Deze kleine donder gaat komende maandag naar de Frettenkliniek voor een check en een enting. Ben benieuwd wat Hanneke van haar vindt, hoop dat ze zonder verdere kleerscheuren door de keuring komt.
Dat hoop ik ook Marjan, maar ze doet het toch lekker de laatste tijd, dus we gaan er gewoon vanuit dat ze netjes door de keuring komt.
Als ze zich maar netjes gedraagt bij Hanneke!
Ik denk ook niet dat er iets geks uitkomt maar ik hou toch altijd maar een slag om de arm, vooral omdat ze soms wat nerveus kan doen en af en toe onzindelijk is. Maar dat kan ook haar karakter zijn, ze ziet er verder prachtig uit, voelt soepel in haar buikje, eet goed en ontlasting ook niets op aan te merken.
Shae is helemaal goed gekeurd, heeft haar enting gehad en gedroeg zich als een voorbeeldinge brave fret. Ze bleef ook lekker op mijn schouder hangen en dacht waarschijnlijk als ik mij maar niet beweeg hebben ze niet door dat ik er ben.
Ja maar het blijft toch altijd spannend. En we zijn het niet gewend om met alleen een enting weer buiten te staan.
Ze was wel zielig hoor, er was helemaal niets meer te zien van haar normaal ondeugende karakter. Wat een kleine bange poeperd was ze. Maar ze was hier nog niet uit de carrier of ze was weer helemaal de oude.