Jonge vosjes geboren
Jonge vosjes geboren
Ik zag gisteren op het nieuws dat er drie dagen geleden jonge vosjes zijn geboren in het natuurgebied de Oostvaardersplassen. Er is een webcam opgehangen in de vossenburcht zodat de moeder en haar jongen te volgen zijn. Echt schattig!
Hier een linkje naar de site: http://www.volgdevos.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier een linkje naar de site: http://www.volgdevos.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Jonge vosjes geboren
Ze liggen te slapen nu....
Ik wil Silverlight niet installeren om dit te kunnen zien
Dat heb ik met Quicktime
Waarom niet, als ik vragen mag?
Kennelijk zit er bij mij al silverlight op, want ik kan het zo zien, zonder er iets voor te hoeven installeren
En Quick time gebruikt mijn camera voor filmpjes, die moet ik zelf over zetten op iets anders...
Kennelijk zit er bij mij al silverlight op, want ik kan het zo zien, zonder er iets voor te hoeven installeren
En Quick time gebruikt mijn camera voor filmpjes, die moet ik zelf over zetten op iets anders...
Silverlight zit idd standaard in Windows en ik heb er geen last van.
Quicktime wil zich allerlei mediabestanden toe eigenen als standaard afspeler en daar houd ik niet van.
Quicktime wil zich allerlei mediabestanden toe eigenen als standaard afspeler en daar houd ik niet van.
Op deze PC heb ik Silverlight-problemen. Hij zegt dat het al geïnstalleerd is, maar dat is het niet. En ik heb geen zin om dat allemaal uit te zoeken.. ooit eens aan begonnen en weer opgegeven . Op mijn laptop kan ik wel kijken
Het is een luie mammie hoor, ze ligt alweer te pitten. Maar zo af en toe piept er een jonkie even in beeld, echt super schattig.
Ok duidelijk....
Vandaar dat ik het gewoon kan kijken. Ik had op mijn vorige laptop die problemen ook Birgit en kon daar de camera van de BFF nooit bekijken
De pups maken af en toe van die schattige sop en smak geluidjes
Vandaar dat ik het gewoon kan kijken. Ik had op mijn vorige laptop die problemen ook Birgit en kon daar de camera van de BFF nooit bekijken
De pups maken af en toe van die schattige sop en smak geluidjes
Moeder Vos slaapt echt veel, wel leuk ook die extra filmpjes erbij, dan zie je dat ze heus wel eens in beweging zijn !
Mijn hemel, die jonkies groeien als kool zeg!
Mams is op jacht, je ziet nu alleen wat krioelende jonkies liggen. Alleen de lens is wat beslagen dus het beeld is niet echt duidelijk.
Mama is weer terug van de jacht en een kleintje probeert op haar te klimmen.
Schattig he..... zo cute !
Ja heel schattig.
Net was mama zichzelf aan het wassen, maar er lag een kleintje op haar. Kleintje weigerde van mama af te gaan
Net was mama zichzelf aan het wassen, maar er lag een kleintje op haar. Kleintje weigerde van mama af te gaan
Lekker zacht en warm zo'n mama'sbuik.
Ze zijn schattig!
Nou, het is weer duidelijk siësta-time.
Het zijn beste slaapkoppen