Bibi's dagboek

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Kick
Aantal fretten: 1

Re: Bibi's dagboek

Bericht door Kick »

Dat zou inderdaad mooi zijn. Hoe gaat ze nu?
Amaris
Aantal fretten: 0

Bericht door Amaris »

Het gaat eigenlijk wel goed. Ze heeft de gekste sprongen lopen maken en heeft mij zelfs hard gebeten! :shock:
Beetje heel erg fanatiek geweest met haar transparante tunnel. Kwispelt als een gek en als ik mijn hand er dan in doe bijt ze. Normaal niet hard maar vandaag kon ze het niet winnen en was ze het er niet mee eens geloof ik, hehe.

Heb na half uurtje spelen vanochtend eerst Omeprazole gedaan. Drie kwartier later 0.75 mg Semintra. Geen gesmak, ging goed. Wilde alleen dat ze niet zo druk zou doen erna om te zorgen dat het niet zwaar zou vallen, maar mevrouw stuiterbal had andere plannen. Ik bleef zeggen dat ze rustig aan moest doen terwijl ze wilde wardances deed. Dus ik dacht; dan ga ik wel zitten met laptop en ontbijt.
Ja, fout. Mevrouw wilde ook wel wat havermout! Hebben hele ruzie gehad bij de bank omdat ze steeds haar snuit in mijn bakje propte. Aan het einde probeerde ze het bakje zelfs uit mijn handen te trekken met haar pootjes op de rand en tanden in mijn vinger! Brutale wezel.
Ze heeft alsnog een paar lebbers gepikt voor ik eindelijk de strijd gewonnen had. Lees; omgekocht met cosmasnack :oops:

Al met al; heb me weer druk zitten maken om niks, zo lijkt het. Hopelijk houd dit aan!
Minka

Bericht door Minka »

Klinkt in ieder geval goed wat ze allemaal doet wat niet mag. :mrgreen:
Marjan

Bericht door Marjan »

Ze klinkt weer vanouds als een eigenwijze ondeugende fret. :clown:
Kick

Bericht door Kick »

Haha Stef... Ik zie het helemaal voor me :mrgreen: Lekker stel zijn jullie hoor :brush:
Amaris

Bericht door Amaris »

Het gaat heerlijk met ons inderdaad.
Ze is niet te harden dus dat is goed, zeggen we maar? Heeft 3 keer mijn film uitgezet, net zo lang lopen zoeken tot ze de zakjes en kokers met kip had gevonden en continu over me heen lopen om te zorgen dat ik ze open maakte. Er liggen brokjes onder het kerstboomkleed, die er nu dus bij ligt als een vod. De kerstboom bij mijn internetkabel zat ze al bijna in, wat resulteerde in een pootje achter de internetkabel dus ik had geen internet meer. Last but not least, ook nog van de tafel gevallen met een wilde krabbelbui. Het lijkt alsof het opdelen van de Semintra en wachten na Omeprazole zijn werk doet? :roll:
Marjan

Bericht door Marjan »

Zo klinkt het in ieder geval wel. :lol:
Kick

Bericht door Kick »

Haha, ik zie die wanorde helemaal voor me :mrgreen:
Karen

Bericht door Karen »

Whahaha...volgens mij heb je de juiste routine gevonden voor haar :lach:
ray

Bericht door ray »

Die voelt zich duidelijk beter :lach:
Fijn dat je de juiste combi hebt gevonden.
Amaris

Bericht door Amaris »

Ben blij dat het werkt inderdaad, maar weet nou niet of ik er zo vrolijk van wordt dat ze maar meteen alle trossen los moet gooien :lach: Pure chaos...

Ik heb van die kerstsokken hangen aan de deurknoppen welke ze ontdekt had. Dus had er een voor haar afgehaald omdat ze eraan hing zo van; LET ME SEE IT! Dus voor ze het kapot trok, maar zelf losgehaald.
Al goed, mevrouw er meteen in natuurlijk en dan met haar kopje eruit zo van; kijk wat de Kerstman heeft gebracht!
Moest er wel om lachen en heb haar verteld dat hij haar met dezelfde gang weer mee mag nemen als ze zo doorgaat!
Had geen impact, deze dreiging, want kerstboomkleed ligt weer als een zooitje, brokjes overal... fretten :clown:

Kan wel zeggen dat de observatie van dit weekend een positieve uitkomst heeft. Geen vervroegde trip naar Giessen.
Marjan

Bericht door Marjan »

Gelukkig maar. :lol:
Kick

Bericht door Kick »

:D
Karen

Bericht door Karen »

:lol: lekker monstertje!
ray

Bericht door ray »

is lekker genieten zo. :hart: :lol:
Mayke

Bericht door Mayke »

Ze houdt je wel bezig ! Go Bibi, Go ! :lol:
Minka

Bericht door Minka »

Heerlijk genieten :D
Amaris

Bericht door Amaris »

Het is vandaag Bibi's adoptiedag! Om die reden had ze vandaag allemaal cadeautjes gekregen, lucky ferret.
Allereerst ging ik bij Fret en Welzijn langs voor eten, waar Bibi getrakteerd werd op een cadeautje, bestaande uit wat Waltham :D Dat gaat er bij elke fret wel in natuurlijk. Ik kreeg ook wat weaningbrij mee om te proberen, maar dit is te min voor Bibi. De neus werd er heel hard voor opgehaald.

Daarna kwamen haar 'grootouders' even langs, oftewel mijn ouders. Die hadden kipsnackjes mee die wel in de smaak vielen. Mijn cadeau begrijpt ze helaas nog niet echt, namelijk een rijstbak. 4,5 Kilo rijst en Bibi staat erbij zo van; ja, en nu?
Maar goed! Het is hier al bekend dat Bibi niet de slimste is, dus ik heb hoop dat in een week of 6 het dubbeltje gaat vallen. Zo niet... eet ik denk ik 3 maanden rijst :lach:

Bibi vond het vooral allemaal erg vermoeiend. Halverwege de visitetijd ging ze in haar hangmat om te slapen. Demonstratief tegen mij omdat ik haar kussen in haar nachthok heb vervangen en dan is ze altijd beetje gepikeerd en slaapt ze een paar nachten in haar hangmat. Ze is geen diva, hoe komen jullie erbij?! :roll: Schoon beddengoed is gewoon het einde van de wereld. Wij mensen begrijpen dat wellicht niet, maar voor een fret is het duidelijk een probleem.

Nu loopt ze te dartelen zoals ze graag doet in de avond. Spook van het gordijn spelen enzo. De rijsbak wordt vermeden. Zo goed bedoelt en dan zo ondankbaar ontvangen :evil: :clown:
Karen

Bericht door Karen »

Heerlijk zoals je de Bibi perikelen weet te verwoorden :lach:
..en nog gefeliciteerd!
ray

Bericht door ray »

Had je al op FB gefeliciteerd, maar hier nogmaals. :)

Misschien een tip voor de rijstbak, zelf even met je hand graven als ze in de bak zit. Misschien snapt ze het dan. :brush:
Gesloten