De Big Bono Belevenissen
Re: De Big Bono Belevenissen
Haha, wat een deugniet
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Yesss! En nu moet het door zetten hoor!!
Toppie hoor!
Arme grasjes..
Lekker ding is het!
Lekker ding is het!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Echt he! Leuke grote lobbes!
Zo al 2 dagen niets gehoord hier.
Nou zeg, dat kan natuurlijk niet!
Mijn oprechte excuses voor mijn asociale afwezigheid en achterstand in updates! Goed zo?
Ondertussen erg veel gedaan, en Bono ook trouwens. Heb de set van Fretties ontvangen, liggen als nieuw in de kooi (en hangmat hangt) want Bono wil graag dat het nieuw blijft, denk ik?
Oftewel; meneer vindt de kooi nog steeds niet interessant. Hij slaapt liever onder de bank... nog steeds.
Hij gaat er wel in! Maar alleen om de kooi te verbouwen, daarna weer eruit.
Ik heb van Helen wat Finidiar gekregen voor de ontlasting, dit helpt wel dus kijken of het zo blijft. Zo niet, dan toch eens kijken wat Chaimel ervan vindt verder.
Bono is helemaal los aan het komen. Daagt me uit, wardanst en ploft hier en daar lekker neer om te relaxen en om zich heen te kijken. Met stofzuigen kwam hij de stofzuiger inspecteren en probeerde een speeltje onder de stofzuiger te verstoppen. Hij vond het zwaar vervelend dat dit niet lukte.
Hij is echt nergens bang voor, dit mormel.
Hij is helder, actief voor zijn leeftijd, vermaakt zich kostelijk en gewoon lekker aan het wennen zou ik zeggen.
Ik heb foto's maar moet er even op wachten voor ik deze kan uploaden, moet even wat projecten afwerken eerst!
Ondertussen erg veel gedaan, en Bono ook trouwens. Heb de set van Fretties ontvangen, liggen als nieuw in de kooi (en hangmat hangt) want Bono wil graag dat het nieuw blijft, denk ik?
Oftewel; meneer vindt de kooi nog steeds niet interessant. Hij slaapt liever onder de bank... nog steeds.
Hij gaat er wel in! Maar alleen om de kooi te verbouwen, daarna weer eruit.
Ik heb van Helen wat Finidiar gekregen voor de ontlasting, dit helpt wel dus kijken of het zo blijft. Zo niet, dan toch eens kijken wat Chaimel ervan vindt verder.
Bono is helemaal los aan het komen. Daagt me uit, wardanst en ploft hier en daar lekker neer om te relaxen en om zich heen te kijken. Met stofzuigen kwam hij de stofzuiger inspecteren en probeerde een speeltje onder de stofzuiger te verstoppen. Hij vond het zwaar vervelend dat dit niet lukte.
Hij is echt nergens bang voor, dit mormel.
Hij is helder, actief voor zijn leeftijd, vermaakt zich kostelijk en gewoon lekker aan het wennen zou ik zeggen.
Ik heb foto's maar moet er even op wachten voor ik deze kan uploaden, moet even wat projecten afwerken eerst!
Hahahaha, duidelijk een fret met een heel eigen willetje.
Heerlijk hoe hij loskomt
Sluit ik mij bij aan
Hij heeft alleen soms wel, echt random, dat hij water drinkt en ineens terugdeinst alsof hij zijn bekje brandde eraan. Dan loopt hij een heel stuk achteruit en schud met zijn koppie. Dan likt ie een paar keer langs zijn bekje en gaat gewoon weer verder met drinken alsof er niks gebeurt is. Het gebeurt echt zelden maar het valt wel op. Het is 1 keer gebeurt met Waltham nu (toen hij hier nog maar net was), en nu 2 keer met water drinken. Bibi deed ook wel eens maf als ze een stukje Waltham had wat klonterig was ofzo, dus ik dacht eerst; het is zoiets. Maar met het water kan ik me niet bedenken wat het is. Of misschien een haar mee, want er zitten soms wel haren in het water van zijn graaf capriolen in het water.
Het kan ook misselijkheid zijn natuurlijk, maar daar zie ik verder weinig tekenen van. Hij likt soms langs zijn bekje maar hij steekt ook overal zijn grote kop in. Dan likken de katten ook langs hun bek, weet ik.
Nou ja, ik houd het in de gaten.
Foto's!
Allereerst; zijn eerste cadeautje
Inspectie!
Hij ging het zelf wel even pakken
Hangmat inspectie
Alles bij elkaar, hij wist niet goed wat hij ermee moest...
Dus propte ik hem in de slaapzak, maar zijn kont bleef steken...
En daarna heeft hij er dus niks meer mee gedaan
Het hangt en ligt netjes in zijn kooi, ik gooi hem er steeds bij, maar hij loopt even over de bolletjeskussen, snuffelt aan de hangmat... en gaat weer aan de waggel. Ondankbaar, ik weet het... maar ik ben er wel blij mee hoor! Ik heb hoop dat hij er later nog van gaat genieten.
Ook nog wat buiten foto's.
Zeiken tegen de net geschilderde witte schutting! Gelukkig was deze droog dus kon ik het zo wegspoelen... kwal.
Not amused dat ik hem plassend op de foto zette
Het kan ook misselijkheid zijn natuurlijk, maar daar zie ik verder weinig tekenen van. Hij likt soms langs zijn bekje maar hij steekt ook overal zijn grote kop in. Dan likken de katten ook langs hun bek, weet ik.
Nou ja, ik houd het in de gaten.
Foto's!
Allereerst; zijn eerste cadeautje
Inspectie!
Hij ging het zelf wel even pakken
Hangmat inspectie
Alles bij elkaar, hij wist niet goed wat hij ermee moest...
Dus propte ik hem in de slaapzak, maar zijn kont bleef steken...
En daarna heeft hij er dus niks meer mee gedaan
Het hangt en ligt netjes in zijn kooi, ik gooi hem er steeds bij, maar hij loopt even over de bolletjeskussen, snuffelt aan de hangmat... en gaat weer aan de waggel. Ondankbaar, ik weet het... maar ik ben er wel blij mee hoor! Ik heb hoop dat hij er later nog van gaat genieten.
Ook nog wat buiten foto's.
Zeiken tegen de net geschilderde witte schutting! Gelukkig was deze droog dus kon ik het zo wegspoelen... kwal.
Not amused dat ik hem plassend op de foto zette
Wat een heerlijke foto's
Bono heeft z'n plekje gevonden; bij jouw thuis en bij jou
Heerlijk hoor
Bono heeft z'n plekje gevonden; bij jouw thuis en bij jou
Heerlijk hoor
Hahaha, heerlijk die verhalen. En het komt vanzelf hoor, hij moet gewoon nog wat rust in zijn toegus krijgen en dan gaat hij vanzelf zijn kooi met inhoud wel waarderen.
Zoals jij het drinken beschrijft denk ik toch dat het misselijkheid is.
Zoals jij het drinken beschrijft denk ik toch dat het misselijkheid is.
Mooie foto's
Wat een mooie foto's. Kan het niet zijn, dat hij juist te druk is en dat hierdoor problemen ontstaan. Het is nieuw voor hem en ik snap dat hij alles wil onderzoeken, maar misschien is dat wat te veel voor hem. Misschien toch hem als hij te druk is en blijft onderzoeken en niet stil wordt na een tijd, dat je hem verplichte kooi rust geeft.
Heerlijk hoor die verhalen en foto's van deze bofkont!
Die kooirust ga ik wel weer proberen wanneer zijn 2 nieuwe poepbakken er zijn, moet morgen zijn met een beetje geluk.
(er staat er nu geen een in namelijk, dus dat is niet handig als hij erin moet blijven!)
De vorige keer was het echt alles behalve geslaagd, en ik begrijp dat kooirust soms echt handig is, maar niet als hij letterlijk zichzelf zeer doet ermee bij het gaas!
Hij heeft gisterochtend voor het laatst finidiar gehad, en vannacht 3 hele mooie drollen (of twee, ze lagen een beetje apart maar hij waggelt ook half weg tijdens het poepen haha!) Dus ik hoop dat 1 tabletje finidiar zijn diarree probleem heeft opgelost.
Hij had ook een poepbak onder de bank geduwd, dus een grote bende!
Maar toen ik beneden kwam lag hij heel lief in de begane grond-hangmat te slapen Dus misschien dat hij de kooi nu wat meer begint te accepteren. Ik hoop het! Allen past de poepbak er niet in met die hangmat daar... hehe... maar goed, dat tackle ik later wel weer.
Hij is nu water aan het drinken... en het uit de waterbak aan het graven... Ik ga maar alvast een doekje pakken.
Kan het hem niet kwalijk nemen, want hij mag elke ochtend naar buiten, dat vindt ie geweldig! Maar het regent erg hard, dus nu is ie vast boos
(er staat er nu geen een in namelijk, dus dat is niet handig als hij erin moet blijven!)
De vorige keer was het echt alles behalve geslaagd, en ik begrijp dat kooirust soms echt handig is, maar niet als hij letterlijk zichzelf zeer doet ermee bij het gaas!
Hij heeft gisterochtend voor het laatst finidiar gehad, en vannacht 3 hele mooie drollen (of twee, ze lagen een beetje apart maar hij waggelt ook half weg tijdens het poepen haha!) Dus ik hoop dat 1 tabletje finidiar zijn diarree probleem heeft opgelost.
Hij had ook een poepbak onder de bank geduwd, dus een grote bende!
Maar toen ik beneden kwam lag hij heel lief in de begane grond-hangmat te slapen Dus misschien dat hij de kooi nu wat meer begint te accepteren. Ik hoop het! Allen past de poepbak er niet in met die hangmat daar... hehe... maar goed, dat tackle ik later wel weer.
Hij is nu water aan het drinken... en het uit de waterbak aan het graven... Ik ga maar alvast een doekje pakken.
Kan het hem niet kwalijk nemen, want hij mag elke ochtend naar buiten, dat vindt ie geweldig! Maar het regent erg hard, dus nu is ie vast boos
Hier zitten ze niet met een beetje regen dus waarom hem niet lekker naar buiten laten gaan?
Omdat het echt met bakken uit de hemel komt hier en er alsnog kauwen zitten. Ik vertrouw die beesten niet dus blijf er dan liever bij. Maar als het goed is klaart het op vanmiddag/vanavond dus dan mag hij naar buiten. Even geduld, is ook niet slecht voor hem