Liva, deel 3
Liva, deel 3
Dat er nog maar vele delen mogen volgen van mijn kleine meisje!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: Liva, deel 3
Heul veul!!
Snap ik Helen, zo werk ik qua wanneer wel of niet richting dierenarts gaan ook hoor. Jouw ervaring gaat meer richting een plaatselijke dierenarts dan, maar ik bedoel echt puur het overleg bij Hanneke. Hoe dan ook dat even ter toevoeging, verder heb ik al gedeeld wat ik wilde delen. Het was als tip voor Mariël bedoeld in ieder geval. En verder moet iedere eigenaar gewoon voor zichzelf beslissen en op zichzelf vertrouwen. Dat zal nooit veranderen .
Dar gaan we voor!Mariël schreef:Dat er nog maar vele delen mogen volgen van mijn kleine meisje!
Mette, ik ben inderdaad in het verleden soms te snel in paniek geraakt, dat ben ik met je eens en ik probeer daar ook veel rustiger in te worden. Dat het Liva te veel word ben ik niet met je eens. Ze is altijd super relaxed en vind het allemaal helemaal geen probleem.
Nadenken voor mezelf kan ik overigens prima. Ik vind dat wat Liva nu heeft absoluut geen wissewasje is wat je wel kunt afwachten. Een fret die zo vreselijk pijn heeft en daardoor het gevaar loopt d'r maag kapot te maken (wat al aan het gebeuren is!) en het risico heeft op nierschade en andere complicaties, moet behandeld worden.
Ik ben ervan overtuigd dat Hanneke echt wel voor andere opties had gekozen als die er waren. Ze weet dat Liva heel slecht tegen ab's kan en normaal gebruiken we die ook niet bij haar, als dat niet strikt noodzakelijk is. En als het wel noodzakelijk is kiezen we als het even kan voor Synulox want dat gaat het beste. Maar die optie was er nu niet.
(Hanneke vertelde dat ze zelfs een nieuwe behandeling op het oog heeft voor andere toediening van meds, juist voor fretjes zoals Liva, zodat de maag niet zo belast wordt, maar daar heeft ze de apparatuur nog niet voor.)
Nadenken voor mezelf kan ik overigens prima. Ik vind dat wat Liva nu heeft absoluut geen wissewasje is wat je wel kunt afwachten. Een fret die zo vreselijk pijn heeft en daardoor het gevaar loopt d'r maag kapot te maken (wat al aan het gebeuren is!) en het risico heeft op nierschade en andere complicaties, moet behandeld worden.
Ik ben ervan overtuigd dat Hanneke echt wel voor andere opties had gekozen als die er waren. Ze weet dat Liva heel slecht tegen ab's kan en normaal gebruiken we die ook niet bij haar, als dat niet strikt noodzakelijk is. En als het wel noodzakelijk is kiezen we als het even kan voor Synulox want dat gaat het beste. Maar die optie was er nu niet.
(Hanneke vertelde dat ze zelfs een nieuwe behandeling op het oog heeft voor andere toediening van meds, juist voor fretjes zoals Liva, zodat de maag niet zo belast wordt, maar daar heeft ze de apparatuur nog niet voor.)
- Helen
- Contacteer:
Zou wel fijn zijn als die apparatuur snel komt! Klinkt goed!
Hopelijk knapt ze snel weer op. en dat de medicijnen niet te belastend voor de maag zijn.
Ik ging er wel vanuit! Dat was ook juist wat ik wilde benadrukken. Interessant dat ze wat nieuws op het oog heeft. Qua overtuiging andere opties deels met je eens. Andere keuzes heb je sowieso altijd, en zolang niet overlegd zul je er nooit zeker van zijn. Als ik mijn mond af en toe teveel had gehouden daar had ik ze ook niet geweten .
Gister kon Liva helemaal niet slapen van ellende.. Ze voelde zich zo rot..
En nu:
(En natuurlijk stopt ze net met 'slaaprennen' als je begint te filmen.. )
En nu:
(En natuurlijk stopt ze net met 'slaaprennen' als je begint te filmen.. )
- Helen
- Contacteer:
Begint weer wat rust in haar kontje te krijgen!
Ik hoop dat Liva er weer snel bovenop komt, heel erg vervelend die oortjes.....
Lekker dingske!
Liva'tje lijkt langzaam de goede kant op te gaan..
Ze speelt, mokt en danst weer, rent weer voor de deuren van de FN heen en weer als ze er uit wil, bijt weer in mijn tenen en vanmorgen kon ik voorzichtig weer wat nekvel pakken..
Ze heeft er duidelijk wel nog veel last van, van zowel haar oren als haar maagje.. Maar ze is tenminste ook vaak weer happy!
Mijn kleine sterke meisje!
Ze speelt, mokt en danst weer, rent weer voor de deuren van de FN heen en weer als ze er uit wil, bijt weer in mijn tenen en vanmorgen kon ik voorzichtig weer wat nekvel pakken..
Ze heeft er duidelijk wel nog veel last van, van zowel haar oren als haar maagje.. Maar ze is tenminste ook vaak weer happy!
Mijn kleine sterke meisje!
Superfret Liva Ben blij dat ze opknapt!
Top hoor!!!
Ga zo door Liva.
Super om te horen.
- yvonne
- Aantal fretten: 1