Spring dan ook maar eens even binnen :D
Spring dan ook maar eens even binnen :D
Hallo iedereen !
Ik zat al een hele tijd op het frettenforum ( nooit erg actief) en hier las ik sinds kort ook mee, omdat ik morgen mijn 3de fret ga halen, wou ik me hier dan ook maar eens gaan voorstellen
Ik heb zo een dikke 2 jaar ongeveer fretjes. Mijn vriend had er vroeger al en heeft mij er mee aangestoken.
Momenteel zitten enkel zijn fretten er nog, ik ga morgen eentje voor mezelf bij halen
De 2 fretteen van mijn vriend:
Frutsel, moertje, geholpen, ik schat haar zo een 2 jaar nu. ( baby foto en nu)
Balou, ook nog niet zo lang bij ons, nu zo'n 10 weken. Nog niet geholpen, maar gaat wel gebeuren, albino ram
En dan morgen gaan we om deze prachtige dame, angora, black mitt, genaamd Quintess.
Zo en hopelijk heb ik nu niet te veel foto's gepost
Ik zat al een hele tijd op het frettenforum ( nooit erg actief) en hier las ik sinds kort ook mee, omdat ik morgen mijn 3de fret ga halen, wou ik me hier dan ook maar eens gaan voorstellen
Ik heb zo een dikke 2 jaar ongeveer fretjes. Mijn vriend had er vroeger al en heeft mij er mee aangestoken.
Momenteel zitten enkel zijn fretten er nog, ik ga morgen eentje voor mezelf bij halen
De 2 fretteen van mijn vriend:
Frutsel, moertje, geholpen, ik schat haar zo een 2 jaar nu. ( baby foto en nu)
Balou, ook nog niet zo lang bij ons, nu zo'n 10 weken. Nog niet geholpen, maar gaat wel gebeuren, albino ram
En dan morgen gaan we om deze prachtige dame, angora, black mitt, genaamd Quintess.
Zo en hopelijk heb ik nu niet te veel foto's gepost
Re: Spring dan ook maar eens even binnen :D
Wat een schatjes! En welkom hier op het forum, ben benieuwd naar je frettenverhalen.
Mooie frutzels hoor! Welkom hier en we zijn benieuwd naar jullie verhalen
Alvast bedankt iedereen! Kijk er enorm naar uit. Omdat het best ver rijden is voor me, heb ik haar nog niet in het echt gezien. Gelukkig sprak ik regelmatig met de fokker en kan ik me wel een beeld van haar vormen
Wat een snoepjes! Maak snel dagboekjes aan voor de fretten zodat we Quintess haar thuiskomst kunnen volgen en uiteraard de andere twee ook
Welkom
Heerlijke frettendieren hebben jullie! Met drie van die stuiterballen beleven jullie vast veel leuke dingen, die je met ons kunt delen
Veel plezier met het ophalen van de nieuwe aanwinst.
Heerlijke frettendieren hebben jullie! Met drie van die stuiterballen beleven jullie vast veel leuke dingen, die je met ons kunt delen
Veel plezier met het ophalen van de nieuwe aanwinst.
Welkom!
Prachtige fretjes heb je . Ik zou het leuk vinden om mee te lezen met de avonturen van je fretjes.
Prachtige fretjes heb je . Ik zou het leuk vinden om mee te lezen met de avonturen van je fretjes.
Nogmaals bedankt iedereen ! Ik zal een dagboekje openen, daar zal ik alles van gisteren en vandaag even in vermelden
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ook van mij welkom hier! Mooie fretjes hebben jullie hoor.
Wat een lieve koppies! Heel benieuwd naar als je verhalen en foto's
Dankjewel nog iedereen !
Nog van harte welkom van mij, leuke fretten heb je zeg, ben benieuwd naar hun verhalen.