Presentatie dr. Corbee van de Dag van de Fret

De juiste voeding voor je fret, van goede frettenbrokken tot prooidieren
Plaats reactie
Mette
Aantal fretten: 1

Presentatie dr. Corbee van de Dag van de Fret

Bericht door Mette »

We hebben de presentatie online gezet:
http://www.dagvandefret.nl/lezingen/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uiteraard zit er een mooi praatje omheen wanneer je de lezing daadwerkelijk hebt gevolgd... Zoals dat hij alle brokkenwaardes er wel even bij heeft gezocht, maar dat het al met al erg weinig zegt zonder ingrediënten of achtergrond v/d ingrediënten, in NL zijn er ook minder eisen over details van die ingrediënten, etc. Maar dat alleen nog maar voor het brokken stukje dus...
Marjan

Re: Presentatie dr. Corbee van de Dag van de Fret

Bericht door Marjan »

Niks nieuws onder de zon als ik het zo mag zeggen. Hopelijk was de lezing zelf interessanter. :)
Mette

Bericht door Mette »

Ja die had wel een stuk meer toelichting.

Ik heb hem vooraf op de gang al even mijn vraag gesteld naar het risico met kwartels (Hanneke gaf aan: vraag dat Corbee 7 febr maar even want dat weet ik ook niet precies) dus helemaal mooi.

Verder wisten veel mensen niet van de volgende alternatieven:
"Convalescence support, Emeraid Exotic Carnivore of Carnivore Care als verwennerij, bij ziekte, of om overwennen te vergemakkelijken"

En veel hadden ook nog nooit van de geelvet ziekte gehoord.

Tenminste... dat was in lezing 2. Ik weet niet welke vragen er in de 1e werden gesteld.
Mayke

Bericht door Mayke »

Blijft het bij deze opsomming van onderwerpen van de lezing Mette qua uitleg ?
Het zal een duidelijke lezing geweest zijn voor degene die aanwezig waren, alleen aan deze punten die behandeld zijn heb je niet zoveel.
De lijst met ingrediënten is wel weer overzichtelijk, fijn om dat eens te zien zo een overzicht van alle brokken e.d. bij elkaar, mogelijk komt er toch nog een aanvulling bij de onderwerpen ?
Mette

Bericht door Mette »

Nee er komt geen aanvulling bij. Dan had je er echt moeten zijn, en dhr. Corbee is ook voor de lezing betaald, dus zomaar álles erop zetten zou niet helemaal eerlijk zijn ook ;).
Mayke

Bericht door Mayke »

Nee daar heb je ook weer gelijk in, helaas kon ik niet komen.....dan doen we het hier maar mee. ;)
Plaats reactie