Liva, deel 2
Re: Liva, deel 2
Hallo allemaal! Liva hier!
Ik heb zo'n geweldige avond gehad! Ik ging met mama mee douchen!
Eerst vond ik het wel een beetje spannend, maar nadat mama me een aantal keer onder douche had gehouden vond ik het eigenlijk best lekker.. Maar niet mijn hoofdje onder de kraan hoor! Dat vin ik eng!
Maar mama was vergeten een handdoek mee te nemen voor mij, dus toen mocht ik de supergrote badhanddoek van mama gebruiken! Kicke joh!
En toen heb geprobeerd het doucheputje te stelen, en het douchegordijn en de prullenbak en ik heb alle emmers omgegooid!
En toen heb ik nog even (2]+==7/u *loopt over toetsenbord*) een wc-rol vermoord! Precies zoals ik het van Tante Helen geleerd heb!
Echt, ik weet niet waar die wc-rol ruzie mee had, want hij was maar alleen, maar ik heb hem toch maar even onschadelijk gemaakt. Je weet het nooit met die rare dingen!
Daarna heb ik met mama een spelletje achillespeesje bijten gedaan! Dan gaat mama altijd zo gek dansen.. Lachuh joh!
En toen heb ik nog even op het grote bed van mama gesprongen!
Maar nu ben ik best een beetje moe...
Weltrusten allemaal!
En toen nam ze mijn dekentje in beslag om in te slapen....
Ik heb zo'n geweldige avond gehad! Ik ging met mama mee douchen!
Eerst vond ik het wel een beetje spannend, maar nadat mama me een aantal keer onder douche had gehouden vond ik het eigenlijk best lekker.. Maar niet mijn hoofdje onder de kraan hoor! Dat vin ik eng!
Maar mama was vergeten een handdoek mee te nemen voor mij, dus toen mocht ik de supergrote badhanddoek van mama gebruiken! Kicke joh!
En toen heb geprobeerd het doucheputje te stelen, en het douchegordijn en de prullenbak en ik heb alle emmers omgegooid!
En toen heb ik nog even (2]+==7/u *loopt over toetsenbord*) een wc-rol vermoord! Precies zoals ik het van Tante Helen geleerd heb!
Echt, ik weet niet waar die wc-rol ruzie mee had, want hij was maar alleen, maar ik heb hem toch maar even onschadelijk gemaakt. Je weet het nooit met die rare dingen!
Daarna heb ik met mama een spelletje achillespeesje bijten gedaan! Dan gaat mama altijd zo gek dansen.. Lachuh joh!
En toen heb ik nog even op het grote bed van mama gesprongen!
Maar nu ben ik best een beetje moe...
Weltrusten allemaal!
En toen nam ze mijn dekentje in beslag om in te slapen....
Liva weet wat leuk en lekker is. Baasje plagen en baasje haar deken jatten. Dat is het leven!
Hahaha, die Liva. Ze is goed bezig !!!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Well done grasshopper... :twisted:
Volgende keer gaan we leren hoe we zoveel mogelijk rotzooi kunnen maken met
een waterbak
Volgende keer gaan we leren hoe we zoveel mogelijk rotzooi kunnen maken met
een waterbak
Maar ik heb geen waterbak, Tante Helen......
Wat een slim baasje heb jij, Liva
Sommigen van jullie hebben ze al op Facebook langs zien komen, maar wilde ze hier toch ook nog even neerzetten.
Soms heeft Liva geen zin om te wandelen en lift ze mee:
Soms heeft Liva geen zin om te wandelen en lift ze mee:
hahahaha, wat een giller!
Liva is een schaamteloze diva! Je laten dragen.... schande! Echt een schande!
Ik heb ze al gezien inderdaad maar het blijft schattig
Dat is tussendoor ook erg rustgevend, zodat je zelf even wat passen kunt maken. Noodzaak als je nog ergens naartoe moet
Tussendoor??Mette schreef:Dat is tussendoor ook erg rustgevend, zodat je zelf even wat passen kunt maken. Noodzaak als je nog ergens naartoe moet
Ik mag blij zijn als ze tussendoor 2 stappen zet...
Ja even fret op de grond, even in de muts, even op de grond, even in de muts. Zo werkt dat bij mij altijd het beste
Haha, nou bij Liva is het tegenwoordig meer van 2 stappen zetten...ahhh dat was weer genoeg gewandel voor vandaag... rest van de weg in de capuchon..
Slimme fret
Ook lekker! Zo liep ik vroeger altijd met mijn eerste fretje op de schouder naar de markt of richting park
Heerlijk! Ik wou dat die van mij in de capuchon wilden chillen
Ik krijg Shae daar ook niet in
Heeft bij Liva ook een jaar geduurd voordat ze besefte dat dat eigenlijk best leuk is.. En toen ze het eindelijk door had, was ze zo lomp, dat ze er steeds uit donderde...
En nu wil ze niet anders meer..
En nu wil ze niet anders meer..