Jessie
Re: Jessie & Lexie
Wat ziet Jesse er goed en lekker uit
En misschien toch wel goed voor Lexie maar ik kan me goed voorstellen dat dit nou eigenlijk niet is wat je voor ogen had...
En misschien toch wel goed voor Lexie maar ik kan me goed voorstellen dat dit nou eigenlijk niet is wat je voor ogen had...
Afgelopen vrijdag is Lexie naar Chaimel verhuisd. Direct n bij aankomst ging ze lekker op onderzoek uit.
En oh wat vond ze de tuin geweldig! Ze heeft zelfs geprobeerd de klimop in de buis mee te nemen.
Ze beet wel heel flink van haar af, overduidelijk not amused! Gelukkig zit ze er goed. Ze heeft meer dan genoeg ruimte om te lopen en haar ding te doen.
Ik was echt heel aangenaam verrast over hoe de opvang eruit zag! Petje af voor Chaimel.
In de weken voordat Lexie weg ging had ik zelf al afscheid genomen. Het was niet moeilijk om haar daar achter te laten. Mede doordat alles er zo goed uitzag. Privé is het hier gewoon een zooitje. Financieel zit ik aan de grond, mentaal kan ik denk ik ook niet lager zinken dan nu. Dus hoe minder indrukken hoe beter.
Hierom zijn de ratten, muizen en Lexie allemaal verhuisd. Ik heb nu minder dieren dan ooit en heb mezelf echt prioriteit gemaakt. Gelukkig gaat het met Jessie goed en ik hoop dat het zo blijft.
Ik post dus heel wat minder maar ik lees nog wel mee
En oh wat vond ze de tuin geweldig! Ze heeft zelfs geprobeerd de klimop in de buis mee te nemen.
Ze beet wel heel flink van haar af, overduidelijk not amused! Gelukkig zit ze er goed. Ze heeft meer dan genoeg ruimte om te lopen en haar ding te doen.
Ik was echt heel aangenaam verrast over hoe de opvang eruit zag! Petje af voor Chaimel.
In de weken voordat Lexie weg ging had ik zelf al afscheid genomen. Het was niet moeilijk om haar daar achter te laten. Mede doordat alles er zo goed uitzag. Privé is het hier gewoon een zooitje. Financieel zit ik aan de grond, mentaal kan ik denk ik ook niet lager zinken dan nu. Dus hoe minder indrukken hoe beter.
Hierom zijn de ratten, muizen en Lexie allemaal verhuisd. Ik heb nu minder dieren dan ooit en heb mezelf echt prioriteit gemaakt. Gelukkig gaat het met Jessie goed en ik hoop dat het zo blijft.
Ik post dus heel wat minder maar ik lees nog wel mee
You go first! En lager zinken kan (helaas) altijd. Je doet het goed, en je gaat het nog veel beter doen, let maar op
Lexie gaat niets tekort krijgen hoor. Vervelend om te horen dat je er zo doorheen zit op dit moment, ik hoop dat die situatie snel gaat veranderen voor je, dikke knuffel!
Je kunt niet voor je dieren zorgen als je zelf niet lekker in je vel zit. Dus eerst je zelf weer op de rails krijgen! En Lexie zit daar goed hoor
Ook van mij een knuffel!
Ook van mij een knuffel!
Lex helemaal los in de buitenruimte Ze verdient het. En jij ook trouwens, even jezelf op plek 1. Soms nodig.
Jij en Jessie komen er samen wel zo.
Jij en Jessie komen er samen wel zo.
Jezelf prioriteit stellen dat is altijd belangrijk. Lexie zit goed bij Chaimel.
Hopelijk gaat het snel weer beter met je Nadine, want dit verdien je niet. Goed aan jezelf denken.
Hopelijk gaat het snel weer beter met je Nadine, want dit verdien je niet. Goed aan jezelf denken.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Sterkte met alles Nadine, en geen zorgen over Lexie, die vermaakt zich prima bij Chaimel!
Toch een minder goede update over Jessie. Zoals bekend gaat het wel vaker op en af met haar, toch heb ik deze keer wel contact gezocht met Hanneke. Na 5dagen was er nog steeds geen verbetering, en ondanks dat ik Jess niet kan helpen wou ik weten wat er in dat lijfje gebeurde. Het kleintje had geen energie, ik kreeg geen welkom als ik savonds thuis kwam.. totaal niks. Snachts vooral veel spugen en kuchen. Gisterochtend wou ook de waltham er niet in, ik heb haar een half bakje gevoerd en daarna weer lekker naar bed gedaan.
Ondanks dat het een risico is gaat ze weer 2x daags aan de synolux, zo laag mogelijke dosering (2x daags 1/4)
Beware! Poepfoto's
Nog een schattige Lexie foto die ik terug vond
(Lexie haar naam mag uit de topictitel )
Ondanks dat het een risico is gaat ze weer 2x daags aan de synolux, zo laag mogelijke dosering (2x daags 1/4)
Beware! Poepfoto's
Nog een schattige Lexie foto die ik terug vond
(Lexie haar naam mag uit de topictitel )
Re: Jessie
Balen hoor dat ze weer even een terugval heeft.
Jeetje wat vervelend dat ze zich nu niet goed voelt. Hopelijk gaat het snel weer beter.
Niet fijn als het weer even wat minder gaat Ik hoop ook op een snel herstel!
Ik hoop ook snel op herstel Haar poepjes zijn echt prut.
Het ging zo lekker... Zo sneu voor de kleine dat het nu weer zo is. Kom op Jes, je kan het! *cheers*
Gelukkig gaat het sinds 2dagen weer stukken beter met de kleine dame.
Vanochtend hebben we samen de muisjes gesorteerd en met de deken gespeeld. Op dit moment is ze een raid op de muizenkamer aan het uitvoeren
T/m donderdag ga ik nog door met de Synolux, dan eens zien of het zonder ook lukt. Nou vind ik het voor dit jaar ook wel weer genoeg geweest! Geen Hanneke berichtjes meer hopelijk.
Vanaf morgen komen er weer nieuwe foto's, ik verwacht ieder moment mijn nieuwe mobiel. Dus dan heb ik eindelijk weer een camera
Vanochtend hebben we samen de muisjes gesorteerd en met de deken gespeeld. Op dit moment is ze een raid op de muizenkamer aan het uitvoeren
T/m donderdag ga ik nog door met de Synolux, dan eens zien of het zonder ook lukt. Nou vind ik het voor dit jaar ook wel weer genoeg geweest! Geen Hanneke berichtjes meer hopelijk.
Vanaf morgen komen er weer nieuwe foto's, ik verwacht ieder moment mijn nieuwe mobiel. Dus dan heb ik eindelijk weer een camera
Goed om te horen hoor! En ik heb het al een tijdje willen zeggen maar het werd hoog tijd voor een nieuwe mobiel
Hahaha! Foto's zijn altijd goed.
Fijn Nadine!! Daar ben ik echt heel blij mee. Knuf!
Heb op FB al de eerste nieuwe camera-foto's gezien. Jessie moet echt de rest van dit jaar gewoon goed blijven gaan. De meid en jij hebben genoeg ziekte meegemaakt nu. Einde van het jaar gezond door!
Ik ben benieuwd zonder de Synolux hoe ze het gaat doen. Goed om te horen dat ze beter gaat.