Leuk speeltje

Een vraag en aanbodforum uitsluitend voor actieve forumgebruikers en voor particulier gebruik. Lees de regels alvorens te posten!
Gesloten
Marjan

Leuk speeltje

Bericht door Marjan »

Mijn ouders hadden een speeltje gekocht voor hun kat maar die scheet er voor in zijn broek. :mrgreen:
Onze fretten hebben er wel even mee gespeeld maar Shae sloopte dat ding bijna meteen en Baila snapte niets van de tikken tegen haar kont. En aangezien we nogal klein behuisd zijn en ze genoeg bende hebben hoop ik maar dat er iemand hier interesse heeft in dat apparaat. Er zitten al drie batterijen bij dus die hoef je niet nogmaals te kopen.

Ik stuur hem je op voor de verzendkosten en een kleine bijdrage aan Fret en Welzijn. :D

Afbeelding
Karen

Re: Leuk speeltje

Bericht door Karen »

Lijkt me wel een grappig ding, maar ik ben bang dat Queeny het ook gelijk sloopt of op sleeptouw neemt onde de bank :lach:
Even over denken...
Marjan

Bericht door Marjan »

:lol: Ach, op zich duw je het hengeltje wel weer zo op z'n plek dus het is niet gelijk echt stuk.
Maar het was wel grappig om het verschil te zien, Baila die echt wel geïnteresseerd was maar echt telkens opkeek van heej, wie zit er aan mijn kont! En Shae die liep te mokken en te springen, onder het kleedje dook en gelijk afrekende met dat arme hengeltje. :lol:
Mariël
Aantal fretten: 1

Bericht door Mariël »

Ik zie Liva aan vooor de Shae-aanpak... 8-)
Marjan

Bericht door Marjan »

Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. :lol:
Mette
Aantal fretten: 1

Bericht door Mette »

Ja die zijn super! Ik heb er al 1 en mijn moeder ook, maar volgens mij wilde Arnolds broertje er ook nog 1. Ik zal even navragen of hem dat nog gelukt is of niet.
Marjan

Bericht door Marjan »

Helemaal goed. :D Hij is zo goed als nieuw, hooguit 5 minuten gedraaid en de batterijen hoeft hij er ook niet nog eens bij te kopen.

Ik gooi het topic op slot en regel de rest met je via pb. :)
Gesloten