Jessie
Re: Jessie & Lexie
Wat fijn dat je nu weet wat er aan de hand is. Maar je word natuurlijk niet blij van een middenooronsteking. Ik hoop dat de spoeling goed gaat!
Hoe is de spoeling vandaag gegaan?
Ik zat ook al te hopen op nieuws
Ben ook wel benieuwd inderdaad...
Ik ben er al, momentje haha
Gister was ik helemaal gesloopt dus niet meer aan gedacht om hier te posten.
Pas rond 6uur belde Hanneke mij, aangezien Jess haar operatie opgeschoven was door een paar spoedgevallen.
Goed om te weten dat het gelukkig geen forum fretten waren.
De middenoorspoeling is al met al goed gegaan maar niet helemaal zonder problemen.
In beide oren kon ze heel moeilijk doorkomen, het trommelvlies was heel dik en wit van infectie.
Hanneke durfde echt nog niks te zeggen over het herstel en verwachtingen. Het kan nog alle kanten op gaan, natuurlijk hopen we dat dit het echte probleem was. Niet dat we weer Jess binnenste buiten moeten keren.
Er zijn nog wel een aantal testjes gedaan qua medicatie, als ik daar meer over weet post ik dat ook. Al is het niet de gebruikelijke medicatie. Jess heeft namelijk pijnstillers gekregen, daarmee hebben we kunnen bevestigen dat haar 'eet probleem' echt met pijn te maken heeft. het is geen onwil maar echt onkunde.
Tot en met donderdag hou ik jullie op de hoogte, daarna word een vriendin van me op de hoogte gehouden door de kliniek, ik zelf hou me er die dagen buiten. Dinsdag gaat het weer via mij.
Gister was ik helemaal gesloopt dus niet meer aan gedacht om hier te posten.
Pas rond 6uur belde Hanneke mij, aangezien Jess haar operatie opgeschoven was door een paar spoedgevallen.
Goed om te weten dat het gelukkig geen forum fretten waren.
De middenoorspoeling is al met al goed gegaan maar niet helemaal zonder problemen.
In beide oren kon ze heel moeilijk doorkomen, het trommelvlies was heel dik en wit van infectie.
Hanneke durfde echt nog niks te zeggen over het herstel en verwachtingen. Het kan nog alle kanten op gaan, natuurlijk hopen we dat dit het echte probleem was. Niet dat we weer Jess binnenste buiten moeten keren.
Er zijn nog wel een aantal testjes gedaan qua medicatie, als ik daar meer over weet post ik dat ook. Al is het niet de gebruikelijke medicatie. Jess heeft namelijk pijnstillers gekregen, daarmee hebben we kunnen bevestigen dat haar 'eet probleem' echt met pijn te maken heeft. het is geen onwil maar echt onkunde.
Tot en met donderdag hou ik jullie op de hoogte, daarna word een vriendin van me op de hoogte gehouden door de kliniek, ik zelf hou me er die dagen buiten. Dinsdag gaat het weer via mij.
Blijft dus nog even spannend...
Nou zeker, denk ook dat je pas over een poos kan zeggen of het aangeslagen heeft. Nog maar even doorduimen met z'n allen dus.
Inderdaad blijft spannend.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
wordt nog een spannende periode inderdaad... hopelijk knapt ze wel op nu!
Poeh...zeker spannend nog. Ik hoop dat de oorzaak nu behandeld is en ze goed gaat opknappen.
Ik duim net als iedereen hard mee voor de kleine Jess. Dat ze maar snel de ontsnapte muizen mag gaan zoeken bij jou in huis
Nog niet echt veel nieuws hier, het is wel zodanig ernstig dat ik maandag vanaf het vliegveld naar de kliniek reis.
Ik wil haar zien en we hebben het een en ander door te nemen. Dus maandag avond volgt de volgende update.
Het is nu aan Jessie om dit weekend te laten zien dat ze het kan en dat ze wil.
Ik wil haar zien en we hebben het een en ander door te nemen. Dus maandag avond volgt de volgende update.
Het is nu aan Jessie om dit weekend te laten zien dat ze het kan en dat ze wil.
Fijn dat je die kant op kunt en mag. Ik hoop echt dat ze bij gaat trekken dit weekend!
Oh bah, dat klinkt allemaal niet hoopvol. Ik hoop maar dat ze deze strijd gaat winnen de komende dagen.
Ja het is echt erop of eronder komende week. Ze weegt nog maar 540gram en is nog steeds niet beter te pas.
Jeetje wat triest. Ik ga voor haar duimen de komende dagen.
Ik blijf duimen voor je meissie.
Jeetje dit duurt wel heel erg lang voordat verbetering intreed.
Potverdorie.... Dit zijn geen leuke vooruitzichten Nadine... Ik ga duimen dat ze het weekend verbetert!
Gatsie zeg ...ik had op wat beter nieuws gehoopt. Kom op Jessie...zet je beste beentjes voor!!! Mijn duimen draaien.