Jessie
Re: Jessie & Lexie
Heb je Cerenia voor haar tegen de misselijkheid? Daar deed onze Nina het erg goed op wanneer ze te misselijk was om te eten.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
ik dacht Metocloral te lezen? Ook goed..
Ja ik heb metocloperamide. Die is wat zachter op de maag, Cerenia kan ze niet verdragen. Ik heb haar vanochtend even op de maximale dosering gezet omdat ze zich vanacht erg slecht voelde. Hopelijk kan ik die vanavond halveren als ze zich beter voelt.
Mocht het echt heel erg worden heb ik hier alsnog Cerenia in huis, heb een hele apotheek hier
Mocht het echt heel erg worden heb ik hier alsnog Cerenia in huis, heb een hele apotheek hier
Das het voordeel van een inhouse apotheek
Hoop alleen dat je het niet nodig gaat hebben, dat ze gewoon snel haar eetlust terug vindt.
Hoop alleen dat je het niet nodig gaat hebben, dat ze gewoon snel haar eetlust terug vindt.
Ik hoop ook dat ze het op eigen wilskracht weet te redden. Vooralsnog gaat het een stukje beter
Hoe maak je een fret wakker die niet wakker wil worden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet zo goed kan aanzien
Achossie, ze heeft wel een smal koppie gekregen zo met die kale oortjes.
Het valt haar niet mee hoor zo....
Ja dit gedrag zoals op het filmpje is nu standaard. Jess is geen fret meer die voor de deur staat te zeuren, je moet haar opzoeken en wakker maken. En dan zelfs vaak nog er zelf uit pakken, anders blijft ze gewoon liggen.
Vanochtend met veel pijn en moeite de voeding erin gekregen, het is gelukt en daar gaat het om. Gisteravond woog ze 587gram, ben benieuwd hoe zwaar ze vanavond is.
Vanochtend met veel pijn en moeite de voeding erin gekregen, het is gelukt en daar gaat het om. Gisteravond woog ze 587gram, ben benieuwd hoe zwaar ze vanavond is.
Erg triest dit
Ik duim heel hard dat ze snel opknapt.
Ik duim heel hard dat ze snel opknapt.
En vindt ze alleen waltham niet lekkerder? Want dan zou ik haar dat gewoon voorlopig even geven.
Nee ze wil helemaal niks uit haar zelf. De AD gaat nog goed zonder dwang, je moet haar licht elke keer eraan zetten en dan likt ze je vinger wel schoon. Ik mix de AD met waltham en haar medicatie. Oh en alleen waltham is funest voor haar gewicht, ze moet meer hebben dan dat.
Haar met een lepeltje voeren wil ook nog wel eens lukken.
Klopt, soms wil ze dat wel en soms niet.
Vaak het begin met een lepel en de rest met mijn vinger.
Vaak het begin met een lepel en de rest met mijn vinger.
Jeetje Omdat het er op of er onder is, kun je geen kleine prooi zoals springers enz aanbieden om te kijken of dat er wel in gaat.
Oh god nee dan valt ze volgends mij dood neer. Ze eet zo moeilijk omdat haar lichaam gewoon zo zeer doet. Een muis is dan al helemaal not done. Waltham verdraagt ze al niet zonder ziek te zijn.
Het zit jullie niet mee hoor...