De Big Bono Belevenissen
Re: De Big Bono Belevenissen
Gelukkig Stefanie
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Ook Bobbie is weer opgeknapt zonder de Enalapril!
Heeft goed gegeten, zonder moeilijk doen of dwang en ook zijn poep is wat vaster geworden.
Wat jij zegt inderdaad, Marjan... drogisten willen je ook altijd hun goedkopere eigen merk spul
verkopen. 1x gedaan, resultaat was niet zo lekker. Het is niet met alles zo maar die pijnstillers
werkte toch niet zoals het moest. Vette jeuk overal!
Vandaag weer Enacard binnen gekregen van Hanneke via de post. Dus Bob is gewoon weer op
zijn ouwe receptje!
Heeft goed gegeten, zonder moeilijk doen of dwang en ook zijn poep is wat vaster geworden.
Wat jij zegt inderdaad, Marjan... drogisten willen je ook altijd hun goedkopere eigen merk spul
verkopen. 1x gedaan, resultaat was niet zo lekker. Het is niet met alles zo maar die pijnstillers
werkte toch niet zoals het moest. Vette jeuk overal!
Vandaag weer Enacard binnen gekregen van Hanneke via de post. Dus Bob is gewoon weer op
zijn ouwe receptje!
Bo doet het ook geweldig. Zo geweldig.... dat hij mijn fretproof bank heeft aangevallen en deze is nu dus niet langer fretproof.
De DRAAK!
Het plastic wat er strak onder gespannen zat heeft hij net zo lang los lopen krabben tot hij erin kon en loopt nu dus prinsheerlijk daar lekker in te klieren.
Vandaag hopelijk wat hout halen en dan fretproof bank 2.0 maken.
Bibi deed dit niet! Bibi was een voorbeeldige fret. Bono is een frettige fret, met ondeugende stunts.
Vond ook mijn slof terug onder de bank...
De DRAAK!
Het plastic wat er strak onder gespannen zat heeft hij net zo lang los lopen krabben tot hij erin kon en loopt nu dus prinsheerlijk daar lekker in te klieren.
Vandaag hopelijk wat hout halen en dan fretproof bank 2.0 maken.
Bibi deed dit niet! Bibi was een voorbeeldige fret. Bono is een frettige fret, met ondeugende stunts.
Vond ook mijn slof terug onder de bank...
Hahahaha, sorry hoor maar ik moet hier toch wel vreselijk om lachen.
Balen zeg, dat hij het wel kapot weet te maken. Ik heb idd ook een houten plank onder de bank zitten, ander blijft Finley maar aan de bank krabben. Dan heeft hij echt geen rust totdat het kapot is :twisted:.
Dit is niet grappig, Marjan!
Dat ga ik dus ook doen Sasha, grof geweld; hout! Kijken of hij dit eraf kan krijgen! Baasje wint altijd
*pakt telefoonhoesje weer van de grond achter de mand vandaan en sprokkelt de kussens weer bij elkaar*
Het houdt nooit op...
En Chaimel maar zeggen; dat soort dingen deed hij nooit bij de Stichting hoor! Ik weet niet wat je met hem doet...
Bono neemt het er wel enorm erg van dat hij nu een pleegfret is! Voorbeeldige gedrag voor adoptiemogelijkheden is voorbij, frettigheid for the win!
Dat ga ik dus ook doen Sasha, grof geweld; hout! Kijken of hij dit eraf kan krijgen! Baasje wint altijd
*pakt telefoonhoesje weer van de grond achter de mand vandaan en sprokkelt de kussens weer bij elkaar*
Het houdt nooit op...
En Chaimel maar zeggen; dat soort dingen deed hij nooit bij de Stichting hoor! Ik weet niet wat je met hem doet...
Bono neemt het er wel enorm erg van dat hij nu een pleegfret is! Voorbeeldige gedrag voor adoptiemogelijkheden is voorbij, frettigheid for the win!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
ik zou hem terug brengen
Bank 2.0 is af. Plank van 5+mm dik zit eronder en Bono is not amused
Zit eraan te plukken en trekken maar krijgt niks voor elkaar.
Hij heeft gister uiteraard geholpen erbij. De verleiding was groot om hem erachter te nieten maar we hebben het toch maar niet gedaan
Bono de Klusjesvoorman vond de compressor erg interessant, deze blaast wind in je snuit!
Decoupeerzaag was ook wel wat, maar baasje trok die snel weg toen hij wilde snuffelen. Gek hoor
We hadden zeker 4 keer zijn snuit vast kunnen nieten want hij zat CONSTANT bij de tacker met zijn snufferd! Mijn vader bleef hem weg schuiven, wat uiteraard niet hielp.
Door dit alles was hij wel moe... had vannacht dus niet gegeten. Maar vanochtend ging de snufferd per direct in een bakje brij en schaaltje waltham dus het is al weer ingehaald. Hij was er ook niet minder rot om, want meneer ging meteen weer kijken of de bank gesloopt kon worden, speeltjes slepen, pet van het baasje liep ook langs... Gaat goed hoor!
Zit eraan te plukken en trekken maar krijgt niks voor elkaar.
Hij heeft gister uiteraard geholpen erbij. De verleiding was groot om hem erachter te nieten maar we hebben het toch maar niet gedaan
Bono de Klusjesvoorman vond de compressor erg interessant, deze blaast wind in je snuit!
Decoupeerzaag was ook wel wat, maar baasje trok die snel weg toen hij wilde snuffelen. Gek hoor
We hadden zeker 4 keer zijn snuit vast kunnen nieten want hij zat CONSTANT bij de tacker met zijn snufferd! Mijn vader bleef hem weg schuiven, wat uiteraard niet hielp.
Door dit alles was hij wel moe... had vannacht dus niet gegeten. Maar vanochtend ging de snufferd per direct in een bakje brij en schaaltje waltham dus het is al weer ingehaald. Hij was er ook niet minder rot om, want meneer ging meteen weer kijken of de bank gesloopt kon worden, speeltjes slepen, pet van het baasje liep ook langs... Gaat goed hoor!
Hahaha, een mooie variant op het achter het behang willen plakken is dat!
Achter het hout plakken
Handig, zo'n klusjesfret
Lekker ventje
Beetje late reactie, maar Pippa en Kikko kruipen ook binnenin mijn zetel... Eerst via de achterkant, dus ik heb mijn poten er gewoon vanonder gehaald zodat de gemaakte gaten toe waren (dus heb ik vrij lage zetel momenteel ). Nu hebben ze gaten achter mijn kussens gemaakt...! Ik heb werkelijk al veel geprobeerd om ze eruit te houden, maar niets lukt. Volgende stap wordt een zetel omringd met kippengaas vrees ik...
Draken zijn het. DRAKEN! 220 volt op de zetel zetten Pippa
Bono woog.... dumdumduuuuuuuum! 1560 gram! DIKKE STINKERD!
Vorig jaar winter woog hij 1640...
Hij is vandaag wel meer aan het hoesten en wat hangerig. Maar het is natuurlijk weer wat warmer helaas, dus Bo is gewoon geen zomerfret. Hij eet verder goed en jat nog steeds al mijn zooi, ik maak me dan ook geen zorgen.
Aankomende woensdag is het weer moment van de waarheid! Om 10 uur mag hij Hanneke weer proberen te bijten.
Bloedprikken is NIET Bono's ding
Bono woog.... dumdumduuuuuuuum! 1560 gram! DIKKE STINKERD!
Vorig jaar winter woog hij 1640...
Hij is vandaag wel meer aan het hoesten en wat hangerig. Maar het is natuurlijk weer wat warmer helaas, dus Bo is gewoon geen zomerfret. Hij eet verder goed en jat nog steeds al mijn zooi, ik maak me dan ook geen zorgen.
Aankomende woensdag is het weer moment van de waarheid! Om 10 uur mag hij Hanneke weer proberen te bijten.
Bloedprikken is NIET Bono's ding
Met zijn gewicht is in ieder geval niets mis mee!
Lekker ding!!! Ik wil hem wel weer eens zien
Ik heb filmpjes! Moet ze alleen nog uploaden.
(maarre... ik wil Baila weer eens zien, Kick! )
(maarre... ik wil Baila weer eens zien, Kick! )
Jaaa, je hebt helemaal gelijk!