Bibi's dagboek
Re: Bibi's dagboek
Blijf inderdaad nog maar even laxeren want het lijkt er toch op dat ze een haar of fleecebal aan het kweken was.
Hoe blij kun je zijn met een drol
Maar wel fijn dat er ontlasting is en dat ze zich verder goed voelt. Hopelijk helpt nog even laxeren om de laatste restjes (als er nog wat zit) ook uit te krijgen.
Maar wel fijn dat er ontlasting is en dat ze zich verder goed voelt. Hopelijk helpt nog even laxeren om de laatste restjes (als er nog wat zit) ook uit te krijgen.
Inderdaad nog nooit zo blij geweest met een drolletje, haha!
Vanochtend weer niks in de bak, maar toen ik haar wakker maakte meteen op de bak en weer netjes een drolletje.
Desalniettemin inderdaad nog even een dag of 2 aan de lax, want wie weet wat voor troepjes ze nog heeft zitten.
Ben blij dat het zoiets simpels was zeg Ze deed zo dramatisch ziekelijk dat ik dacht dat ik weer naar Giessen mocht. Maar zo ziek als ze gister was, zo ondeugend is ze nu weer.
Schiet mij maar lek... dramaqueen.
Vanochtend weer niks in de bak, maar toen ik haar wakker maakte meteen op de bak en weer netjes een drolletje.
Desalniettemin inderdaad nog even een dag of 2 aan de lax, want wie weet wat voor troepjes ze nog heeft zitten.
Ben blij dat het zoiets simpels was zeg Ze deed zo dramatisch ziekelijk dat ik dacht dat ik weer naar Giessen mocht. Maar zo ziek als ze gister was, zo ondeugend is ze nu weer.
Schiet mij maar lek... dramaqueen.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Pffff..... ziet er naar uit dat dit met een sisser afloopt?
Dan zijn er mensen met kinderen die dag in dag uit steen en been klagen hoe moeilijk
ze het hebben. (die kap ik dan ook meteen af met "eigen schuld, had je je benen maar bij elkaar moeten houden/je ding in je broek moeten houden" :-p - ze luisteren immers ook niet naar mijn avonturen die juist grappig zijn )
Maar wij maken ook de nodige dingen mee met onze gestoffeerde loempia's hahaha!
Wij houden het dan nog onderling... (ex-collega's dramde hun drama's 8 uur lang door bij iedereen en waren altijd "ziek")
Ik hoop in ieder geval dat ze alles eruit gooit.. ken iemand die alleen nog katoenen hangmandjes heeft
omdat haar fretje altijd zit te nommen aan de fleece..
Heb zelf katten die plastic eten.. drama! Maar ook je kabels zijn niet veilig, 1 van de dames vreet die ook op pff
Wil je even lekker rommelen op de computer heeft ze de kabel van je monitor te pakken :-/
Nu wordt het bij katten gelukkig wat beter eruit gewerkt maar toch...
Dan zijn er mensen met kinderen die dag in dag uit steen en been klagen hoe moeilijk
ze het hebben. (die kap ik dan ook meteen af met "eigen schuld, had je je benen maar bij elkaar moeten houden/je ding in je broek moeten houden" :-p - ze luisteren immers ook niet naar mijn avonturen die juist grappig zijn )
Maar wij maken ook de nodige dingen mee met onze gestoffeerde loempia's hahaha!
Wij houden het dan nog onderling... (ex-collega's dramde hun drama's 8 uur lang door bij iedereen en waren altijd "ziek")
Ik hoop in ieder geval dat ze alles eruit gooit.. ken iemand die alleen nog katoenen hangmandjes heeft
omdat haar fretje altijd zit te nommen aan de fleece..
Heb zelf katten die plastic eten.. drama! Maar ook je kabels zijn niet veilig, 1 van de dames vreet die ook op pff
Wil je even lekker rommelen op de computer heeft ze de kabel van je monitor te pakken :-/
Nu wordt het bij katten gelukkig wat beter eruit gewerkt maar toch...
Gelukkig dat het weer beter gaat.
Ik hoop ook zo dat dit alles is en alles eruit komt! Dieren die dingen eten die ze niet moeten eten is een drama!
Vandaag is ze weer helemaal frettig en nog niet gehoest. Gister een paar kuchjes maar geen mega drama dat ze half de moord stikt.
Hopelijk... komt het eind van deze ellende in zicht? Lekker nog laxeren haha!
Vandaag is ze weer helemaal frettig en nog niet gehoest. Gister een paar kuchjes maar geen mega drama dat ze half de moord stikt.
Hopelijk... komt het eind van deze ellende in zicht? Lekker nog laxeren haha!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Doorsmeren die handel! :-p
Pfff...gelukkig lijkt ze aan de betere hnd te zijn!
Jij kunt weer 10 jaar op de kalender afstrepen
Jij kunt weer 10 jaar op de kalender afstrepen
Gelukkig is ze aan de betere hand!
Denk dat laxeren nog wel verstandig is, een paar dagen. gewoon voor de zekerheid.
Denk dat laxeren nog wel verstandig is, een paar dagen. gewoon voor de zekerheid.
Klinkt beterrrrr!
Gelukkig goed afgelopen......
Ik ben grijs voor mijn dertigste en red mijn pensioen niet als Biebers dit blijft doen, dat is een ding dat zeker is!
Ze heeft vandaag weer een hoestbui gehad, maar vanwege aftuigen van kerstspul was ze misschien ook wel opgefokt. Dat zal niet hebben geholpen. Snel weer wat vaseline erin gewerkt en verder niet meer gehoord.
Ze heeft vandaag weer een hoestbui gehad, maar vanwege aftuigen van kerstspul was ze misschien ook wel opgefokt. Dat zal niet hebben geholpen. Snel weer wat vaseline erin gewerkt en verder niet meer gehoord.
Mensen, ik ben bezig met de filmpjes van Biebers uploaden. Maar het gaat traag.
Dus ik ga mondjesmaat hier de filmpjes posten als tegenhanger van de paniek-posts van Bibi's laatste haarbal avontuur
Te beginnen met; Monster in het buitenverblijf. Filmpje is van 5 november vorig jaar. Ik weet het, het is ZO 2015...
Dus ik ga mondjesmaat hier de filmpjes posten als tegenhanger van de paniek-posts van Bibi's laatste haarbal avontuur
Te beginnen met; Monster in het buitenverblijf. Filmpje is van 5 november vorig jaar. Ik weet het, het is ZO 2015...
Ze ziet er mooi uit hoor.
Haha, dat snoetje uit die buis
Bibi is gek op close-ups Sta er ook wel van te kijken hoe mooi ze in haar vacht zit, ondanks haar ellende. Geen dikke furry winterjas, maar ook niet plukkerig ofzo.
Heb eindelijk filmpje 2 online; Bibi en haar rijstbak
Het is ZO'N drama om te uploaden met 2 mbit internet. Echt... pffff.
Maar het lukt, langzaam.
Hoorde later pas de geweldig toepasselijke muziek op de achtergrond, haha!
Adam Lambert met The Original High Summer time is stuck on my mind
Heb eindelijk filmpje 2 online; Bibi en haar rijstbak
Het is ZO'N drama om te uploaden met 2 mbit internet. Echt... pffff.
Maar het lukt, langzaam.
Hoorde later pas de geweldig toepasselijke muziek op de achtergrond, haha!
Adam Lambert met The Original High Summer time is stuck on my mind
Ha, een actievere Bibi, leuk! Maar ik snap nu waarom je een dichte rijstbak wil.
Lekker ding
Bibi is buiten een snuffelaar. Maar juist haar gesnuffel toont zo leuk haar karakter. Angstig maar toch een echte ontdekker!
En die rijstbak... echt... plaatselijke sneeuwbui Action had alleen weer niet de bak die ik wil hebben. Weer een week wachten. Want ik vind gewoon nog steeds overal rijst, terwijl ze al zeker 2 weken niet meer de bak heeft gehad.
Boefje is het!
En die rijstbak... echt... plaatselijke sneeuwbui Action had alleen weer niet de bak die ik wil hebben. Weer een week wachten. Want ik vind gewoon nog steeds overal rijst, terwijl ze al zeker 2 weken niet meer de bak heeft gehad.
Boefje is het!