Mila (deel twee)
Re: Mila (deel twee)
Weer wat foto's:
Echt schitterende foto's!
Ik zeg:
Die laatste foto is hilarisch
Die laatste foto is hilarisch
Wat een mooi pootje, Mila!
Ze is weer eens geweldig.
Ze is weer eens geweldig.
Ik vond die laatste foto ook wel artistiek. Meestal staat ze rechtop met hoofd op de foto en dit is een keer op haar kop met pootje.
Zeker! En fretten hebben schattige pootjes dus die mogen ook wel eens in het middelpunt staan
En we kunnen gelijk controleren of je haar nageltjes wel op tijd knipt.
Leuke foto's
Haha die laatste ook! Wat is ze práchtig zeg! Lijkt wel een wintervachtje zo mooi.
Marjan ja nageltjes ik weet het. Vanavond gaan ze eraf een stukje dan.
Mette nee hoor een mooie zomer vacht. In de winter is ze nog mooier. Ik ben blij dat ze er nog steeds mooi in haar vachtje blijft zitten.
Mette nee hoor een mooie zomer vacht. In de winter is ze nog mooier. Ik ben blij dat ze er nog steeds mooi in haar vachtje blijft zitten.
Een prooietende fret is hartstikke leuk, totdat het warme weer eraan komt en de fret heel goed kan verstoppen, terwijl baasje elke dag zoektochten uitvoert naar prooi en de fret denkt o zo'n muis vol met maden is een goed slaapmaatje voor binnen in mijn slaaphok.
Ik dacht al de muis beweegt ja met maden.
Mila was wel super vrolijk vandaag, ze zag er de lol er wel van in. Ikke niet. :twisted:
Mila weet gelukkig wel wat niet eetbaar is en niet eetbaar dat zijn muizen met maden en brokken. Pasgeleden hills kitten brok voor de muizen gekocht en die een brokje heb ik Mila van laten ruiken en op een duidelijke vindbare plek gelegd voor haar. Na 3 dagen lag het brokje er nog.
Ik dacht al de muis beweegt ja met maden.
Mila was wel super vrolijk vandaag, ze zag er de lol er wel van in. Ikke niet. :twisted:
Mila weet gelukkig wel wat niet eetbaar is en niet eetbaar dat zijn muizen met maden en brokken. Pasgeleden hills kitten brok voor de muizen gekocht en die een brokje heb ik Mila van laten ruiken en op een duidelijke vindbare plek gelegd voor haar. Na 3 dagen lag het brokje er nog.
Haha, lekker hoor, zo'n fret
Prachtige foto's!
Ze heeft wel humor die Mila van jou.
Wel ranzige humor
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
nou... bah
Prachtige foto's van je leuke muppet
Maandag een afspraak bij Hanneke met Mila voor haar inenting, implantaat en de algemene knijpsessie.
Daar zal ze blij mee zijn met die massage.