Vorige vakantie van Hanneke deed Bibi het ook al... maar toen heb ik met wat meds van Chaimel het kunnen oplossen.
Bibi heeft een erg sterke YOLO houding ofzo, altijd wanneer het echt niet handig is dit soort truuks uithalen.
Wat betreft haar behandeling nu, ik kwam daar aan toen het lab al dicht was, want uiteraard begon ze laat met overgeven en eer dat ik EINDELIJK een frettenarts gevonden had die er wel was, was het al kwart voor 3. Met files en gezeur was ik pas om 4 uur in Utrecht. (half Utrecht ligt weer open qua straten, super handig!)
Na het onderzoek bleek dat haar uitdroging door het braken eigenlijk het ergste was, haar buik zat wel wat voller maar niet bomvol en ook niet hard, dus dat vond hij te overzien.
Ze was ook (ondanks haar uitdroging) wel goed alert.
De bijniertumor onderzoeken zijn enkel omdat ik dat zelf ook wil, anders moet ik volgende week WEER met haar op pad naar Hanneke, dan kon het net zo goed nu allemaal. Vandaar ook het bloedonderzoek, dat had Hanneke eigenlijk vorige week moeten doen maar toen was zij ziek. (Bibi heeft die symmetrische kaalheid op haar rug die wel verdacht is)
En als die echo toch moet, kan hij meteen de nieren net zo goed meepakken. Hij gaf aan dat een beginnende tumor beter te zien is op echo dan met voelen in de buik, dus hopelijk zijn we er (als dit het geval is) vroeg bij nu.
Als het goed is gaat ze om 9 uur voor de echo/bloedonderzoek en hoor ik om half 11 hoe of wat. Maar het is een spoedkliniek natuurlijk dus kan wat langer duren.
Het is echt HELEMAAL NIKS dit, zo stil in huis en hoop zo dat het niks ernstigs is. Ik word echt grijs eind van deze week
Nu meteen maar even alles goed schoonmaken in huis, want ze heeft overal gespuugd en ook waar ik niet bij kan (onder de bank enzo). Beter nu doen nu Bibi er niet is.