Ivey!
Re: Ivey!
Oooooh ja, vergeet het maar!
Je kunt wel je planten beschermen op locaties waar ze niet bij kan, door gaas over de potten te spannen, stenen op de potgrond te leggen (dat haalt de fun eraf)... maar veel meer opties heb je niet. Eenmaal ontdekt is het feest geblazen
Je kunt wel je planten beschermen op locaties waar ze niet bij kan, door gaas over de potten te spannen, stenen op de potgrond te leggen (dat haalt de fun eraf)... maar veel meer opties heb je niet. Eenmaal ontdekt is het feest geblazen
Dat was voor mij ook de reden om er eens heen te gaan.
En als ik er eens met spoed of problemen heen moet ben ik er al eens geweest, dat is wel fijn.
Ivey is heel lief geworden Mette, ook nageltjes knippen blijft ze nu eindelijk zitten
Ze begint een klein knuffelkontje te worden
En als ik er eens met spoed of problemen heen moet ben ik er al eens geweest, dat is wel fijn.
Ivey is heel lief geworden Mette, ook nageltjes knippen blijft ze nu eindelijk zitten
Ze begint een klein knuffelkontje te worden
Heb je het wel eens met een schaaltje waltham geprobeerd? De enige fret die wij niet zomaar "uit de hand" konden knippen, die zette ik op de aanrecht met een schaaltje waltham en ik kon rustig haar nageltjes knippen zonder geperforeerd te worden.
En het is weer tijd voor een foto update van Ivey
Lekker in de capuchon bij vrouwtje
Awrrrrr
Dit doe ik terwijl vrouwtje ziek op de bank ligt.
Lekker op schoot!
Afgelopen zondag lekker een herfstwandeling gemaakt.
Moe van het wandelen, droppie.
Ik lag net te dutten ja!
Lekker in de capuchon bij vrouwtje
Awrrrrr
Dit doe ik terwijl vrouwtje ziek op de bank ligt.
Lekker op schoot!
Afgelopen zondag lekker een herfstwandeling gemaakt.
Moe van het wandelen, droppie.
Ik lag net te dutten ja!
Wat een schatje zeg!
En dat lekker bij je komen liggen als je ziek bent is volgens mij echt Sandy gedrag. Wij hadden ook ooit zo'n fretje die lekker in mijn knieholte onder de dekens ging liggen toen ik ziek was. Echt zo lief.
En dat lekker bij je komen liggen als je ziek bent is volgens mij echt Sandy gedrag. Wij hadden ook ooit zo'n fretje die lekker in mijn knieholte onder de dekens ging liggen toen ik ziek was. Echt zo lief.