Jessie
Re: Jessie & Lexie
Het filmpje kan weer bekeken worden!
Nou die eet toch met smaak een flinke hoeveelhid waltham weg hoor! Super
Nou die eet toch met smaak een flinke hoeveelhid waltham weg hoor! Super
Het is nu inderdaad te zien, ze eet er toch goed van.
Ik ben benieuwd wat Hanneke zegt, succes morgen!
Ik ben benieuwd wat Hanneke zegt, succes morgen!
Succes bij Hanneke!
Eventjes vlot een update, Jess is al klaar namelijk.
De kleine draak is weer up to date voor nu.
Er is een urine test gedaan en ze is goed door gevoeld. Alsnog zijn de nieren pijnlijk maar gelukkig niet erg ontstoken, haar middenoor blijft ook pijnlijk maar niks ernstigs. Ook de maag blijft een probleem. Er word verder geen medicatie gegeven of aangepast, alles word op effect gedaan.
Wel is er weer een wisseling van voer geweest, hopelijk verdraagd ze deze, zo niet dan blijft het alleen bij waltham en A/D.
Zolang ik haar terugvallen op kan vangen en zolang ze blijft eten gaan we door.
Later nog even wat meer details, ik ben er tevreden over op dit moment.
De kleine draak is weer up to date voor nu.
Er is een urine test gedaan en ze is goed door gevoeld. Alsnog zijn de nieren pijnlijk maar gelukkig niet erg ontstoken, haar middenoor blijft ook pijnlijk maar niks ernstigs. Ook de maag blijft een probleem. Er word verder geen medicatie gegeven of aangepast, alles word op effect gedaan.
Wel is er weer een wisseling van voer geweest, hopelijk verdraagd ze deze, zo niet dan blijft het alleen bij waltham en A/D.
Zolang ik haar terugvallen op kan vangen en zolang ze blijft eten gaan we door.
Later nog even wat meer details, ik ben er tevreden over op dit moment.
Klinkt naar omstandigheden best goed hoor.
Go Jessie, go
Ik vind dat ze toch al van heel erg ver is gekomen. Hopelijk trekt dit door.
Als je bedenkt dat ze bijna opgegeven was vind ik dit super
Zeker weten!
Ja ik ben ook tevreden. We kijken per dag, geen toekomstplannen en geen onnodige zorgen.
Op waltham en A/D kan en mag ze leven van Hanneke, zolang ze dan maar wel minder pijn heeft. Brokken zijn geen noodzaak meer. Ik hoop pas in Januari weer naar de kliniek te hoeven, als Lexie dan hier nog woont voor een middenoor spoeling en voor Jess een controle. Haar nieren moeten wel in de gaten gehouden worden.
Zolang Jess het kan gaan we door
Op waltham en A/D kan en mag ze leven van Hanneke, zolang ze dan maar wel minder pijn heeft. Brokken zijn geen noodzaak meer. Ik hoop pas in Januari weer naar de kliniek te hoeven, als Lexie dan hier nog woont voor een middenoor spoeling en voor Jess een controle. Haar nieren moeten wel in de gaten gehouden worden.
Zolang Jess het kan gaan we door
Zo is dat! Dat is een goede insteek bij haar hoor, geniet gewoon lekker van elkaar.
Helemaal goed hoor
Zoals ik al melde, vandaag heeft Jess een goede dag. Zo net heeft ze dan ook weer waltham met A/D gekregen, eens zien hoe dat gaat. Na een beetje overtuigen ging het er wel goed in.
Zolang Jes er lol in heeft, is dat het belangrijkste En de goede dagen lijken wel wat meer te gaan overheersen nu, dus dat is al helemaal top.
Het is wel sneu dat ze zo jong al begint met problemen, maar daar heb je helaas geen zeggenschap in. Ik hoop dat ze gewoon nog jaren zo door kan gaan en stabiel blijft! Go Jessie!
Het is wel sneu dat ze zo jong al begint met problemen, maar daar heb je helaas geen zeggenschap in. Ik hoop dat ze gewoon nog jaren zo door kan gaan en stabiel blijft! Go Jessie!
Klopt, ze is best goed te pas normaal. De slechte dagen zijn veroorzaakt door de Virbac brokkenbrei. Het duurt altijd even voordat ze zoiets weer te boven is. Vandaag is ze iig een happy fret.
Ik heb Hill's Z/D mee gekregen van Hanneke, maar daar begin ik nog niet meteen mee.
Ik heb Hill's Z/D mee gekregen van Hanneke, maar daar begin ik nog niet meteen mee.
Geef haar maar een knuffel van me
Ga zo door Jessie!!
Dat zijn fijne berichten Go Jessie
Hoe bevalt het nieuwe voer Nadine?
Ik ben er nog niet mee gestart, met 2weken ongeveer ga ik het proberen. Ik wil Jess eventjes wat langer de tijd geven om wat energie terug te krijgen, gelukkig gaat dat iedere dag beter
Ik moest vanochtend wel om haar lachen, ik had haar aan haar eten gezet en ging in de tussentijd de middag voeding klaarzetten die dan alvast in haar kooi staat ( mocht ze plotseling wel uit zichzelf willen eten)
Daar dacht ze anders over... dat 2e bakje ging ook half leeg dus naja dan heeft ze iig de helft van vanmiddag opgegeten.
Ik moest vanochtend wel om haar lachen, ik had haar aan haar eten gezet en ging in de tussentijd de middag voeding klaarzetten die dan alvast in haar kooi staat ( mocht ze plotseling wel uit zichzelf willen eten)
Daar dacht ze anders over... dat 2e bakje ging ook half leeg dus naja dan heeft ze iig de helft van vanmiddag opgegeten.