Dag van de Fret - 7 februari 2016
Re: Dag van de Fret - 7 februari 2016
Ik vind het wel heel erg leuk om te komen. Altijd leuk om nieuwe dingen te leren en om frettenspullen te kopen . Ik vraag me alleen af of er echt de hele dag iets te doen is. Vooral omdat ik de lezing verrijking wil volgen maar deze alleen nog maar beschikbaar is om 16:00 uur en ik Finley toch heel graag mee wil nemen. En fretten moeten vóór 10 uur binnen zijn.
Begrijpelijk! Als Finley verder niet mee doet aan de show, valt er wel een uitzondering te maken om even een controleur naar de entree te halen. Voor 1 fretje lukt dat wel, niet voor 20 . Verrijking zat ook snel vol op de middag wat het een beetje een vervelende combinatie maakt (en een fretje, en de late middag lezing/cursus). Als je specifiek in verrijking interesse hebt zou ik rap zijn, want je gaat de laatste zijn die erbij past nog.
Ik zit er nog aan te denken om met hem mee te doen aan de keuring , dan kies ik wel een andere lezing uit. Maar hoe gaat dat dan, dat begrijp ik niet helemaal. Duurt die keuring een hele dag en hoe gaat dat dan met de lezingen?
Ja de keuring duurt de hele dag inderdaad. Daarom moeten ze ook voor 10 uur binnen zijn, en zodat er niet de hele dag een controleur bij de deur hoeft te staan voor die paar fretjes die hier en daar later nog binnen komen.
De lezingen zijn gewoon op de aangegeven tijden. Er is een gigantisch schema om iedereen die bij lezingen moet zijn maar ook in de keuring of als vrijwilligers ergens werkt eromheen te plannen, dus dat gaat allemaal goedkomen.
De lezingen zijn gewoon op de aangegeven tijden. Er is een gigantisch schema om iedereen die bij lezingen moet zijn maar ook in de keuring of als vrijwilligers ergens werkt eromheen te plannen, dus dat gaat allemaal goedkomen.
Oke, super bedankt voor je antwoord.
Ik zal er nog even goed over nadenken of ik met Finley mee ga doen. Ik neem hem in ieder geval wel mee. En ik vind alle lezingen wel interessant, dus als ik niet bij verrijking kan zijn is dat ook niet erg .
Ik zal er nog even goed over nadenken of ik met Finley mee ga doen. Ik neem hem in ieder geval wel mee. En ik vind alle lezingen wel interessant, dus als ik niet bij verrijking kan zijn is dat ook niet erg .
Zeker doen. Het is toch altijd wat planwerk met die kleine snuitjes op sleeptouw .
Nou ik heb net mijn kaartjes besteld. Ik heb gekozen voor de lezingen 'opvoeding' om 11:00 uur en 'puppycursus' om 12:00 uur. Ik neem Finley mee, maar doe niet mee aan de keuring. Het is zijn eerste keer op een evenement en ik weet niet hoe hij zich gaat gedragen. Vandaar ook de lezingen in de ochtend. Mocht hij het erg stressvol vinden kan ik daarna naar huis. Ik ben benieuwd!
Ideaal, sluit mooi aan op de binnenkomst tijd en kun je rustig aankijken hoe hij het gaat vinden.
Tot 7 febr!
Tot 7 febr!
Kan nu ook gaan Mag mee carpoolen vanuit Capelle dus dan hoef ik zelf niet zo ver te rijden.
Leuk hoor!
Leuk hoor!
Veel plezier!
Rui en ik zullen ook van de partij zijn
Heel erg leuk
Ik kom ook. Tenminste iemand anders heeft me ingeschreven als het goed is en dan met de lezing van voeding.
Karen, dan kunnen we ruilen. Muizenkooi tegen de diepvries box.
Dat is een goeie
Oh, gaan we ruilen?
Dan wil ik mijn fret-die-geen-fret-is-want-ze-begrijpt-het-niet-zo-goed ruilen tegen een echte fret!
Ik doe de (incomplete) handleiding van 1001 pagina's erbij.
Dan wil ik mijn fret-die-geen-fret-is-want-ze-begrijpt-het-niet-zo-goed ruilen tegen een echte fret!
Ik doe de (incomplete) handleiding van 1001 pagina's erbij.
Haha sorry stefanie, de Jessie's zijn uitverkocht
Zijn er nog fretten van get forum die mee doen aan de keuring? (Behalve Jessie)
Zijn er nog fretten van get forum die mee doen aan de keuring? (Behalve Jessie)
Ik neem Mila niet mee, dat kan ik de andere fretten niet aandoen. Ze gaat dan met alle prijzen aan de haal:
- Mooiste volwassen wildkleur moertje
- Mooiste volwassen moertje van alle kleuren fretten
- Mooiste moer van alle moertjes volwassenen en peuter fretten
- Mooiste fret van alle moertje en rammetjes van de volwassen en peuter fretten
- Mooiste karakter van alle fretten
- Mooiste staart van alle fretten
Zonder geintje ik denk dat ik Mila daar ook totaal geen plezier mee doe om daar de hele dag in een carrier rond te laten hangen. Dus die laat ik lekker thuis.
- Mooiste volwassen wildkleur moertje
- Mooiste volwassen moertje van alle kleuren fretten
- Mooiste moer van alle moertjes volwassenen en peuter fretten
- Mooiste fret van alle moertje en rammetjes van de volwassen en peuter fretten
- Mooiste karakter van alle fretten
- Mooiste staart van alle fretten
Zonder geintje ik denk dat ik Mila daar ook totaal geen plezier mee doe om daar de hele dag in een carrier rond te laten hangen. Dus die laat ik lekker thuis.
Dat is totaal geen concurrentie dan inderdaad.