Hahaha ja die winterspekkies zijn best handig nu... hoewel Flex toch nog op de bank komt en tussen de slapende katten springt... wat weer voor een soort paniek explosie zorgt
Ach, ik ben inmiddels wel gewend aan haar gestamp over mijn laptop en weet al precies welke functies ze in of uit schakelt (internetverbinding, num lock uit en van alles aan waaronder het geluid). Ik schuif de stoel al automatisch voor haar aan één kant van de tafel af, als een soort wig, maar daar komt ze nu steeds vaker tussen klem te zitten. :twisted:
Oh heel herkenbaar, BiBi heeft ook "last" van winterspekkies en is niet meer zo beweeglijk
*lees : heeft ook een dikke togus*
Een klein knuffelbeertje is het
Oppakken is inderdaad een stuk makkelijker geworden maar wanneer ik haar plat probeer te knuffelen krijgt ze heel rap haar snelheid weer terug hoor dat boefje. :twisted:
En het moet weer eens wat beter weer worden zodat we wat foto's kunnen maken van die twee meiden want qua vacht zijn ze allebei op hun mooist nu.
Hup kick winterjas, muts, oorwarmers en warme schoenen aan en neem Shae onder je ene arm en je camera onder je andere arm en naar buiten. Het is wel droog nu.
Ik vind het ook zo heerlijk die dikke lijfjes met winterspekkies en prachtige vacht en dan knuffelen.