"vieze" hamsters
Re: "vieze" hamsters
Ik haal het bij Kiezebrink, maar daar moet je voor over de 225 euro bestellen (tenminste, als je niet 20 euro bezorgkosten wilt hebben). Door de hoeveelheid fretten is dat hier praktisch een maandelijks bedrag.
Wat ook een fijne webshop is die het langs komen brengen voor een minder groot bedrag, is Lupa Diervoeding. Prooidieren vind je bij hen ook onder de naam Kiezebrink, want daar kopen zij het ook in.
AFE heeft het wel gehad, maar nu al een tijd niet meer. Geen idee waarom?
Wat ook een fijne webshop is die het langs komen brengen voor een minder groot bedrag, is Lupa Diervoeding. Prooidieren vind je bij hen ook onder de naam Kiezebrink, want daar kopen zij het ook in.
AFE heeft het wel gehad, maar nu al een tijd niet meer. Geen idee waarom?
Voor de liefhebber heb ik nog een kortingsgroupon in de aanbieding van AFE.
Deze heb ik gekregen omdat mijn levering niet goed was, echter ga ik niet meer bij hun bestellen
Wie eerst komt wie eerst maalt!
Deze heb ik gekregen omdat mijn levering niet goed was, echter ga ik niet meer bij hun bestellen
Wie eerst komt wie eerst maalt!
Lief aangeboden maar wij hebben geen prooieters meer op dit moment.
Helaas hier ook geen prooieter op dit moment
Hier ook geen prooieter meer !
Nou zal ik hem dan maar 'innen'? Komt bij mij altijd weleens van pas. Wacht wel een paar maanden en bestel dan in de winter een laatste ronde daar bijv. Gunde hem liever iemand anders, maar vooral medicijnenfretten hier zo te merken
Ik heb wel prooieters, maar bestel niet meer bij AFE. Tenminste voorlopig niet...ben slecht te spreken over hun kwaliteit de laatste tijd.
Was anders ook aan een nieuwe zak muizen toe. Maar Mette was me voor
Zal ik hem dan aan Trea geven Mette? Omdat je het liever een andere had gegund?
Of ben ik nu heel lullig aan t doen :p
Of ben ik nu heel lullig aan t doen :p
Nope, geef maar aan Trea. Ik neem af en toe muisjes van haar over dus het is haar gegund!
Jullie zijn top luitjes!
Ik ga je een pb doen Trea!
Hoop dat de code het nog doet
Hoop dat de code het nog doet