Meneer Sjeng van Bakel
Re: Meneer Sjeng van Bakel
Wanneer je niet de mogelijkheid hebt om fretten los te laten lopen, bijvoorbeeld in een afgeschermde tuin, en je toch buiten wilt lopen met ze zijn dit inderdaad perfecte tuigjes om ze mooi op de kiek te krijgen.
Voor degenen die zich afvragen wat Sjeng momenteel doet hij rent nu door de werkplaats en garage. Terwijl ik dit typ, zie en hoor ik steeds een fret mokkend voorbij stuiteren
Wat een boef!
Hahaha, die kan aardig hupsen zeg!
Maarre, moet jij in de schuur typen dan?
Maarre, moet jij in de schuur typen dan?
Ik had mijn telefoon bij me, zodat hij rustig rond kon rennen . Eigenlijk gingen we water voor hem halen (Sjeng en ik), maar hij begon vrolijk te dansen.
Net is trouwens het oude frettenhok afgebroken, dat stond leeg sindsdien Sjeng verhuisd is. Dus nu is het buitendeel ter ziele. Het binnendeel daarvan blijken twee palen aan de onderkant rot, dus die zal ook flink gestript moeten worden. Maar het begon te regenen, dus dat komt later wel. De ren wordt nu waarschijnlijk een plantenbak
Net is trouwens het oude frettenhok afgebroken, dat stond leeg sindsdien Sjeng verhuisd is. Dus nu is het buitendeel ter ziele. Het binnendeel daarvan blijken twee palen aan de onderkant rot, dus die zal ook flink gestript moeten worden. Maar het begon te regenen, dus dat komt later wel. De ren wordt nu waarschijnlijk een plantenbak
Hahahaha zeker een boeffie!
lekkere stoutert!
*hap in de teen*
Wat een heerlijk mannetje is Sjeng.
En een plantenbak zal hij vast op prijs stellen.
Wat een heerlijk mannetje is Sjeng.
En een plantenbak zal hij vast op prijs stellen.
Ehm.. niet alles in huis is voor Sjeng, de plantenbak is voor ons
Is ook niet zo handig als het voor Sjeng zou zijn, want er ligt een halve tuin tussen
Is ook niet zo handig als het voor Sjeng zou zijn, want er ligt een halve tuin tussen
ow
Ik begreep even dat het voor Sjeng was, maar hij mag toch best keer graven in jullie plantenbak
Ik begreep even dat het voor Sjeng was, maar hij mag toch best keer graven in jullie plantenbak
Vind ik ook wel
Fretten zijn anders de beste tuiniers hoor, als je van omspitten en drainagesystemen houdt.
Haha hij is er al in bezig geweest! Maar aan de andere kant liggen stenen voor drainage dus hij mag maar één kant op graven
Je bent wel erg streng hoor voor Sjeng !
Heeft hij je advies nog opgevolgd?
Dat doet hij sowieso nooit
goh wat gek!
Sjeng is een echte fret dus !!
Sjeng was de 12e jarig.. dan heb ik hem nu een jaar en drie dagen, gaat hard!
Hij is dan alweer drie!
(ik heb hem voor het gemak maar jarig gemaakt op de dag dat ik hem opgehaald heb)
Hij is dan alweer drie!
(ik heb hem voor het gemak maar jarig gemaakt op de dag dat ik hem opgehaald heb)