Frettenspul
Re: Frettenspul
Super Uk.
Maar ik weet ook niet wie er ooit op de term fretproof is gekomen want dat is een huis volgens mij nooit.
Maar ik weet ook niet wie er ooit op de term fretproof is gekomen want dat is een huis volgens mij nooit.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Echt he, ze vinden altijd wel iets om uit te vreten (en wij maar denken dat alles safe is, NOT)
Precies! Volgens mij vinden ze het juist een uitdaging als je ze het moeilijk maakt
Je hebt dus nu een fris ruikende Ukkie
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Man man man......
En vanmorgen gewoon bijna weer doen...
*gaat maar WEER een ander plekje zoeken voor dat spul*
En vanmorgen gewoon bijna weer doen...
*gaat maar WEER een ander plekje zoeken voor dat spul*
En, nieuw plekje gevonden?
- Helen
- Contacteer:
Ja..in de kast maar die had hij weer zo open en klom verdorie gewoon op de derde plank. Dat beest is niet normaal hoor
Maar goed, ook Ukkie moest helaas naar Hanneke vandaag. Hield vorige week woensdag zijn kopje scheef... dus ik werd onrustig. Bobbie moest vandaag voor zijn controle en ik mocht ons er bij wringen
Het viel mee maar het was even spannend met wachten op de urine, hij reageerde erg gevoelig op de nieren :-O
Urine was goed, oren en dan voornamelijk de linker, ontstoken. Maar die had ik verwacht.
Voor de zekerheid ook voor de nieren 4 weken Synulox.
Ter plekke een injectie Marcobyl/Cerenia
De blik van sommige mensen toen Ukkie uit de carrier kwam ( ) was onbetaalbaar
Jeffrey had ook zoiets van uhm...
1800 schoon aan de haak.
Heeft zich op zich keurig gedragen
Ligt nog steeds in coma.. heeft wel gegeten intussen.
Hij is niet moeilijk, Sucralfaat uit het spuitje, Synulox 4 weken, Polaramine 7 dagen. wordt gewoon in de brij gedaan en lekker opgesmikkeld. Heb moeilijkere dingen moeten doen in het verleden want ze laten zich niet allemaal neppen
Dit was de eerste keer dat hij voor zo'n reden naar de DA moest... voorheen alleen maar voor implantaten. Vaccinaties worden ieder jaar door dokter Maartje thuis gedaan.
Maar goed, ook Ukkie moest helaas naar Hanneke vandaag. Hield vorige week woensdag zijn kopje scheef... dus ik werd onrustig. Bobbie moest vandaag voor zijn controle en ik mocht ons er bij wringen
Het viel mee maar het was even spannend met wachten op de urine, hij reageerde erg gevoelig op de nieren :-O
Urine was goed, oren en dan voornamelijk de linker, ontstoken. Maar die had ik verwacht.
Voor de zekerheid ook voor de nieren 4 weken Synulox.
Ter plekke een injectie Marcobyl/Cerenia
De blik van sommige mensen toen Ukkie uit de carrier kwam ( ) was onbetaalbaar
Jeffrey had ook zoiets van uhm...
1800 schoon aan de haak.
Heeft zich op zich keurig gedragen
Ligt nog steeds in coma.. heeft wel gegeten intussen.
Hij is niet moeilijk, Sucralfaat uit het spuitje, Synulox 4 weken, Polaramine 7 dagen. wordt gewoon in de brij gedaan en lekker opgesmikkeld. Heb moeilijkere dingen moeten doen in het verleden want ze laten zich niet allemaal neppen
Dit was de eerste keer dat hij voor zo'n reden naar de DA moest... voorheen alleen maar voor implantaten. Vaccinaties worden ieder jaar door dokter Maartje thuis gedaan.
Lekker manneke hoor. Sneu weer van z'n oren, hoop maar dat de meds snel gaan aanslaan.
Ik keek ook even raar opHelen schreef:De blik van sommige mensen toen Ukkie uit de carrier kwam was onbetaalbaar Jeffrey had ook zoiets van uhm... 1800 schoon aan de haak.
- Helen
- Contacteer:
Ja... dat hebben wel meer mensen.
Hij zou wat suf kunnen zijn van de Polaramine, hij heeft nog niks anders gedaan vandaag dan STUITEREN! :twisted:
Kasten open, rennen, mokken, 3x in de tenen gebeten intussen... stom, ik had ze ook niet moeten bewegen :-p
Maar alles goed hoor...
Hij zou wat suf kunnen zijn van de Polaramine, hij heeft nog niks anders gedaan vandaag dan STUITEREN! :twisted:
Kasten open, rennen, mokken, 3x in de tenen gebeten intussen... stom, ik had ze ook niet moeten bewegen :-p
Maar alles goed hoor...
Hahaha de eerste keer dat ik Ukkie zag, keek ik ook raar op..
Eerst Liva vasthebben met d'r (toen) nog geen 600gram en Helen: "Hier, dit is Ukkie." En dan krijg je zo'n bakbeest in je handen geduwd.. Uhm...Ukkie??
Eerst Liva vasthebben met d'r (toen) nog geen 600gram en Helen: "Hier, dit is Ukkie." En dan krijg je zo'n bakbeest in je handen geduwd.. Uhm...Ukkie??
- Helen
- Contacteer:
Ukkie gaat weer lekker, het was snel voorbij het hele gedoe met dat oortje.
Hanneke dreigde al met spoelingen enz... nooouu laten we eerst maar kijken hoe dit gaat zo.
Kan chronisch worden, juist "kan" maar daar ga ik niet vanuit nu. Rustig aan he pfff hahahaha!
Hanneke dreigde al met spoelingen enz... nooouu laten we eerst maar kijken hoe dit gaat zo.
Kan chronisch worden, juist "kan" maar daar ga ik niet vanuit nu. Rustig aan he pfff hahahaha!
Gelukkig maar!
Zo is dat
Zolang hij nog zo maf doet, zit het wel goed lijkt me
- Helen
- Contacteer:
Ja joh... en je kan jezelf ook gek maken door alles te zien... vaak zie je dingen die er niet zijn.
Je gaat dan toch om het zeker te weten.
Je moet ook niet teveel naar andere mensen kijken en luisteren want dan wordt je ook gek.
1 pad, die van jezelf en bij twijfel die van je dierenarts.
Je gaat dan toch om het zeker te weten.
Je moet ook niet teveel naar andere mensen kijken en luisteren want dan wordt je ook gek.
1 pad, die van jezelf en bij twijfel die van je dierenarts.
Wat fijn dat het nu goed gaat op de medicijnen, liever geen oorspoelingen als het niet nodig is natuurlijk !
Het is inderdaad waar, je kan van alles zien en horen maar iedereen kent zijn eigen fret toch het beste. En inderdaad bij twijfel naar de dierenarts.
Ik zeg goed bezig !!!!!
Het is inderdaad waar, je kan van alles zien en horen maar iedereen kent zijn eigen fret toch het beste. En inderdaad bij twijfel naar de dierenarts.
Ik zeg goed bezig !!!!!