De Frettenvraagbaak Quiz
Re: De Frettenvraagbaak Quiz
Gefeliciteerd Lianne, Gelukkig ben je een beetje blij met je prijs.
Gefeliciteerd Lianne! Zo te horen komt alles wel goed. Het kost gewoon nog tijd, overleg, en die set heb je in ieder geval binnen!
Ik had er zowaar 2 fout, waarin 1 wel heel extreem. Nice . Moet het echt vaker gaan noteren. Ik vond bij het verharen vooral 1 (bijna kale plekken) niet echt positief om aan te informeren als zijnde 'standaard'. Zodra een fret zo extreem verhaard is er echt iets mis met de voeding en/of (indirect) gezondheid. Dat is de enige waar ik een beetje over val merk ik.
Ik had er zowaar 2 fout, waarin 1 wel heel extreem. Nice . Moet het echt vaker gaan noteren. Ik vond bij het verharen vooral 1 (bijna kale plekken) niet echt positief om aan te informeren als zijnde 'standaard'. Zodra een fret zo extreem verhaard is er echt iets mis met de voeding en/of (indirect) gezondheid. Dat is de enige waar ik een beetje over val merk ik.
Ik heb je laatste drie zinnen nu vier keer gelezen en snap nog steeds niet helemaal wat je bedoelt eigenlijk.
De reden dat sommige fretten na de castratie zo extreem verharen is grotendeels terug te brengen naar de verandering van hormoonhuishouding in het lijfje. De een heeft daar meer last van dan de ander en met name bij wildkleurtjes kun je dan van die "blauwe plekken" op de huid zien.
Ik denk zelf niet dat dit persé met slechte voeding of gezondheid te maken heeft maar ik kan dat wel eens aan Hanneke voorleggen.
De reden dat sommige fretten na de castratie zo extreem verharen is grotendeels terug te brengen naar de verandering van hormoonhuishouding in het lijfje. De een heeft daar meer last van dan de ander en met name bij wildkleurtjes kun je dan van die "blauwe plekken" op de huid zien.
Ik denk zelf niet dat dit persé met slechte voeding of gezondheid te maken heeft maar ik kan dat wel eens aan Hanneke voorleggen.
Ik bedoelde meer dat die regel erin staat alsof het heel normaal zou zijn dat een een fret bijna kale plekken krijgt bij het verharen in de rui. Ik vind dat duidend op een medisch (dat heeft ook met een castratie van doen dus, dus wie weet ligt dit gewoon aan mij) of voedingsprobleem juist. Mag je gerust navragen, geen idee of zij het al gelinkt heeft ooit of dat we het er ooit over gehad hebben, maar ik heb dit bij verscheidene van mijn eigen fretten zien gebeuren. Was in elk geval de grootste reden waarom ik die vraag totaal anders heb beantwoord. Ik vind het risicovol om dat puur aan een castratie te hangen alleen.
Zo lees ik het zelf niet hoor, er staan duidelijk woorden in als "in de regel" en "kan" versnelt in de rui komen en er wordt gesproken over "extreme verharing" in het stukje. De woorden standaard en heel normaal kom ik er niet in tegen.
Nu is het wel zo dat de quiz vragen plukjes informatie zijn die vanaf de Wiki of het forum komen waardoor het totale plaatje niet helemaal duidelijk kan zijn. Maar daarom wordt er ook altijd bij vermeld dat de volledige tekst en antwoorden altijd terug te vinden zijn op de Wiki of het forum. En dat het de moeite loont om daar toch vooral naar op zoek te gaan. De quiz blijft voor ons toch een instrument om alle kennis en informatie die hier staat met jullie te delen en zo af en toe weer eens onder de aandacht te brengen.
Nu is het wel zo dat de quiz vragen plukjes informatie zijn die vanaf de Wiki of het forum komen waardoor het totale plaatje niet helemaal duidelijk kan zijn. Maar daarom wordt er ook altijd bij vermeld dat de volledige tekst en antwoorden altijd terug te vinden zijn op de Wiki of het forum. En dat het de moeite loont om daar toch vooral naar op zoek te gaan. De quiz blijft voor ons toch een instrument om alle kennis en informatie die hier staat met jullie te delen en zo af en toe weer eens onder de aandacht te brengen.
Door dat goed te lezen had ik dit keer alles goed
Precies, en meer luitjes hier van het forum.
Had ik alles goed? Ik weet niet meer wat ik geantwoord heb. Ik weet wel dat één vraag op het forum terug te vinden was en niet de wiki.
Jij was de eerste die meedeed en je had alle vier goed
O dat goed van me.
Haha, inderdaad goed
Hahaha, super goed!
Volgens mij heb ik niet mee gedaan
Dus geen score voor mij.
Dus geen score voor mij.
Ik heb inderdaad van jou geen deelname.... Tssss!!!!!!
Nou jaaaaa zeg!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of mijn antwoorden goed waren?
Jij had vraag 4 fout
Bij de volgende doe ik misschien wel mee
Ik weet het wel zeker want de volgende prijs wordt dit keer wel heel bijzonder, vind het nu al jammer dat ik zelf niet mee kan doen.
Gefeliciteerd Lianne!
Maar ik snap wel dat je hier een beetje een dubbel gevoel over hebt.
Maar ik snap wel dat je hier een beetje een dubbel gevoel over hebt.