Prinses Baila
Re: Prinses Baila
Oke heel veel tranen is niet goed. Baila houdt gewoon van eten.
Dat doet ze zeker.
Ach als je al minstens 6 bent dan mag je ook wel een lekker spekbuikje hebben
Vind ik nou ook. En ik blijf zeggen, zo is er extra veel om van te houden.
Juist wel fijn als ze boller worden ipv smaller. Scheelt daarover in elk geval weer zorgen!
Nou dan ken je Hanneke nog niet, zorgen om een dikke fret bij een bezoek aan de kliniek zijn bijna erger dan die van een magere fret kan ik je vertellen.
Maar ik ben het met je eens hoor, een goede eetlust is in ieder geval positief.
Maar ik ben het met je eens hoor, een goede eetlust is in ieder geval positief.
Haha ja medisch gezien heeft Hanneke ook echt wel gelijk, een dier kan beter een 4 scoren dan een 6. Lichamelijk is dat veel minder belastend. Ik geef stiekem de voorkeur aan iets mollige beestjes
Mjèh, ik vind haar behoorlijk vaak een fret nog niet te dik vinden terwijl ik die al overgewicht vind. En niet vreemd maar waar zijn dat constant specials die bij mij in de opvang komen. Over Yuki zei ze gewoon helemaal niets... Meerdere mensen weten echt hoe erg dat was. En die Milan die ik nu heb, is nog erger zelfs
Ik denk dat ze wat voorzichtiger is geworden om een fret dik te noemen want ik kijk haar dan aan of ik haar kop eraf zou willen trekken en daar zal ik de enige niet in zijn.
ja dat zou het ook kunnen zijn. Er komen geregeld mensen redelijk geschokt bij haar uit de praktijkruimte
Hahaha, nou wij inmiddels niet meer, daar kennen we haar te lang en te goed voor. En ik ben haar nu meestal een stap voor door gelijk te zeggen dat ze niet moet beginnen over het (over)gewicht want dat het gewoon een zware vacht is of iets in die trant.
Tracht ik ook, maar zelfs al geef ik het aan, zijn we het niet altijd eens over wat overgewicht is en wat niet. Al begint ze wel te begrijpen wat ik bedoel geloof ik. Blijft leuk om zo van elkaar te leren, op verscheidene vlakken. Soms om nader tot elkaar te komen, of soms om samen vooruit te komen. Met voeding zijn we bijv. ook erg druk, maar de tijd zal het leren.
Soms hoort het gewoon een beetje bij een fret! Weinig aan te doen
Soms hoort het gewoon een beetje bij een fret! Weinig aan te doen
Je hebt nu eenmaal dunne en gezette fretten, het is niet anders !
Hoe gaat Baila nu ?
Hoe gaat Baila nu ?
Ze was mij net aan het helpen met mijn naaiwerk door de centimeter uit mijn handen te trekken en in de fleece te gaan liggen terwijl ik het weer wilde oprollen. Een echt grote hulp dus.
We merken eigenlijk niets aan haar behalve dan dat ze haar kopje scheef naar links houdt en dat is toch niet goed natuurlijk.
We merken eigenlijk niets aan haar behalve dan dat ze haar kopje scheef naar links houdt en dat is toch niet goed natuurlijk.
Baila vond zichzelf vast erg nuttig
Jammer hoor van die oortjes..
Jammer hoor van die oortjes..
Onze hond werd ook vaak te dik genoemd. Maar dat was toch echt haar bouw ook. Want minder eten en dieet eten hielpen geen drol. Baila is gewoon een fret die geniet van het leven (met eten ) en de bouw heeft van een mollige fret. KLAAR!
Gelukkig wil ze nog wel steeds helpen met werken, ondanks haar oortjes.
Gelukkig wil ze nog wel steeds helpen met werken, ondanks haar oortjes.
Jullie gingen vandaag toch naar Hanneke met Baila? Heel veel succes.
Heel veel succes vandaag!
Ja inderdaad, dank jullie wel!
Alleen zijn de korstjes verdwenen en houdt ze haar koppie niet meer scheef dus misschien gaan we wel voor Jan met de korte achternaam. Kunnen we in ieder geval weer een beetje bijkletsen met Hanneke.
Alleen zijn de korstjes verdwenen en houdt ze haar koppie niet meer scheef dus misschien gaan we wel voor Jan met de korte achternaam. Kunnen we in ieder geval weer een beetje bijkletsen met Hanneke.
liever dat je voor jan met de korte achternaam gaat, dan dat er wel wat is.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.