Frettenspul
Re: Frettenspul
Hahahaha, het is ook altijd hetzelfde met die mannen.
Een blijvertje dus. Ze komt al aan en dat is goed, maar hoe komt het dat ze zo weinig weegt. Is dit een normaal gewicht voor haar?
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Minka, als je haar ziet... ze is kleiner dan Liva
Dus ik verwacht niet dat ze 800 gram gaat wegen
In januari toen ze hier was woog ze 565 (zie ook foto met notities paar posts terug)
toen ze naar huis ging. Iedere keer als ze kwam was ze weer afgevallen, ging ze met een
mooi gewicht naar huis.
Ze heeft al bijnamen gekregen van Fred: de Speld is los, Needle on the lose, spichtje, dart pijltje...
eekhoorn, minion, en ga zo maar door
Dus ik verwacht niet dat ze 800 gram gaat wegen
In januari toen ze hier was woog ze 565 (zie ook foto met notities paar posts terug)
toen ze naar huis ging. Iedere keer als ze kwam was ze weer afgevallen, ging ze met een
mooi gewicht naar huis.
Ze heeft al bijnamen gekregen van Fred: de Speld is los, Needle on the lose, spichtje, dart pijltje...
eekhoorn, minion, en ga zo maar door
Heerlijke foto's weer!
Wat een klein ukketje......
Geweldig die naampjes.
Volgens mij heeft fret Fred helemaal in zijn greep.......
Geweldig die naampjes.
Volgens mij heeft fret Fred helemaal in zijn greep.......
- Helen
- Contacteer:
jaaa hahaha! Hij zei van de week al "niet eerlijk, je wist dat ik haar leuk zou vinden"
Fred heeft eindelijk ook een fret dan En wat voor een!
Haha, dat bekkie
Volgens mij vind ze de tralies lekkerder.
Zou toch wat minder goed zijn voor de tandjes
- Helen
- Contacteer:
ja als je even wat moet in die kamer wordt nu uit drie hoeken begluurd... eerst was het alleen Flex die probeerde je aandacht te krijgen, nu is het 2x WAAH!
Polen zijn van nature best druk.... beiden hadden een Poolse slaaf.. zou dat 't um zijn?
Vandaag visite gehad, mooie test voor haar!
Nooouuu rennen, mokken, vliegen, speelgoed afpakken en verstoppen
Totaal relaxed ook, druk maar relaxed.. en anders druk dan de eerste 2 dagen.
Vanavond haar schaaltje uit de kooi gehaald dan laat ze zichzelf uit bed glijden, geeuwen en vervolgens krijg ik
een paar lebbers op mijn voorhoofd ......zucht... smelt....
Alsof ze het weer weet... ze is er weer, alleen dit keer blijft ze hier
Polen zijn van nature best druk.... beiden hadden een Poolse slaaf.. zou dat 't um zijn?
Vandaag visite gehad, mooie test voor haar!
Nooouuu rennen, mokken, vliegen, speelgoed afpakken en verstoppen
Totaal relaxed ook, druk maar relaxed.. en anders druk dan de eerste 2 dagen.
Vanavond haar schaaltje uit de kooi gehaald dan laat ze zichzelf uit bed glijden, geeuwen en vervolgens krijg ik
een paar lebbers op mijn voorhoofd ......zucht... smelt....
Alsof ze het weer weet... ze is er weer, alleen dit keer blijft ze hier
Whaha, ik zie het zo voor me die hele beweging en slijmerij! Wat een draken zijn het toch, dat is toch gewoon om verliefd op te worden.
- Helen
- Contacteer:
Erg he! Eerste dagen (ook tijdens de logeer partijen) bijten naar je handen... niet echt hard maar toch..
Ze bedoeld het niet kwaad, het was angst. Maar omdat ik haar ken wist ik dat het hooguit een paar dagen
zou duren.
Haar ex-slaafje volgt haar op FB en zei dat ze thuis wat stilletjes was en niet happy.
*met een gillend ding in huis zou ik ook niet happy zijn*
Spelen deed ze niet meer en dat is niks voor haar. Gelukkig wist ze dat Sol hier welkom was.
Dus is ze hier met 2 hangmandjes en een paar handdoeken. Gelukkig heeft tante Helen
een slaaphuisje en van die kleine bolletjes kussens voor in de carrier waar een koel element in
kan.. of een fretje
Er kunnen ook 2 kleine fretjes in
Zij en Star lagen er samen in opgerold... het is een vakje voor een kleine koelelement
Ze bedoeld het niet kwaad, het was angst. Maar omdat ik haar ken wist ik dat het hooguit een paar dagen
zou duren.
Haar ex-slaafje volgt haar op FB en zei dat ze thuis wat stilletjes was en niet happy.
*met een gillend ding in huis zou ik ook niet happy zijn*
Spelen deed ze niet meer en dat is niks voor haar. Gelukkig wist ze dat Sol hier welkom was.
Dus is ze hier met 2 hangmandjes en een paar handdoeken. Gelukkig heeft tante Helen
een slaaphuisje en van die kleine bolletjes kussens voor in de carrier waar een koel element in
kan.. of een fretje
Er kunnen ook 2 kleine fretjes in
Zij en Star lagen er samen in opgerold... het is een vakje voor een kleine koelelement
Ze heeft een bijzondere manier van een muis opeten zie ik, bips eerst.