Jessie
Re: Jessie & Lexie
Wow, dat is wel echt super hoor, zo maar lekker zelf dooreten
Dus die begint al lekker haar trek terug te krijgen.
Mooizo!
Ja de waltham met A/D is echt een geval apart. Ze wil er nog steeds niet zelf aan beginnen, je moet haar echt de eerste 5 happen pushen. Maar zodra ze eenmaal eet heeft ze geen rem meer
Ik moet zelf echt kijken wat ik er neer zet want alles gaat op.. Dit is de enige combi waar ze dat zo mee heeft.
Ik moet zelf echt kijken wat ik er neer zet want alles gaat op.. Dit is de enige combi waar ze dat zo mee heeft.
Goed hoor, beter dan dat je haar moet voeren.
Dat is echt al een hele vooruitgang!
Mooizo!!
Nou je bent iig verzekerd dat je geen werk sokken meer kan vinden als je een Lexie in huis hebt
Ze is al zeker 10minuten bezig met slepen van sokken, schoen zolen, onderzetters en alles wat ik nog niet gezien heb.
All the funn!
Ik ga haar morgen ochtend echt vervloeken
Ze is al zeker 10minuten bezig met slepen van sokken, schoen zolen, onderzetters en alles wat ik nog niet gezien heb.
All the funn!
Ik ga haar morgen ochtend echt vervloeken
Waarschijnlijk liggen ze gewoon allemaal netjes onder je bed.
Ze is aan het opruimen voor je! Lief toch
Het gaat gelukkig nog steeds goed met Jessie. Van 4 voedingen per dag zijn we nu naar 2.5. 2x waltham met A/D en 1x alleen waltham. Haar medicatie heb ik ook van 4x naar 3x gezet ivm dat het me niet meer lukt nu ik weer werk. Tot nu toe gaat dat erg goed. Ze is in een week nog 20gram aangekomen en weegt nu 800gram.
Veel zwaarder dan dit wil ik haar niet, 850gram is echt het maximale.
Nu is het uitzoeken hoeveel eten ze nodig heeft om op gewicht te blijven, dit is duidelijk al veel minder dan een maand geleden. Ik sta eerlijk gezegd niet zo te springen om weer brokken te proberen dus hier wacht ik nog mee.
Veel zwaarder dan dit wil ik haar niet, 850gram is echt het maximale.
Nu is het uitzoeken hoeveel eten ze nodig heeft om op gewicht te blijven, dit is duidelijk al veel minder dan een maand geleden. Ik sta eerlijk gezegd niet zo te springen om weer brokken te proberen dus hier wacht ik nog mee.
Heerlijk hoor dat het zo goed gaat met haar. En als ze de brij goed eet, zou ik haar daar ook voorlopig gewoon op houden.
Ik vind dat je het goed doet hoor! En coole foto
Mooie foto van je meisje
Heerlijk dat ze het goed doet. Ik zou ook niet te veel gaan rommelen als ze hier het beste op reageert.
Heerlijk dat ze het goed doet. Ik zou ook niet te veel gaan rommelen als ze hier het beste op reageert.
Ik zou ook gewoon op het eten blijven waarop ze zit. Als dat werkt, waarom niet?
Ze staat er in ieder geval weer lekker frettig bij Ondeugend koppie!
Ze staat er in ieder geval weer lekker frettig bij Ondeugend koppie!
Wat fijn dat het nu weer beter gaat .
Ik zou haar voedingspatroon ook niet te veel gaan veranderen.
Ik zou haar voedingspatroon ook niet te veel gaan veranderen.
Oeps... nou de 850gram is gehaald
En dat is leeg gewicht, voordat Sochtends eten heeft gehad
En dat is leeg gewicht, voordat Sochtends eten heeft gehad