Prinses Baila
Re: Prinses Baila
Wauw prachtige foto's zeg!!
Die heeft het zeker goed naar haar zin.
Die heeft het zeker goed naar haar zin.
Vandaag was Baila een grote hulp met het bijvullen van de wc-rollen in het toilet. Ik denk alleen dat we de eerste velletjes niet meer zonder gevaar kunnen gebruiken.
hahaha lekker bezig Baila!!
Altijd handig zulke hulpjes
Dat had ik eigenlijk niet van het prinsesje verwacht , maar wel goed bezig.
Oh oh.. Zelf ontdekt? Of laten helpen?
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Mooie foto's Marjan!
Wat een heerlijk ding is ze toch
Wat een heerlijk ding is ze toch
Heerlijk
Nou ja, wel een beetje per ongeluk, expres voor haar giecheltje gelegd. Maar ik had ook niet verwacht dat zij zo tekeer zou gaan. Ik wilde ook eigenlijk Shae de schuld geven toen Kick thuiskwam.
Lekker dan.... Shae doet nooit wat...
Baila gaat 14 november naar Hanneke. Ze worstelt al een tijdje met twee huidtumortjes en die willen we nu maar eens laten weghalen. En daarbij spelen haar oortjes de laatste tijd weer op dus ik wil haar even helemaal laten checken.
Best wel weer spannend al met al met ons oude dametje.
Best wel weer spannend al met al met ons oude dametje.
Inderdaad spannend, hoe oud is Baila?
Dat is compleet onduidelijk. In 2014 zou zij 6 jaar zijn volgens de oude eigenaren, toen zat zij in de opvang. Dan zou ze nu ruim 8 zijn en dat geloof ik niet.
Hanneke schatte haar leeftijd toen in 2014 in eerste instantie op 2 jaar maar dat schroefde zij daarna bij naar 4 jaar omdat haar gebit duidelijk slijtage vertoonde en dan zou zij nu 6 jaar oud zijn. Maar het blijft gissen.
Hanneke schatte haar leeftijd toen in 2014 in eerste instantie op 2 jaar maar dat schroefde zij daarna bij naar 4 jaar omdat haar gebit duidelijk slijtage vertoonde en dan zou zij nu 6 jaar oud zijn. Maar het blijft gissen.
Hopelijk valt het met haar oortjes mee en dat de huidtumoortjes verwijderd worden. Dan kan de kleine dame nog een aantal jaartjes door. Qua gedrag doet ze het toch goed op zijn Baila's?
Zeker spannend. Dat is niet niks als ze idd 6 zou zijn (of ouder).
Ja hoor, ze doet het nog zeker erg goed op haar eigen manier.Minka schreef:Qua gedrag doet ze het toch goed op zijn Baila's?
Ze wordt alleen een beetje te dik en daar zullen we zeker commentaar op krijgen. Want ondanks haar oortjes is ze gek op eten, twee keer per dag brokkenbrij en dan ook nog gewoon brokjes eten de hele dag.
Mooi, misschien dan één keer per dag brokkenpap als ze brokjes kan eten.
Dat vond Hanneke toen niet zo'n verstandig plan omdat ze door de extra pijn van brokken eten en de stress daarvan last van haar maag krijgt. En ze traant ook erg tijdens het kauwen dus dat durf ik toch niet uit te proberen.