De Frettenvraagbaak Quiz
Re: De Frettenvraagbaak Quiz
Ik gok sowieso wel uit het buitenland!
De prijs komt inderdaad van ver. En een Sandypup zou ik lekker voor mijzelf houden.
Oke nu ga ik winnen.
Dus ook weer niet Baila... teleurstellend...
Bino pup
Haha, ik hoop het voor je Minka. En ik denk dat alle frettenvoorkeuren wel aan hun trekken komen, alleen zijn het geen levende fretten.
Oh Ik ben blij met zo een pluche fret ook hoor! Ben ik trouwens al een jaar achter aan het zoeken! Haha!
Nog even geduld...er wordt druk aan gewerkt
En het is een pittige quiz dit keer
Met misschien wel een instinker dus lees goed mensen en zoek de antwoorden op! Ze zijn allemaal terug te vinden op het forum en/of de Wiki dus neem de vragen serieus. Het is een te leuke prijs om de quiz te snel te doen zeg ik maar even van tevoren.....
De vragen waren idd niet makkelijk!
Ik weet niet eens zeker of ik het deze keer wel juist heb
Ik weet niet eens zeker of ik het deze keer wel juist heb
Ingevuld! Ik heb er ook 1 moeten gokken, en de ander koste ook wat moeite. De andere 2 vragen wist ik wel gelukkig.
Twee zijn inderdaad wel te doen en de andere twee zijn pittig maar de eerste goede antwoorden zijn alweer binnen gelukkig!
Ik heb echt flink moeten zoeken en zelfs Google moeten gebruiken Het is goed te doen voor de prijs die je er mee kan winnen.
Google? Gewoon de zoekfunctie op het forum en de Wiki gebruiken zou ik zeggen.
Ik ben met sommige dingen opzoeken bij de site van de Kliniek terecht gekomen. Weet niet of ik het goed heb allemaal maar heb dus ook gegoogled
De longworm vraag was niet vindbaar op de wiki, heb ik nog geprobeerd. Daarom is het een gok geworden voor me.
Het stuk over longworm staat hier gewoon op het forum: http://www.frettenvraagbaak.nl/forum/vi ... f=25&t=293" onclick="window.open(this.href);return false;
Overigens is dit stuk van Hanneke Roest dus op haar site staat precies dezelfde tekst.
Overigens is dit stuk van Hanneke Roest dus op haar site staat precies dezelfde tekst.
Ja, en dat heb ik dus gegoogled en kwam ik op de kliniek site. Werkte goed lang leve Google!
Ah check Achja, een gokje wagen was ook weleens leuk