Jessie
Re: Jessie & Lexie
Ontlasting van Yuki is ook wat wisselvallig geweest een paar dagen terug. Ze hebben 2 dagen sardientjes gekregen (waar ook gekke ontlasting van komt) maar sindsdien is ze weer stabiel en lijkt ze wat schoongesmeerd te zijn daardoor. Kan Lexie niet een reactie op het implantaat hebben nu dat ze even zo maf doet? Hormonen gaan toch even flink over de kop en een schijndracht gaat een fret niet in de koude kleren zitten. Tenminste een reactie op de enting of stronghold lijkt het me niet .
Nee helaas is dat volgends Hanneke niet mogelijk.
Want daar gingen mijn gedachten ook meteen heen.
Ik bel morgen even weer om verder te overleggen maar ik verwacht geen veranderingen in medicatie.
Vanochtend was Jess niet lekker te pas, nu net wel weer hihi.
Probeer maar eens je haar en make-up te doen als er een fret je voeten aanvalt
Want daar gingen mijn gedachten ook meteen heen.
Ik bel morgen even weer om verder te overleggen maar ik verwacht geen veranderingen in medicatie.
Vanochtend was Jess niet lekker te pas, nu net wel weer hihi.
Probeer maar eens je haar en make-up te doen als er een fret je voeten aanvalt
Het klinkt ook wel een stuk meer als MO problemen dan hormonaal natuurlijk, maar ik hoop gewoon ontzettend dat dat het niet is.. Zou toch vreemd zijn
Nog gefeliciteerd met Jessie.
Hopelijk knappen de meiden snel op.
Hopelijk knappen de meiden snel op.
Ik heb dat ook eens aan Hanneke gevraagd, maar ze merken niks van een implantaat, dat wordt maar zo minimaal afgegeven.
Misschien toch even weer een dipje gehad, en voor de zekerheid morgen maar weer even bellen ja.
Misschien toch even weer een dipje gehad, en voor de zekerheid morgen maar weer even bellen ja.
Hoe gaat het nu met je meiden?
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Mette schreef:Ontlasting van Yuki is ook wat wisselvallig geweest een paar dagen terug. Ze hebben 2 dagen sardientjes gekregen (waar ook gekke ontlasting van komt) maar sindsdien is ze weer stabiel en lijkt ze wat schoongesmeerd te zijn daardoor. Kan Lexie niet een reactie op het implantaat hebben nu dat ze even zo maf doet? Hormonen gaan toch even flink over de kop en een schijndracht gaat een fret niet in de koude kleren zitten. Tenminste een reactie op de enting of stronghold lijkt het me niet .
ik zie dit nu pas, althans die laatste regel over de enting...
Hoeft niet maar kan wel! Ze kunnen 1 á 2 dagen gammel zijn na de vaccinatie.
Heb het hier wel gemerkt bij zowel de katten als fretten, sommige zijn er na ook warmer.
Ze hoeven hier de deur niet uit voor de vaccinaties, de dierenarts doet het thuis.
1 kat was zelfs een hele dag gewoon van de kaart, warm, suf...
Maar dat is direct...
Een vaccinatie zet als het goed is de weerstand aan het werk? Een zwak moment?
We doen het wel maar ik ben er niet weg van...vaccinaties zijn niet zo onschuldig als men ons verteld.
Dus als er hier iets fout gaat na de vaccinaties, weet ik genoeg.
Daar wordt in dit verhaal ook absoluut rekening mee gehouden weet ik. Geen idee waarom ik het zo noteerde gek genoeg , want heb het meer in mijn hoofd als reactie op de enting dan implantaat of stronghold. Hoe dan ook heeft Nadine het uitvoerig met Hanneke doorgenomen. De weerstand kan er ook gewoon even zo door gezakt zijn dat ze iets oppikte, maar vroeg of laat was het toch nodig dat het allemaal gebeurde.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
ja want je weet nooit waar jij mee in aanraking komt buiten.. je neemt van alles mee.
Excuses voor de late update.
Afgelopen vrijdag had ik contact gehad met Hanneke en uitvoering Lexie doorgenomen.
Het zat me toch niet lekker, ze liet zoveel verschillende pijntjes en ongemakken zien.
Ik was bang voor middenoor ontsteking, gelukkig was dat het niet.
De meest aannemelijke situatie is dat Lexie in de week van de enting, implantaat en controle toch een verzwakte weerstand heeft gehad. Of dat nou komt door de enting, door de stress, implantaat of van alles wat komen we nooit achter.
Ze heeft een virus opgelopen, aangezien ze al op de Synolux zat hebben we die verlengd met nog 2weken extra.
Nu lopen beide dames gelijk en gaan we de 17e weer voor controle.
Lexie is daarbij ook schijnzwanger, de ene dag heeft ze er meer last van dan de andere.
Na veel moeite heb ik vandaag eindelijk Galastop kunnen krijgen, het moest speciaal besteld worden aangezien bijna niemand het nog verkoop (Zelfs Hanneke niet).
Binnen 1.5week moet dit verholpen zijn, dan heb ik mijn lieve knuffel weer terug.
Beide dames doen heel moeilijk over de brokkenpap, drama dat spul.
Lexie heeft zondag 2 jonge muizen op gesmikkeld, dat ging er wel in!
De ene dag eten de dames goed, de andere dag bijna niet.
Jess valt dan meteen ook weer flink af, hopelijk is dit allemaal snel voorbij en mag ze weer op prooi.
Brokkenpap krijg ik er zelf met 90% waltham niet in bij haar, die gaat zonder problemen in staking en wachten op haar schaaltje waltham medicatie.
Om moedeloos van te worden soms
Marjan, nog super bedankt voor de slaapset!
Ik was het helemaal vergeten hier te melden, Lexie is er dol op en komt dagelijks lekker comfy uit haar hangmat gekropen. Heerlijk
Afgelopen vrijdag had ik contact gehad met Hanneke en uitvoering Lexie doorgenomen.
Het zat me toch niet lekker, ze liet zoveel verschillende pijntjes en ongemakken zien.
Ik was bang voor middenoor ontsteking, gelukkig was dat het niet.
De meest aannemelijke situatie is dat Lexie in de week van de enting, implantaat en controle toch een verzwakte weerstand heeft gehad. Of dat nou komt door de enting, door de stress, implantaat of van alles wat komen we nooit achter.
Ze heeft een virus opgelopen, aangezien ze al op de Synolux zat hebben we die verlengd met nog 2weken extra.
Nu lopen beide dames gelijk en gaan we de 17e weer voor controle.
Lexie is daarbij ook schijnzwanger, de ene dag heeft ze er meer last van dan de andere.
Na veel moeite heb ik vandaag eindelijk Galastop kunnen krijgen, het moest speciaal besteld worden aangezien bijna niemand het nog verkoop (Zelfs Hanneke niet).
Binnen 1.5week moet dit verholpen zijn, dan heb ik mijn lieve knuffel weer terug.
Beide dames doen heel moeilijk over de brokkenpap, drama dat spul.
Lexie heeft zondag 2 jonge muizen op gesmikkeld, dat ging er wel in!
De ene dag eten de dames goed, de andere dag bijna niet.
Jess valt dan meteen ook weer flink af, hopelijk is dit allemaal snel voorbij en mag ze weer op prooi.
Brokkenpap krijg ik er zelf met 90% waltham niet in bij haar, die gaat zonder problemen in staking en wachten op haar schaaltje waltham medicatie.
Om moedeloos van te worden soms
Marjan, nog super bedankt voor de slaapset!
Ik was het helemaal vergeten hier te melden, Lexie is er dol op en komt dagelijks lekker comfy uit haar hangmat gekropen. Heerlijk
Graag gedaan hoor. Zielig dat Lexie zo'n terugval heeft en een schijnzwangerschap is ook zo zielig. Hopelijk werkt de galastop snel bij haar.
Arme meiden... ik hoop dat ze snel beide opknappen en gewoon weer muizen mogen oppeuzelen!
Ik vind Jessie er echt idioot ingevallen uitzien, arm meisje
Ze heeft inderdaad ingevallen flanken, misschien toch maar even bij voeren met waltham totdat ze zich wat beter voelt?
Komt allemaal goed, ze zit sowieso nog grotendeels op waltham. Het is nu vaak een bolle buik met een dun lichaampje. Dat kost nog wel een paar maanden, Jess heeft er duidelijk niet zoveel haast mee.
Ik ken het drama met brokken(pap).
Ik duim dat beide meiden snel opknappen en gewoon weer aan de prooi kunnen en lekker in hun velletje zitten. Zo ziek zwak en misselijk is gewoon drie keer niks.
Ik duim dat beide meiden snel opknappen en gewoon weer aan de prooi kunnen en lekker in hun velletje zitten. Zo ziek zwak en misselijk is gewoon drie keer niks.
Nog een paar Lexie kiekjes.
Ze weegt op dit moment 890Gram, ze gaat lekker!
'Officieel' zou Lexie een standaard moeten zijn.. Daar geloof ik dus helemaal niks van.
Kwart angora albino met een dikke kont
Ze weegt op dit moment 890Gram, ze gaat lekker!
'Officieel' zou Lexie een standaard moeten zijn.. Daar geloof ik dus helemaal niks van.
Kwart angora albino met een dikke kont
Ze ziet er goed uit hoor.