Hij heeft weer een zelfde wond, deze keer aan de zijkant van de rug, vlakbij een vrij actieve plek op de bovenrug. Geen last ervan, wil ABSOLUUT naar buiten! Maar mag niet, want wil eerst dat de wond dicht is. Zo goed als het ging met water en watjes schoon gemaakt maar toen hij klaar was met boter lebberen was hij zo vreselijk klaar met mij dat hij me zelfs ontliep

Vasthouden en eraan zitten is niet ok, blijkbaar.
Wanneer de wond wat rustiger is ga ik ook hier proberen (met nadruk PROBEREN haha!) de honingzalf op te doen en in de gaten houden.
Vind het zo sneu, een mega rode plek! Maar Bo heeft er geen last van en ging er gewoon met mijn telefoon vandoor en ligt nu te slapen.
Ik voelde aan de flank waar ooit een tumoortje is weg gehaald ook een plekje komen dus vrees dat die huidtumoren gewoon erg actief zijn bij hem op het moment.
Verder gaat ie geweldig! Schitterende poep, zeker voor hem. Eet 's nachts en overdag goed brok met 2x ongeveer 20 ml waltham voor de meds. Meneer is helder, speels, opruimerig (vooral met MIJN spullen! brace, stola, telefoon, Ipod....) en gewoon een heerlijke haarbal om mee te knuffelen wat hij niet wilt