Jessie
Re: Jessie & Lexie
wij komen al met 8 fretten uit het oosten
Ja de hele ochtend is sowieso volgeboekt. Sarafina moet geholpen gaan worden dus daar zal ze even tijd voor uittrekken, naast de andere 7 frettenupdates.
Maar heel blij dat je mee gaat Nadine, gezellig . Gaat een hele volle auto worden met al die carriers en 3 personen . Wel van het type de carrier op schoot
Maar heel blij dat je mee gaat Nadine, gezellig . Gaat een hele volle auto worden met al die carriers en 3 personen . Wel van het type de carrier op schoot
Ik denk dat wij maar een andere dag kiezen
24 augustus zijn Bono en ik er?
Oh is ook gezellig natuurlijk. Maar we zijn nu wel een beetje off topic bezig met z'n allen hier in Nadine haar topic.
Wat fijn dat ze het zo goed doet! Ze ziet er ook al beter uit, met haar spekbuikje
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Dus 2 september is de tent weer afgehuurd door jullie
Ziet er goed uit! Nu moet ze goed blijven hoor
Genoeg ellende nu..
Ziet er goed uit! Nu moet ze goed blijven hoor
Genoeg ellende nu..
Madam is er zeker van dat ik haar probeer om te brengen met die brokkenpap
Dus zoals vanouds weer kibbelen en moeilijk doen met eten. Ze maakt echt van die 'puff' geluidjes en diepe zuchten erachter aan, zo boos is ze dan.
Ook probeert die scharrelkip mijn nieuwe cactus van tafel te stelen. Gewoon omdat het nieuw is en in de weg staat.
Dus zoals vanouds weer kibbelen en moeilijk doen met eten. Ze maakt echt van die 'puff' geluidjes en diepe zuchten erachter aan, zo boos is ze dan.
Ook probeert die scharrelkip mijn nieuwe cactus van tafel te stelen. Gewoon omdat het nieuw is en in de weg staat.
Och het arme schaap. Maar al met al zit er toch al heel wat verbetering in ten opzichte van een paar weken geleden gelukkig.
- Helen
- Contacteer:
ja, ze haalt weer vol op rottigheid uit :-p
Maar ik begrijp haar wel hoor... de brij is niet echt lekker volgens mij.. de lucht alleen al
Maar ik begrijp haar wel hoor... de brij is niet echt lekker volgens mij.. de lucht alleen al
@Helen, gelukkig is mijn pap voor Jessie lang niet alleen maar brokkenbrei. Bij mij zit er ook nog een half blik A/D en 3/4zakje waltham doorheen.
De kleine druif was er vanochtend al vroeg bij en ging helemaal uit haar plaat. En trots dat ze was toen ze gisteravond voor het eerst in die rattenbak kon klimmen!
Ik post echt veel te weinig Lexie updates, terwijl zij de grootste stuiterbal hier in huis is.
Ze is zo makkelijk te vermaken, alles is leuk en eetbaar. Ze rent en vliegt door het huis alsof ze hier al jaren woont.
De kleine druif was er vanochtend al vroeg bij en ging helemaal uit haar plaat. En trots dat ze was toen ze gisteravond voor het eerst in die rattenbak kon klimmen!
Ik post echt veel te weinig Lexie updates, terwijl zij de grootste stuiterbal hier in huis is.
Ze is zo makkelijk te vermaken, alles is leuk en eetbaar. Ze rent en vliegt door het huis alsof ze hier al jaren woont.
- Helen
- Contacteer:
Jij nept haar gewoon
Ja dan is het niet zo moeilijk :-p
Hier krijgen ze alleen de BB, Uk heeft er geen moeite mee maar Sol begint er met lange tanden aan.
Aangezien haar glucose aan de hoge kant was krijgt ze het puur.. het is niet anders.
Zo.. ff lekker mijn stempel drukken in die rattenbak, MIJN!
Lex vind het wel goed zo hahaha! Wat een lekker ding!
Ja dan is het niet zo moeilijk :-p
Hier krijgen ze alleen de BB, Uk heeft er geen moeite mee maar Sol begint er met lange tanden aan.
Aangezien haar glucose aan de hoge kant was krijgt ze het puur.. het is niet anders.
Zo.. ff lekker mijn stempel drukken in die rattenbak, MIJN!
Lex vind het wel goed zo hahaha! Wat een lekker ding!
Hahaha, ze moet inderdaad duidelijk haar luchtje even afgeven aan die bak. En ze doet het erg goed hoor vind ik in het filmpje, zit behoorlijk wat leven in die geitenbreier.
Die witkop heeft ook aardig wat energie zeg, wel een beetje een onduidelijk filmpje hoor.
Die witkop heeft ook aardig wat energie zeg, wel een beetje een onduidelijk filmpje hoor.
Heerlijke frutzels hoor en Jessie is als twee druppels water met Shae
Wat doen de meiden het goed geweldig!
Monstertje Wat is ze een vrolijke fret.
Prachtig om te zien !