Liva, deel 2
Re: Liva, deel 2
Heerlijk toch dat gekreun
Houdt de spaghetti-dief! Houdt de spaghetti-dief!
Het zonnetje scheen hier net, dus ik had de deur open zodat Liva ook lekker naar buiten kon... Begint het ineens keihard te hagelen! En wat doet die muts? Die wil doodleuk vol de hagel inrennen..
Maar ik was sneller en heb haar tegengehouden...
Het zonnetje scheen hier net, dus ik had de deur open zodat Liva ook lekker naar buiten kon... Begint het ineens keihard te hagelen! En wat doet die muts? Die wil doodleuk vol de hagel inrennen..
Maar ik was sneller en heb haar tegengehouden...
Haha, gek ding
Haha, ze is lekker bezig die Liva......
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Kleine boef is het!
Dondersteentje hoor
Dit ziet er toch niet uit?
Ooit zo'n rare gewichtengrafiek gezien van een fret?
Ooit zo'n rare gewichtengrafiek gezien van een fret?
Nou, eigenlijk niet..... Volgens mij ben je haar aan het vet mesten.
Het is ook wel erg opvallend te zien wanneer ik begonnen ben met Z/D-vlees geven....
En soms zie ik haar lopen en vind ik haar nog aan de slanke kant.. Dan vraag ik me echt af, hoe ze ooit maar 520gr heeft kunnen wegen..
En soms zie ik haar lopen en vind ik haar nog aan de slanke kant.. Dan vraag ik me echt af, hoe ze ooit maar 520gr heeft kunnen wegen..
Afgaand op die grafiek zie ik een heerlijk mollig dingske voor me
Zo, die is flink aangekomen
Niks mis mee, dat is gewoon de grafiek van een fret die het licht gezien heeft
Dat is wel héél bijzonder ja...
Liva:
Ik wilde jullie even laten weten, dat jullie deze Pasen waarschijnlijk geen paaseieren zullen vinden... Ik ga namelijk zo met mijn mama naar het park en ik ben vastbesloten om de Paashaas te vinden!
Ik wilde jullie even laten weten, dat jullie deze Pasen waarschijnlijk geen paaseieren zullen vinden... Ik ga namelijk zo met mijn mama naar het park en ik ben vastbesloten om de Paashaas te vinden!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Liva heb je de paashaas gevonden?
Hoe gaat het met Liva eigenlijk?
Liva hier..
Nou Marjan daar zeg je wat, ik moet nodig weer eens wat vertellen hier, vind je niet?
En daarna heb ik zelfs in mijn dromen gezocht naar de paashaas:
Pas op! Vreselijk schattig gaapje aan het einde...
En ik heb nog veel meer gedaan in de tussentijd!
Zo heb ik ontdekt dat je in een gitaar kunt spelen:
Heb ik een nieuwe kooiset gekregen:
En die slaapt zoooo lekker:
En 2 katoenen zomersetjes:
En mama heeft de slaapkamer en de gang ook fretproof gemaakt, dus nu mag ik door het heeele huis spelen!
Ik weeg nog steeds meer dan 800gram.. Afvallen voor de zomer doe ik niet aan hoor.. Ik hoef toch niet in een bikini te passen, want ik hou helemaal niet van zwemmen!
Dus het ging eigenlijk hartstikke goed met mij.........tot een paar dagen geleden..
Toen werd ik ineens heel erg misselijk.. Ik ging heel erg smakken, heel veel platliggen, had een heel gespannen buikje en wilde niet spelen..
Gelukkig voel ik me sinds gister al weer een stuk beter en ben ik weer heerlijk aan het rennen en mokken en dansen en spelen! Maar smak nog wel veel hoor en laat ook steeds stinkbommetjes..
Gelukkig staat er voor maandag 14uur een afspraak bij Tante Hanneke.. Eigenlijk was dat alleen bedoeld voor controle, maar komt nu toch ook wel goed uit..
Nou Marjan daar zeg je wat, ik moet nodig weer eens wat vertellen hier, vind je niet?
Nee, Yvonne... Maar ik heb echt heel goed gezocht! Kijk maar naar de filmpjes en foto's:yvonne schreef:Liva heb je de paashaas gevonden?
En daarna heb ik zelfs in mijn dromen gezocht naar de paashaas:
Pas op! Vreselijk schattig gaapje aan het einde...
En ik heb nog veel meer gedaan in de tussentijd!
Zo heb ik ontdekt dat je in een gitaar kunt spelen:
Heb ik een nieuwe kooiset gekregen:
En die slaapt zoooo lekker:
En 2 katoenen zomersetjes:
En mama heeft de slaapkamer en de gang ook fretproof gemaakt, dus nu mag ik door het heeele huis spelen!
Ik weeg nog steeds meer dan 800gram.. Afvallen voor de zomer doe ik niet aan hoor.. Ik hoef toch niet in een bikini te passen, want ik hou helemaal niet van zwemmen!
Dus het ging eigenlijk hartstikke goed met mij.........tot een paar dagen geleden..
Toen werd ik ineens heel erg misselijk.. Ik ging heel erg smakken, heel veel platliggen, had een heel gespannen buikje en wilde niet spelen..
Gelukkig voel ik me sinds gister al weer een stuk beter en ben ik weer heerlijk aan het rennen en mokken en dansen en spelen! Maar smak nog wel veel hoor en laat ook steeds stinkbommetjes..
Gelukkig staat er voor maandag 14uur een afspraak bij Tante Hanneke.. Eigenlijk was dat alleen bedoeld voor controle, maar komt nu toch ook wel goed uit..
O wat ik helemaal vergeet te vertellen:
Toen ik naar de Paashaas zocht he, weet je wat ik toen wel heb gevonden??
Mijn mama die in de modder viel!
Toen ik naar de Paashaas zocht he, weet je wat ik toen wel heb gevonden??
Mijn mama die in de modder viel!