Prinses Baila
Re: Prinses Baila
Daar kun je inderdaad over discussiëren, heb ook al vaker geroepen dat ze eigenlijk geen echte fret is maar voor mij blijft het mijn lieve vertederende knuffel prinsessenmeiske.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
ja whatever, maar......
:twisted:
:twisted:
Nou jaaaaaaa! Baila werd net belaagd door twee kraaien!
Ik zag al wat over de tuin vliegen maar dacht dat het onze huis eenden waren. Totdat ik een hoop gekraai hoor en ik een van die zwarte secreten op de rand van het hek zie zitten. Dus ik stoof naar buiten, zat er eentje gewoon in de tuin!
En die trut was helemaal niet onder de indruk en waggelde er gewoon achteraan toen dat kreng weg vloog omdat ik eraan kwam.
Ze mankeerde gelukkig niets en ze stond ook gewoon tegen het hek op te kijken alsof ze wilde zeggen: "waar blijven ze nou?"
Ik zag al wat over de tuin vliegen maar dacht dat het onze huis eenden waren. Totdat ik een hoop gekraai hoor en ik een van die zwarte secreten op de rand van het hek zie zitten. Dus ik stoof naar buiten, zat er eentje gewoon in de tuin!
En die trut was helemaal niet onder de indruk en waggelde er gewoon achteraan toen dat kreng weg vloog omdat ik eraan kwam.
Ze mankeerde gelukkig niets en ze stond ook gewoon tegen het hek op te kijken alsof ze wilde zeggen: "waar blijven ze nou?"
Hahah ja schrikt je dood maar wel leuk
Ik vind het bij haar juist eng omdat ze gewoon geen enkel gevaar ziet (en hoort). Shae duikt wel in een van de tunnelbuizen maar Baila vindt alles en iedereen even leuk.
En ik heb ooit een groepje van die kraaien een levend eendenkuiken zien aanvallen dus ik weet waar ze toe in staat zijn. Maar gelukkig had Baila alle twee haar oogjes nog.
En ik heb ooit een groepje van die kraaien een levend eendenkuiken zien aanvallen dus ik weet waar ze toe in staat zijn. Maar gelukkig had Baila alle twee haar oogjes nog.
Oh ja, die willen wel aanvallen als ze in de buurt een nest hebben. Hier ook elk voorjaar weer raak. Eksters zijn nog erger.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Oh ja die krengen zitten hier ook vaak! Altijd oppassen inderdaad. Gelukkig goed afgelopen.
Gelukkig goed afgelopen, voorlopig maar samen met Baila buiten spelen denk ik.
Als dat weer gebeurt dan moet je maar roepen, dan stuur ik Mila op ze af.
Brutale krengen zijn het toch ook!
Die zou ze wel rauw lusten denk ik.Minka schreef:Als dat weer gebeurt dan moet je maar roepen, dan stuur ik Mila op ze af.
Go Mila
Gelukkig is het goed afgelopen. Houd haar maar goed in de gaten
Zo zeg, Baila is me een partij aan het verharen, echt niet normaal meer!
Ik merkte al dat ze de afgelopen week weer wat vaker aan het kuchen was en ze kreeg ook al preventief laxeerpasta om de paar dagen maar net heb ik haar maar even voorzichtig wat geplukt want dit is echt extreem. Er kwam een halve fret aan af.
En die lieverd liet het gewoon gewillig toe, deed alleen even demonstratief haar bekkie wijd open wanneer ik in haar nek aan het plukken was.
Ik merkte al dat ze de afgelopen week weer wat vaker aan het kuchen was en ze kreeg ook al preventief laxeerpasta om de paar dagen maar net heb ik haar maar even voorzichtig wat geplukt want dit is echt extreem. Er kwam een halve fret aan af.
En die lieverd liet het gewoon gewillig toe, deed alleen even demonstratief haar bekkie wijd open wanneer ik in haar nek aan het plukken was.
Tot de nek en niet verder, mijn kop wordt NIET geplukt!
Het is zo'n makkelijke meid.
Maarre... het mooie weer is voorbij... waar zijn de foto's?
Het is zo'n makkelijke meid.
Maarre... het mooie weer is voorbij... waar zijn de foto's?
Ja het is echt erg. Het is ook een vreselijke bende in de frettentuin omdat we daar druk bezig zijn, zandbak is weg en ook de plantenbak is een puinzooi omdat ik er een grote plant uitgegraven heb die naar de tuin van mijn ouders is gegaan en veel is verdort en uitgebloeid. De meters gele buis liggen op een stapel dus daarom is het niet zo leuk om nu foto's te maken daar.
Vreselijk die verhaar tijd, wel fijn dat ze het toelaat om te kammen, plukken.
Hopelijk is het kuchje van korte duur......geef haar maar een knff van me !
Hopelijk is het kuchje van korte duur......geef haar maar een knff van me !
Helemaal begrijpelijk dan! Wanneer alles weer netjes is dan gaan we genieten van de meiden
Bailaatje is zo makkelijk. Hopelijk is de verharing snel klaar en het kuchen ook.