Mette schreef:Katten natvoer en een gekookt eitje

zo.. daar heeft ze wat aan zeg!
Kind is misschien nog ondervoed ook door die rommel!
Damn....
Mette schreef:Katten natvoer en een gekookt eitje

Gaat vast goed komen meid! Je bent goed voor haar... de meeste trekken toch echt wel bijMette schreef:Doet het ook Karen, gaat voorlopig nog volgens 'normale snelheid' weg. Ziet er echt al 80% beter uit in 2 dagen. Ik ben heel benieuwd waar we volgende week zijn qua energie en karakter met haar. Ik hoop dat ze een beetje zal ontpoppen.

. Ik ben in ieder geval zéér blij dat ze goed muisjes eet! De eerste keer Waltham werd ze wat misselijk van maar dat is intussen weg (krijgt ze 1x daags en rustig opgebouwd). Verder zit ze 100% op muisjes, maar morgen ga ik eens even kleine gerbilletjes proberen.
 . Ik ben in ieder geval zéér blij dat ze goed muisjes eet! De eerste keer Waltham werd ze wat misselijk van maar dat is intussen weg (krijgt ze 1x daags en rustig opgebouwd). Verder zit ze 100% op muisjes, maar morgen ga ik eens even kleine gerbilletjes proberen. 
  dan zal de rest er ook goed in gaan.
 dan zal de rest er ook goed in gaan.

) ook alle hormonen volledig op de kop liggen ineens zonder enig doel voor haar. Dat klinkt wel vrij menselijk, maar toch gebeurt er wel iets met een moertje na zo'n bevalling dat je kunt vergelijken met het genieten dat wij mensen ook doen.
) ook alle hormonen volledig op de kop liggen ineens zonder enig doel voor haar. Dat klinkt wel vrij menselijk, maar toch gebeurt er wel iets met een moertje na zo'n bevalling dat je kunt vergelijken met het genieten dat wij mensen ook doen. ) dus eigenlijk zie ik eindelijk niets geks meer nu!
) dus eigenlijk zie ik eindelijk niets geks meer nu! 

. Rond een uurtje of 13u even gebeld daarstraks. Het is een erg drukke dag daar en ze moesten ook nog gaan opereren. Hoop maar dat alles goed gaat voor Karen!
 . Rond een uurtje of 13u even gebeld daarstraks. Het is een erg drukke dag daar en ze moesten ook nog gaan opereren. Hoop maar dat alles goed gaat voor Karen!