we eerder mee gemaakt en vooral het herstellen daarvan is zwaar en lang. Dus hopelijk herstelt het uiteindelijk vanzelf.
Amaris

Bericht door Amaris »

Ah ja, gewoon rust nemen dan. Een fret rustig zien te houden... succes ;)
Marjan

Bericht door Marjan »

Dat is inderdaad een uitdaging. :lol: Gelukkig is Baila best een rustige fret en geen Speedy Conshae dus dat gaat wel lukken denk ik. :clown:
Plaats reactie