Lenn, Eller, Mhysa, Patou, Koda, Fé en Raisin
Re: Lenn, Eller, Mhysa, Patou, Koda en Yuki
Leuke foto's
Heerlijke fretjes allemaal!
Heerlijke fretjes allemaal!
Gisteravond bevestigd gekregen dat ze sowieso voor Yuki willen gaan. Fijn voor Yuki dus, en zij zijn erg enthousiast en blij. Ik wen nog steeds aan het idee en heb haar al een extra grote knuffel gegeven vanochtend. Gaat een moeilijke worden, yayks. Nu eerst maar eens Lexie erbij krijgen begin aug en rustig aan alles bepalen en nog lekker even genieten van mijn knuffelplof
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
ja dat zal best moeilijk zijn... je hebt haar tenslotte van een zielig hoopje tot een lekker ploffret gemaakt en dan is afscheid moeilijk. Maar als je ziet straks dat ze happy is bij deze mensen doet dat ook weer goed.
Knuffelplof
Helemaal mee eensHelen schreef:ja dat zal best moeilijk zijn... je hebt haar tenslotte van een zielig hoopje tot een lekker ploffret gemaakt en dan is afscheid moeilijk. Maar als je ziet straks dat ze happy is bij deze mensen doet dat ook weer goed.
Zul je toch net zien dat ik gisteren de eerste echt maffe bui bij Yuki zag . Heerlijk mokkend, stijve voorpootjes, gekke sprongetjes en Eller uitdagen. In de buitenren, met die temperaturen (uurtje of 20u savonds). Hoe krijgt ze het voor elkaar om dat net nu pas te gaan doen Maak het mij even nóg moeilijker.
Heerlijk toch.
- Helen
- Contacteer:
Yeah!! Ze begint los te komen!
Hey... Pluk heeft er een jaar over gedaan dus.. er is hoop LOL!
Hey... Pluk heeft er een jaar over gedaan dus.. er is hoop LOL!
Go Yuki, go!
Sommige fretten hebben gewoon tijd nodig. Het is in ieder geval ook leuk voor haar nieuwe baasjes, dat ze niet alleen maar een saaie beginnersfret is, wat eerst gedacht was. Maar dat ze wel degelijk het steekje los heeft wat bij een fret hoort
Die had vast last van een zonnesteek
Heerlijk toch dat ze lekkerin haar velletje zit. Ik snap alleen jouw probleem wel hoor, het maakt het niet makkelijker om afscheid van te nemen..
Heerlijk toch dat ze lekkerin haar velletje zit. Ik snap alleen jouw probleem wel hoor, het maakt het niet makkelijker om afscheid van te nemen..
Dat zal moeilijk zijn om afscheid te nemen van Yuki.
Zeker des te leuker voor de nieuwe eigenaren. Anders weten ze nog niet wat een fret écht is . Maar voor mij niet makkelijker. Er is in elk geval íets gaande in de buitenren dat leuk is. Gisteravond hadden Mhysa en Eller ook een moment van 'we zijn weer pup'. Zag het ineens wardancen vanaf binnen dat ik dacht 'wat krijgen we nou'. Geen idee wat er zo leuk was . Misschien de cosma snackies in het water, maar verder was er weinig anders .
Zeker geen filmpje gemaakt?
- Helen
- Contacteer:
meestal ben je met de echt leuke dingen net laat.. en doen ze het niet meer als je je camera pakt
Ja echt vreselijk! Ik heb het gisteravond op de film proberen te zetten maar toen was ze gewoon haar lieve knuffelige zelf. Filmpje wel naar de nieuwe eigenaren gestuurd, maar niet op YouTube gezet verder om hier te posten. Zeker jammer, want het was een heerlijk gezicht. Alsof ze weer pup waren!
Nog wel wat foto's!
Te beginnen met mijn idioot grote handdoekenbestelling. Na 10 jaar besloot ik eindelijk dat het eens tijd werd nieuwe handdoeken aan te schaffen . Toen ik aangaf de bestelling op te halen bij de hema (4 voor de prijs van 3) kwam ze met een wagentje, 3 kratten en 2 dozen aangereden. Zo hevig had ik het niet verwacht ondanks wel even met de auto te zijn gegaan.. Oepsie!
Maar, toch past het allemaal wel na een paar uur rekenen en twijfelen wat waar precies in moet. 2 sets rond in alle kooien, plus een paar reserve. 6 strandlakens, 10 grote handdoeken (dus op zich totaal 16) en 28 kleine handdoeken. Yayks! Maar alles past in de kooien, en de schone spullen in de dekenkist.
Zeer blij mee!
Koda plat in de playpen. Die dag had hij eindelijk eens niet verzonnen hoe hij eruit kon
Yuki, Eller en Mhysa vanochtend. Na nog maar 10 minuutjes loslopen trof ik ze al zo aan, maar bij het horen van mij werden ze gelukkig nog wel even actief
Nog wel wat foto's!
Te beginnen met mijn idioot grote handdoekenbestelling. Na 10 jaar besloot ik eindelijk dat het eens tijd werd nieuwe handdoeken aan te schaffen . Toen ik aangaf de bestelling op te halen bij de hema (4 voor de prijs van 3) kwam ze met een wagentje, 3 kratten en 2 dozen aangereden. Zo hevig had ik het niet verwacht ondanks wel even met de auto te zijn gegaan.. Oepsie!
Maar, toch past het allemaal wel na een paar uur rekenen en twijfelen wat waar precies in moet. 2 sets rond in alle kooien, plus een paar reserve. 6 strandlakens, 10 grote handdoeken (dus op zich totaal 16) en 28 kleine handdoeken. Yayks! Maar alles past in de kooien, en de schone spullen in de dekenkist.
Zeer blij mee!
Koda plat in de playpen. Die dag had hij eindelijk eens niet verzonnen hoe hij eruit kon
Yuki, Eller en Mhysa vanochtend. Na nog maar 10 minuutjes loslopen trof ik ze al zo aan, maar bij het horen van mij werden ze gelukkig nog wel even actief
Leuke update
Die laatste foto is schattig, ik moest er vanochtend wel op lachen toen ik hem zag
Die laatste foto is schattig, ik moest er vanochtend wel op lachen toen ik hem zag
Nou ik ook toen ik zo binnen kwam! En dan moet je ineens stilstaan, sluipen, inzoomen, in de hoop dat ze zo blijven zitten . Vandaar het onscherpe effect, maar toch gelukt. En dan lekker die plof Yuki met die schouders zo om die opening, oh my goodies
Wat een lading handdoeken zeg!
Die laatste foto is echt heel leuk
Die laatste foto is echt heel leuk