Lenn, Eller, Mhysa, Patou, Koda, Fé en Raisin
Re: Lenn, Eller, Mhysa, Patou, Koda en Yuki
Mooi moppie hoor!
Wat een mooierd,die kleine Fé!
Wat een schoonheid
Ik heb al foto's van Fé bewonderd omdat Natasja het niet kon laten het te spammen samen met Wasabi Ze is echt een snoepje!
Hopelijk komt er een goede oplossing voor de beide meiden, ze verdienen het zo.
Hopelijk komt er een goede oplossing voor de beide meiden, ze verdienen het zo.
Lol ja dat zal vast. Maar inderdaad leuk. Ik zal die hier ook nog even posten! Albino ram Wasabi gaat naar Natas van Wijngaarde namelijk, dus we hebben ze even samen op de foto gezet . Dit vond ik toch wel de mooisten:
Ik vind het erg proper gedaan ! En wat doe je albino me zo hard aan mijn Snow denken Net hetzelfde kopje !
Mooie foto's hoor!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Oh wow
Wat een scheetjes!
Wat een scheetjes!
Mette moet mij ook altijd pesten met albino's. Na onze vakantie maar afspreken om toch nog een paar bino's te kunnen knuffelen
Die foto's had Natas gespammed ja Zo schattig.
Ze zijn zooooooo leuk
We hebben een heerlijk weekend achter de rug. Druk, veel visite, maar genoten van het weer en de buitenren. De snuitjes liggen heerlijk in de airco, maar passen zich nog steeds prima aan aan het mooie weer. Wat kiekjes:
Patou
Opvangertje Sarafina maakt het ook erg goed
Tevreden Mhysa in haar dubbeldekker
Yuki, lekker naast de iglo i.p.v. erin
Voor Yuki waren er gisteren wat oriënteerders vanuit Den Haag over de vloer. Hoewel.. niet voor Yuki maar algemeen, maar ze zijn wel verliefd op haar geworden. Het leek hun erg verstandig met een volwassen fret te beginnen en staan er ook open voor als Lexie evt. erbij zou zitten als die klik er nog is bij beide. Kennen alle nadelen ook van beide (zindelijkheidsdinetjes), hun achtergrond, hebben énorm veel info opgedaan algemeen en gewoon een heel fijn stel die feilloos aansluit bij het goed willen doen. Ze hebben op de 2,5 uur terugweg al goed overlegd over Yuki en lijken er toch voor de willen gaan. Blijven graag op de hoogte over hoe alles verloopt met Lexie en komen mogelijk nog even begin/midden aug langs om te kijken of dat ook goed klikt met hen, en dan zou(den) ze evt. begin sept na hun 5 daagse vakantie eind aug daarheen verhuizen. Had ik niet verwacht, zo snel, dus moest wel even slikken bij de vraag "is zij nog vrij dan of is er al iemand voor" . Even 2 weken wennen aan het idee of uberhaupt gericht gaan zoeken en daar klaar voor zijn is ook wel fijn, i.p.v. maar 1 week en dan toevallig mensen langskrijgen die erop vallen. *slik* Ik probeer het allemaal nog even te verwerken, want ondanks dat ik weet dat dat goed gaat zitten en komen, gaat het emotioneel nog wat snel voor me.
Voor hen ook, want zij dachten dat het allemaal veel lastiger zou zijn (het houden van fretten) dan de info die ik gaf. Ja dat is maar net hoe men het leest. Ze dachten echt dat ze 1500 spaargeld moesten hebben voor medische problemen bijv. en dat het voor vakanties niet te doen was om dan nog weg te gaan. Zij hadden dus in hun hoofd dat ze beter tot volgend jaar konden gaan wachten met jonge pups bijv. Dat je gewoon mensen langs kan laten komen, ze tijdelijk daar kan zetten en ze daar laten wennen of dat er zelfs frettenpension adresjes zijn, hadden ze niet bij stilgestaan. Of zoals zoals het nu zou gaan, gewoon na hun vakantie ophalen.
Onverwachts dus, maar een betere optie dan ik had durven dromen! Nu nog wachten tot Lexie mijn kant op kan komen en eens kijken of de meisjes elkaar nog herkennen en dat leuk vinden, of niet.
Lenn, wiens implantaat nu werkt en eindelijk minder ruikt
Klein slapend Fé-tje, die nog net op mijn hand past
En dit laatste, heeft ze net als haar broertjes en zusjes van papa Lenn geërft. Dat heeft hij vanochtend maar weer bewezen:
Patou
Opvangertje Sarafina maakt het ook erg goed
Tevreden Mhysa in haar dubbeldekker
Yuki, lekker naast de iglo i.p.v. erin
Voor Yuki waren er gisteren wat oriënteerders vanuit Den Haag over de vloer. Hoewel.. niet voor Yuki maar algemeen, maar ze zijn wel verliefd op haar geworden. Het leek hun erg verstandig met een volwassen fret te beginnen en staan er ook open voor als Lexie evt. erbij zou zitten als die klik er nog is bij beide. Kennen alle nadelen ook van beide (zindelijkheidsdinetjes), hun achtergrond, hebben énorm veel info opgedaan algemeen en gewoon een heel fijn stel die feilloos aansluit bij het goed willen doen. Ze hebben op de 2,5 uur terugweg al goed overlegd over Yuki en lijken er toch voor de willen gaan. Blijven graag op de hoogte over hoe alles verloopt met Lexie en komen mogelijk nog even begin/midden aug langs om te kijken of dat ook goed klikt met hen, en dan zou(den) ze evt. begin sept na hun 5 daagse vakantie eind aug daarheen verhuizen. Had ik niet verwacht, zo snel, dus moest wel even slikken bij de vraag "is zij nog vrij dan of is er al iemand voor" . Even 2 weken wennen aan het idee of uberhaupt gericht gaan zoeken en daar klaar voor zijn is ook wel fijn, i.p.v. maar 1 week en dan toevallig mensen langskrijgen die erop vallen. *slik* Ik probeer het allemaal nog even te verwerken, want ondanks dat ik weet dat dat goed gaat zitten en komen, gaat het emotioneel nog wat snel voor me.
Voor hen ook, want zij dachten dat het allemaal veel lastiger zou zijn (het houden van fretten) dan de info die ik gaf. Ja dat is maar net hoe men het leest. Ze dachten echt dat ze 1500 spaargeld moesten hebben voor medische problemen bijv. en dat het voor vakanties niet te doen was om dan nog weg te gaan. Zij hadden dus in hun hoofd dat ze beter tot volgend jaar konden gaan wachten met jonge pups bijv. Dat je gewoon mensen langs kan laten komen, ze tijdelijk daar kan zetten en ze daar laten wennen of dat er zelfs frettenpension adresjes zijn, hadden ze niet bij stilgestaan. Of zoals zoals het nu zou gaan, gewoon na hun vakantie ophalen.
Onverwachts dus, maar een betere optie dan ik had durven dromen! Nu nog wachten tot Lexie mijn kant op kan komen en eens kijken of de meisjes elkaar nog herkennen en dat leuk vinden, of niet.
Lenn, wiens implantaat nu werkt en eindelijk minder ruikt
Klein slapend Fé-tje, die nog net op mijn hand past
En dit laatste, heeft ze net als haar broertjes en zusjes van papa Lenn geërft. Dat heeft hij vanochtend maar weer bewezen:
Haha, grappig dat tongetje
Haha, die bak eten voor Sarafina is groter dan zijzelf.
En toch wel een fijn gevoel dat je waarschijnlijk een goed thuis hebt gevonden voor Yuki, ook al snap ik best dat het dubbel voelt om afscheid van haar te gaan nemen.
En toch wel een fijn gevoel dat je waarschijnlijk een goed thuis hebt gevonden voor Yuki, ook al snap ik best dat het dubbel voelt om afscheid van haar te gaan nemen.
Ja dat zijn grappige schaaltjes . Lage rand, dus vnl. daarvoor. Het was een vers restje (KVV + Waltham) die overbleef en zij mocht oppeuzelen. Kreeg ze natuurlijk niet helemaal op , maar dat lege hoekje heeft ze voor elkaar gekregen.
Inderdaad, het zal erg moeilijk zijn om yuki te laten verhuizen. Wel fijn dat ze naar zo'n gouden mandje kan gaan.
Heerlijke frettenfoto's weer
Heerlijke frettenfoto's weer
Wat fijn dat je waarschijnlijk toch een goed huis hebt gevonden voor Yuki! Ik snap heel goed dat je je er toch een beetje vervelend bij voelt.
Prachtige foto's weer
Prachtige foto's weer