Bouw buitenverblijven
Re: Bouw buitenverblijven
Super leuk!
Ik ben benieuwd naar het eind resultaat.
Ik ben benieuwd naar het eind resultaat.
Mooi hoor
Jullie zitten niet stil zeg, toppie !
Wat gaaf!
Het moet voor 28 juli af zijn Minka. Voor de kooien gaat dat wel lukken, ook als Rui eventueel langer weg is voor zijn werk. Het kan zijn dat de buitenren dan nog niet helemaal klaar is. Dan moet dat na de vakantie, als de nieuwe fretten er al zijn. Op zich geen probleem, maar ik heb het liefst alles klaar voordat het stel hier komt wonen
Echt heel netjes ! Dat worden super frettenverblijven !
Dan heb je nog wel eventjes. Als de kooien maar af zijn, dat is het belangrijkste.
Het laatste paneel wordt in de grondverf gezet. Vanavond gaan we in ieder geval een binnenkant monteren. Lukt het dan doen we gelijk de tweede. Als het gemonteerd stast kan ik goed bekijken of mijn idee met de deuren gast werken en realiseerbaar is.
Ik wil de deuren eigenlijk als een harmonica naar een zijde kunnen wegklappen, maar wel in twee delen. Zo kan ik een deel openen als ik in de kooi moet zijn met de fret er in, maar ook alles helemaal open hebben voor schoonmaak. Zo hoeft er in het midden dan ook geen spijl te komen. Even zien of dat ook kan zoals ik in gedachte heb
De binnen kastkooi staat klaar in nieuwe lak. Het voorfront moet gerepareerd worden. Dat had Noury vakkundig gesloopt Ik wil de binnenkant nu ook afwerken met een aluminium strip, zodat het niet weer gebeurt. Het hout is al gezaagd en het sterke nerstengaas besteld. Komend weekend ga ik daar mee aan de gang.
Zo ziet de kast er nu uit
Queeny heeft zich natuurlijk de slaaplade weer toegeëigend
Ik wil de deuren eigenlijk als een harmonica naar een zijde kunnen wegklappen, maar wel in twee delen. Zo kan ik een deel openen als ik in de kooi moet zijn met de fret er in, maar ook alles helemaal open hebben voor schoonmaak. Zo hoeft er in het midden dan ook geen spijl te komen. Even zien of dat ook kan zoals ik in gedachte heb
De binnen kastkooi staat klaar in nieuwe lak. Het voorfront moet gerepareerd worden. Dat had Noury vakkundig gesloopt Ik wil de binnenkant nu ook afwerken met een aluminium strip, zodat het niet weer gebeurt. Het hout is al gezaagd en het sterke nerstengaas besteld. Komend weekend ga ik daar mee aan de gang.
Zo ziet de kast er nu uit
Queeny heeft zich natuurlijk de slaaplade weer toegeëigend
Ziet er goed uit hoor!
Mooi hoor! Dat wordt een paleisje zo
Heerlijk! Looking good. En dezelfde kleurtjes die ik heb
Schitterend!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Prachtig!
Mette schreef:Heerlijk! Looking good. En dezelfde kleurtjes die ik heb
Oh echt? Lol
Deze kleuren hebben we door het huis op verschillende plekken, dus het past er mooi bij
Weer een stap verder.
Een kooi staat nu in de kamer om afgeschilderd te worden. Eerst nog een paar dingen afwerken en een isolatie zijde met grondverf afschilderen en dan de plateaus er in plaatsen. Daarna alles aflakken aan de binnen kant. We gaan deze kooi eerst helemaal afmaken, zodat hij uit de weg kan. Naar buiten. Daarna komt de tweede kooi naar binnen. Anders is er te weinig werkruimte.
De kooi op zijn kant.
De verdieping doorgangen..
De isolatiezijde die nog in de grondverf moet...
De plateaus klaar om te monteren..
Nog een hoop te doen, maar het begint nu eindelijk ergens op te lijken
De isolatie moet nog geplaatst worden. Eerst alles in de grondverf.
Een kooi staat nu in de kamer om afgeschilderd te worden. Eerst nog een paar dingen afwerken en een isolatie zijde met grondverf afschilderen en dan de plateaus er in plaatsen. Daarna alles aflakken aan de binnen kant. We gaan deze kooi eerst helemaal afmaken, zodat hij uit de weg kan. Naar buiten. Daarna komt de tweede kooi naar binnen. Anders is er te weinig werkruimte.
De kooi op zijn kant.
De verdieping doorgangen..
De isolatiezijde die nog in de grondverf moet...
De plateaus klaar om te monteren..
Nog een hoop te doen, maar het begint nu eindelijk ergens op te lijken
De isolatie moet nog geplaatst worden. Eerst alles in de grondverf.
Fraai hoor! Wanneer denk je dat het in elkaar zit allemaal?
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Nice!! Die gaan straks een mooi paleisje krijgen!
Ik ga zeker een keer langskomen als je helemaal klaar bent .
Ziet er al netjes uit!
Keurig hoor.