Shae

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Marjan

Re: Shae

Bericht door Marjan »

Nou ik niet hoor, nergens voor nodig en ik vind vooral het leeftijdsverschil te groot om ze aan elkaar te laten wennen.
Marjan

Bericht door Marjan »

En net weer zo'n zwarte etterbak in de tuin. Dus ik stuif gelijk weer naar buiten, vloog íe weg maar dit keer had Shaes haar stoute schoentjes aan en dacht "f*ck you allemaal, ik lust je eigenlijk wel rauw!" en liep heel bijdehand mee en stond bij de schutting volgens mij te roepen "kom maar! kom maar! kom maarrrr!" :shock:
Shae wilde in ieder geval nog niet naar binnen. Ik heb die gevleugelde duivels nog even in de gaten gehouden, het waren er weer twee, maar volgens mij waren ze zelf ook een beetje van slag en bleven een beetje besluiteloos rond hupsen op onze trap.
Hopelijk krijgen ze nu toch door dat ze te maken hebben met roofdiertjes die niet voor de poes zijn. Maar ik blijf het in de gaten houden in ieder geval.
Mette
Aantal fretten: 1

Bericht door Mette »

Ik moet er wel om lachen hoe je het omschrijft, ik zie het zeer levendig voor me! :lol:
Kick

Bericht door Kick »

Vandaag ook maar weer eens wat foto's van Shae gemaakt....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
yvonne

Bericht door yvonne »

Prachtig! Wat een heerlijk ding :hart:
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

O wat prachtig vooral de foto met tongetje en dat pootje dat hangt, geweldige foto.
Mette

Bericht door Mette »

Kick ik moet je inhuren. Wat zijn ze toch stuk voor stuk prachtig! :hart: :ferret:
Amaris

Bericht door Amaris »

Minka schreef:O wat prachtig vooral de foto met tongetje en dat pootje dat hangt, geweldige foto.
DIT DUS! :hart:
En eindelijk weer foto's van het Shaesbeestm heerlijk! :D Nu het prinsesje nog, Kick. :lach:
Nadine
Aantal fretten: 99

Bericht door Nadine »

:hart: :hart:
Marjan

Bericht door Marjan »

Minka schreef:O wat prachtig vooral de foto met tongetje en dat pootje dat hangt, geweldige foto.
Dat is ook mijn favoriet. :lol: Echt zo'n straatschoffie en ze hangt er ook echt zo bij van "dit is mijn tuin!" :mrgreen:
Kick

Bericht door Kick »

Haha, thanks! Maar ze kijkt niet echt vrolijk op de foto's vind ik zelf (terwijl ze zo gek is als een deur :mrgreen: )
Karen

Bericht door Karen »

Nou ik vind ze geweldig!! Man wat kun jij mooie foto's maken (....lukt mij dus nooit)
Een heelijk mupke :hart:
Kick

Bericht door Kick »

Het geheim is natuurlijk een goede camera én een goede zoomlens. Hierdoor kun je zelf afstand nemen en de fret z'n ding laten doen en toch volledig kunnen inzoomen. En door de camera op de sportstand te zetten ben je verzekerd van een snelle scherpsteltijd en kun je snel meerdere foto's achter elkaar maken. Hierdoor kun je achteraf de beste uitkiezen ;)
Minka

Bericht door Minka »

Ja zo doe ik het ook Kick. :D
Kick

Bericht door Kick »

;)
Mette

Bericht door Mette »

Ik ken de spiegelreflex helaas nog niet goed. Wel zitten twijfelen of ik er niet eens één zal aanschaffen, maar ik ben bang dat ik het helemaal niet kan om de één of andere reden. Zou ook niet weten waar dan te beginnen qua model. Ik heb er één van een collega in bruikleen momenteel, maar ik heb hem nog niet uitgeprobeerd :oops: . Zodra de kalmte zich wat aandient dit najaar zal ik hem eens op botvieren op een tuinlosloper :hart: . Je tips helpen zeker dus thnx!
Kick

Bericht door Kick »

Een goed startcamera is de SonyA58 en die is heel betaalbaar momenteel. En kies een goede lens want de lenzen die met een body meegeleverd worden zijn vaak niet veel soeps.

En een tip als je gaat kijken voor een camera; wees er zeker van dat hij bij je hand past. Niks vervelender als je het fotograferen niet meer leuk vindt omdat je kramp hebt van hem vasthouden ;)
Marjan

Bericht door Marjan »

Dat is inderdaad een heel fijne camera, de mijne dus, echt voor dummy's, mislukt nooit op de automatische stand. En mocht je wel dingen handmatig willen doen uiteindelijk kan dat ook. :D
Mette

Bericht door Mette »

Super dank voor de tip :juich:
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik heb wel een betere lens gekocht in plaats van de standaard lens. Wel van Sony zelf de SAL18-135 en die bevalt heel goed. De lens was wel duurder dan de body maar ik ben wel gelijk klaar (groot bereik) en ik kan i.v.m. mijn polsen geen zware camera handelen dus dit is echt een perfecte set.
Kick heeft echt een aparte telelens en een veel zwaardere en grotere body maar dat vond ik voor mijzelf niet wenselijk.
Ik ben nog steeds heel erg blij met de camera in ieder geval. :D
Gesloten